Avainlippu- bränditutkimus 2006. Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Advertisements

Rinnakkaislääketutkimus 2010
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma / Lapsen oikeudet -kampanja | |1T-9196 RKO/JEL, Omnibus Marras
Nimistö- ja sanastotutkimus
Huoltajan henkilökohtaisen Wilma-tunnuksen luominen
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
Yritysjohdon koulutuskeskus
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Paikallisesta sopimisesta työaikajärjestelyissä
M M o o V V E E Ammatillisen huippuosaamisen mallintaminen Modeling Vocational Excellence.
(LEPTOSPERMUM SCOPARIUM)
Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?.
PÄIJÄNTEEN SÄÄNNÖSTELYN VAIKUTUKSET RANTOJEN VIRKISTYSKÄYTTÖÖN
 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Suomen Liikunta ja Urheilu Oman seuran analyysi Seurakehittäjien työkalu seurojen itsearviointiin ja apuvälineeksi kehityshankkeisiin.
Suomalaisten huolen ja ilon aiheet
Koonti Tammelan kirkonkylän kyselytuloksista. Vastausprosentit Vastaajien lkmVastaus-% Susikas30 Porras-Ojainen5826 Saari-Kaukola3325 Letku4425 Liesjärvi3620.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Lastensuojelun avohuollon tukitoimet vuotiaille Keski- Suomessa Opinnäytetyö Jyväskylän ammattikorkeakoulu Jyväskylän ammattikorkeakoulu Sini Moberg.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Eläkeselvitys 2012: Selvitys TEKin jäsenten näkemyksistä eläkeiästä ja eläke- ehdoista
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Suomalaisen Työn Liitto Suomi-barometri 2010 Juhannustutkimus Taloustutkimus Oy.
- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.
1.2. Perusyhteydet ja –kaavat Suplementtikulmat x ja  - x
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Analyysi Analyysi = kreik. irrottaa: hajottaa osiinsa, eritellä, jäsentää. voi käsitteellisesti tarkoittaa kahta erilaista asiaa: muotoanalyysi: miten.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
LAMK Aktiviteettioppaat Lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Reconos Karelia Golf Jäsentutkimus Reconos Kuinka usein pelasit golfia kotikentällä viime pelikaudella? Karelia Golf Jäsentutkimus 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Yleistä tutkimuksesta
Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa.
TUME II / TILASTOLLINEN OSUUS DATAN LAATU SEPPO RÄSÄNEN SAVONIA-AMK TERVEYSALA KUOPIO KEVÄT TYTUT21.
PuViPe :: Osku Tervonen & Samu Liimatta :: Työhaastattelu
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Projektityö Syksy A05-Open Source ERP Evaluation.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin Käytettävyystyöryhmä
Yrittäjyys Tehtäviä. Keskustelua videon jälkeen Kenelle yrittäjyys sopii? Millä aloilla ajattelisitte olevan paljon pienyrittäjiä? Mitä yrittäjäksi aikovan.
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
PRIIMA-seuran aikuisliikkujien palautekysely 2016 – koonti
Julkisuuskuvatutkimus
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Litosfäärilaatat.
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kuntaraportti Siikalatva
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – CTQ
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
TESTAUSKANVAS RAJAUS Mitä ratkaisua tai konseptia testataan?
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – (CTQ tree)
Esityksen transkriptio:

Avainlippu- bränditutkimus 2006

Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua, vuotiaat sekä vuotiaat) 2. Internet-paneeli, 2 x 500 vastaajaa  Tavoitteena selvittää 1. Avainlipun synnyttämät mielikuvat 2. Avainlipun brandilupaus 3. Avainlipun merkityssisältö

 Vastaajalle näytettiin Avainlipun kuva  Kysymys: mikä tunnus tämä on? Avainlippu-bränditutkimus

 Vastaajia pyydettiin luonnehtimaan Avainlippu-tunnusta väittämäparien avulla  Vastaukset annettiin viisiportaisella asteikolla  Vain ääripäät oli nimetty Avainlippu-bränditutkimus

 Väittämät: (joka toinen vastaaja)  ”Miten hyvin seuraavat väittämät sopivat kertomaan tuotteesta tai palvelusta, jossa on tämä (Avainlippu) tunnus?”  Arviointi asteikolla 5-1 (erittäin hyvin - erittäin huonosti) Avainlippu-bränditutkimus

 Sini-testi: vastaajia pyydettiin katsomaan tarkkaan kuvassa olevia tietoja  Millaisen mielikuvan saatte tuotteen valmistajasta, laadusta, ominaisuuksista, valmistusmaasta ja tuotemerkistä  Vastausasteikko 5-1: joka toiselle vastaajalle esitetyssä kuvassa oli mukana Avainlippu-tunnus, joka toiselle ei Avainlippu-bränditutkimus

Sini-kuivain Avainlipulla ja ilman

Johtopäätelmiä Avainlippu:  Positiivinen, selvä ja uskottava viesti  Tunnetaan nimeltä  Sopii hyvin alkuperämerkiksi  Perinteinen, mutta samalla myös uudenaikainen  Avainlippu-tuote työllistää

Johtopäätelmiä Avainlippu:  Antaa varmuuden tuotteen valmistuksen alkuperästä  Sopii yhtä hyvin palveluihin  Lupaa korkeata kotimaisuusastetta  Herättää myönteisiä mielikuvia alkuperästä, valmistajasta, laadusta ja brändistä

Kiitos!