Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
Mainostetuimpien toimialojen muutoksia Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-7/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan