Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPertti Turunen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Päreiden tekeminen Ongelmalähtöinen oppimisprosessi Tavoite: Opiskelija osaa tehdä päreitä
2
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 2 1. Aiheen tarkastelu. Opettaja näyttää virikkeenä päreiden käyttömahdollisuus. Tavoite: Valmiita päreitä Ongelma
3
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 3 2. Ilmiön määrittely Miten tehdään päteitä? 3. Ongelman analysointi / ideariihi Ideariihin avulla kerätään ongelmaan liittyviä kysymyksiä 4. Ilmiön kuvaavan selitysmallin rakentaminen Millaisia osa-alueita ongelman ratkaiseminen sisältää? 5. Kirjataan ryhmän oppimistavoite Kirjoitetaan lista kysymyksiä johon tulisi hakea vastauksia.
4
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 4 6. Itsenäinen, yhteistoiminnallinen työskentely Tehdään työnjako, opiskelijat etsivät tarvittava tieto, syventävät osaamistaan ja valmistautuvat tulevaan tutoristuntoon.
5
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 5 7. Tutoristunto Ryhmä esittelee tuotoksiaan, keskustellaan saavutetusta tiedosta. Tehdään saavutetun tiedon ja keskustelun yhteenveto.
6
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 6 8. Käytännön työ Opiskelijat tekevät päreitä. 9. Arviointi Opiskelijat arvioivat saavutettuja oppimistavoitteita. Pohditaan jäikö jotain saavuttamatta. 10. Raportointi ja muistio Raportoidaan palautekeskustelun tulokset muistioon.
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.