Strategiset painopisteet Strategiset tavoitteet CITYTEAM Strategiset painopisteet 1. Keskustan kehittäminen ja elävöittäminen 2. Viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen 3. Yhteistyön kehittäminen eri toimijoiden välillä Strategiset tavoitteet Keskustan kehittäminen tapahtuma-alueena Keskustan infran kehittäminen yhteistyössä kaupungin kanssa Kaupunkikulttuurin kehittäminen Markkinoinnin kehittäminen kaupallisena keskustana Markkinoinnin monipuolisuus ja tarkoituksenmukaisuus Viestintä kohdistettua ja selkeää Keskustan kaupallisten toimijoiden innostaminen yhdessä tekemiseen Mukana olemisesta koetaan olevan hyötyä Strategiset mittarit Useita laadukkaita kaupallisia- sekä elävöittäviä tapahtumia keskustassa /vuosi Keskustan asiakasvirtojen kasvu, keskustassa viihdytään Keskustan liiketilojen houkuttavuuden lisääminen Houkuttelevia ja monipuolisia tarjouksia tapahtumiin Tapahtumissa keskustan toimijoilla yhtenäinen ilme Viestinnällä tavoitettu oikea kohderyhmä Jokainen osallistuu aktiivisesti ja tuo oman panoksensa tapahtumiin Rahoitusta saadaan myös keskustan yksittäisiltä toimijoilta Yhdessä suunniteltu toimintakalenteri keskustan tapahtumille
Vuosikello 2019 CityTeam 2019 23.11.2019 Joulunavaus 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 12 CityTeam 2019 14.2.2019 Ystävänpäivän tempaus 27.-28.9.2019 Komiat karkelot ostostapahtuma 27.4.2019 Uuden Keskustorin avajaiset 30.-31.8.2019 Ruokakarkeloiden oheistapahtuma 10.-11.5.2019 Komiat karkelot 8.6.2019 Lasten karkelot