Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä."— Esityksen transkriptio:

1 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä

2 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 2 1. Aiheen tarkastelu. Opettaja näyttää virikkeenä päreiden käyttömahdollisuus. Tavoite: Valmiita päreitä Ongelma

3 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 3 2. Ilmiön määrittely Miten tehdään päteitä? 3. Ongelman analysointi / ideariihi Ideariihin avulla kerätään ongelmaan liittyviä kysymyksiä 4. Ilmiön kuvaavan selitysmallin rakentaminen Millaisia osa-alueita ongelman ratkaiseminen sisältää? 5. Kirjataan ryhmän oppimistavoite Kirjoitetaan lista kysymyksiä johon tulisi hakea vastauksia.

4 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 4 6. Itsenäinen, yhteistoiminnallinen työskentely Tehdään työnjako, opiskelijat etsivät tarvittava tieto, syventävät osaamistaan ja valmistautuvat tulevaan tutoristuntoon.

5 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 5 7. Tutoristunto Ryhmä esittelee tuotoksiaan, keskustellaan saavutetusta tiedosta. Tehdään saavutetun tiedon ja keskustelun yhteenveto.

6 @Virtuaaliammattikorkeakoulu 6 8. Käytännön työ Opiskelijat tekevät päreitä. 9. Arviointi Opiskelijat arvioivat saavutettuja oppimistavoitteita. Pohditaan jäikö jotain saavuttamatta. 10. Raportointi ja muistio Raportoidaan palautekeskustelun tulokset muistioon.


Lataa ppt "@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google