Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJarmo Jääskeläinen Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
Valmentajakoulutuksen laatu
2
”Käsikirja 3” Arvot Tavoitteet Toimintatavat –Verkostotoiminta –Valmennusosaamisen kehittämisen yhteiset valinnat ja toimintatavat Suomalainen valmennusosaamisen malli Osaamisohjelmat Valmentajakoulutusjärjestelmä Valmentajan polku Koulutuksen suunnittelu Valmentajakoulutuksen laadun arviointi
3
Valmentajakoulutuksen laatu Opiskelijan näkökulma –Opiskelijan huomioiminen; lähtökohdat, osallistaminen… –Oppiminen ja vaikuttavuus Järjestelmän näkökulma –Valmennuksen ja koulutuksen yhteneväisyys –Yhteistyö ja verkostot –Tulokset; valmistuneet, kustannukset… Opetusprosessien näkökulma –Ajantasaisuus, kehittäminen –Menetelmät ja toimintatavat –Aiemman osaamisen tunnistamisprosessit –Arviointitavat –…
4
Tiivistäen Uusi osaaminen kohtaa oppijan tarpeen Saadaan aikaan kehitystä Kehitys muuttuu toiminnaksi arjessa
5
Työskentely Tavoitteena tehdä koulutuksen järjestäjälle itsearviointityökalu, joka samalla kerää yhteenvetotietoa. Työkalun on tarkoitus auttaa koulutuksen hyvää suunnittelua ja toteutusta ja arviointia. Pohditaan ja ideoidaan ryhmässä, mitkä olisivat arvioitavia asioita.
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.