Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?."— Esityksen transkriptio:

1 Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?

2 Mikä?

3 Vuonna 2010 aloitettiin Leader-toimijoiden brändihanke.

4 Haluttiin tiivistää arvot ja ajatukset siitä, mikä Leader on ja millaisella sanomalla ja sävyllä siitä viestitään.

5 Määriteltiin yhdessä brändin perusta, jonka pohjalta lähdettiin toteuttamaan Leader-brändin pilottihanketta.

6 Satakunnassa 2013 toteutettu pilottihanke etenee nyt koko kentän yhteiseksi Leader-brändiksi!

7 2014

8 Miksi?

9 Ulkopuolisten on ollut vaikea saada oikeanlaista kuvaa Leader-toiminnasta ja -toimijoista.

10 Leader on vierasperäinen sana (jonka käännös ei kuvaa meitä), viestimme ovat olleet kirjoitettu niille, jotka jo asian tuntevat, eikä yhtenäistä kuvaa ole välittynyt erilaisten ilmeiden vuoksi.

11 Tältä näytimme ennen:

12 Tältä näytämme nyt:

13 Luomme yhdessä yhtenäisen ja ymmärrettävän kehittämistoimijan (yyy-sopimus : )

14 Puhumme samaa kieltä ja näyttäydymme tunnistettavana kokonaisuutena.

15 Näin olemme uskottavampia ja vakuuttavampia sidosryhmille sekä houkuttelemme uusia ideoita ja ihmisiä mukaan toimintaan.

16 Luomme mainetta, mielikuvaa ja tunnettuutta kaikkien 56 ryhmän voimalla!

17 Miten?

18 Ottamalla käyttöön yhtenäisen ilmeen, yhteisen sloganin ja samat ydinviestit; raamit joiden sisälle ryhmät luovat omaa sisältöä.

19 Leader-ryhmän uudet logot koostuvat yläpuolella olevasta lipputunnuksesta ja sen alla olevasta ryhmän nimestä, joka on ladottu Ubuntu-fontilla.

20 Yhteistyössä: Muut toiminnan tunnukset, kuten EU-lippu, EU:n Leader-logo tai maaseutuohjelmien, ELY-keskuksen, MMM:n ja Mavin tunnus säilyvät käytössä kuten ennenkin.

21 Paikallisuus välittyy lähes jokaisen nimestä ja vanhat hahmot ja maskotit siirtyvät kuvituselementeiksi.

22 + Tulevat ryhmät

23 Vanhat maskotit voivat edelleen kuvittaa ryhmän julkaisuja.

24 Värimaailmasta voi ammentaa inspiraatiota omaan tekemiseen
Värimaailmasta voi ammentaa inspiraatiota omaan tekemiseen. Ryhmät voivat yhdistellä näitä omalla tavallaan.

25 Yhteinen fontti helpottaa päivittäistä työtä.

26 Valmistamme ryhmille käyttöön myös Leaderin oman kuvituspankin (pohjautuen animaatioon), josta kokoat itse omanlaisesi Leader-maailman.

27 Valmiita tiedostopohjia tulee ladattavaksi, kun kuvitukset saadaan valmiiksi.

28 Puhumme myös samaa kieltä.

29 Slogania käytetään, kun puhutaan Leader-toiminnasta yleisesti.
tarkoitus toimintatapa paikallisuus rahoituksen koko kehittäminen inspiraatio Slogania käytetään, kun puhutaan Leader-toiminnasta yleisesti.

30 paikkakunnan parhaaksi
on toimintaa neuvontaa & rahoitusta paikkakunnan parhaaksi Ydinviestien avulla puhumme kaikki samoilla termeillä, kun asiaamme esitellään uusille ihmisille.

31 Luomme myös leadersuomi.fi verkkosivuston portiksi Leader-maailmaan.

32

33 Ilme määrittelee brändin suuntaa ja on yhteisen kielen perusta
Ilme määrittelee brändin suuntaa ja on yhteisen kielen perusta. Sitä ei pidä kokea luovuutta rajoittavana tekijänä.

34 Tarkemmat ohjeet brändin visuaalisesta ilmeestä löydät brändimanuaalista, joka on ladattavissa maaseutuverkoston sivuilta.

35 Lanseeraamme uuden ohjelmakauden alkaessa uuden brändin koko kansalle.

36 Kiitos


Lataa ppt "Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google