Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Advertisements

Etelä-Savolla on ratkottavana monia haasteita, mm: Bkt/asukas Etelä-Savossa 73,3% koko maan tasosta vuonna 2010 Etelä-Savo keski-iältään (45,9 v) maan.
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla. Liikevaihdon muutos Pirkanmaalla Kaikki toimialat (vuosimuutos-%) Lähde: Tilastokeskus, Asiakaskohtainen.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Liikevaihdon muutos Pirkanmaalla 2001/2010 Kaikki toimialat (vuosimuutos-%)
Rakennusala torjuu harmaata taloutta Rakennusteollisuus RT ry
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Helsingin kaupungin ympäristökeskus mediassa Yhteenvetoraportti
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Taina Wilhelms 1 Sähkönkulutuksen neljännesvuositilasto.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
Tampereen kaupunki Tietotuotanto ja laadunarviointi Väestönmuutokset 2010 Joulukuu Tampere Tampereen kaupunkiseutu Suurimmat kaupungit Suurimmat seutukunnat.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
SAK:N TYÖOLOBAROMETRI 2012 VAIKUTUSMAHDOLLISUUDET JA TYÖN MIELEKKYYS SAK:LAISILLA TYÖPAIKOILLA.
Yritysten rahoitustilanne suomessa
©TNS 2013 Elintarvikkeiden ostaminen suoraan tuottajilta Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Job:
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Maakunnan tila Tietopaketti Varsinais-Suomen kehityksestä Päivitetty
Liikevaihdon määrän kehitys prosentteina edelliseen vuoteen verrattuna Lähde: FiComin jäsentutkimus, lokakuu 2002 muutos % Keskiarvo 3 % ( keskimäärin.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
EVTEK t&k-päivä Sanomalehtien laatukilpailu ja graafiset mittapalvelut Seija Ristimäki.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-elokuussa 2005 ja 2006 Tampereen seutukunta Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto Koko seutukunta yhteensä.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-heinäkuussa 2005 ja 2006 Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto Koko seutukunta yhteensä tammi- heinäkuussa:
© Tehy SAIRAANHOITAJIA JA MUITA TERVEYDENHUOLLON AMMATTILAISIA KUVAAVAT OMINAISUUDET (%) 91% 89% 87% 86% 85% 79% 78% 76% 72% 68% 49% 12% 6% 1%
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-syyskuu 2006 Tampereen seutukunta Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
1 Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy- Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS lokakuu 2014 Job: Maatilojen kehitysnäkymät 2020 MTK Varsinais-Suomi.
Terveyskasvatuksen tavoite
Arvio vakuutusmaksutulon kehityksestä 2016
Suhdannekatsaus huhtikuu 2017
Media Advertising Spend Q Media Advertising Spend total €256.4M
Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2016
Tilastokeskuksen väestöennuste 2015
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Maa- ja metsätalouden alueellinen merkitys - maakuntauudistuksen mahdollisuudet ja haasteet Juha Marttila Kajaani.
Tehyn toiminta ja talous Tehyn valtuuston järjestäytymiskokous , Helsinki
Työllisyysaste kunnan asukasluvun mukaan 2016
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Viestintä.
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 4Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suhdannekatsaus huhtikuu 2018
Työllisyysaste kunnan asukasluvun mukaan 2017
Esityksen transkriptio:

Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mainostetuimpien toimialojen muutoksia Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-7/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan