Strategiset painopisteet Strategiset tavoitteet

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
ARVOT Yhteisöllisyys Yhteinen hyvä Avoimuus Saavutettavuus Jatkuva kehittyminen.
Advertisements

Ammattikorkeakoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät sekä yliopettajapäivät Seinäjoella Aija Töytäri-Nyrhinen, TtL Projektipäällikkö.
TORNION KAUPUNGIN NUORISOPALVELUT STRATEGIA
OLETKO KIINNOSTUNUT VAIKUTTAMISESTA? HALUATKO EDISTÄÄ OPPILAIDEN ASIOITA KOULUSSA? TAHDOTKO TEHDÄ YHTEISTYÖTÄ ERI TAHOJEN KANSSA? NYT SIIHEN ON MAHDOLLISUUS:
TIPTOP – Lessons learnt Sisältö Tiptop-projektissa opittua, osallistujien terveiset seuraaville projekteille. Mitä tässä projektissa onnistui.
Turvallisuustekniikan neuvottelukunta (TENK), Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) ja Kemianteollisuus ry Kirsi Levä I Turvallisuusosaamisen kehittäminen.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
Hippiäiset Varhaiskasvatussuunnitelma vuotiaiden sisarusryhmä Pieni, kodikas päiväkoti Päiväkotihistoriaa 40 vuotta, Hippiäiset 2004 alkaen.
Health City – innovatiivinen palvelukorttelialue 2.
Yhteisöllisyydellä elinvoimaa Kolmivuotinen hanke paikallisten yhdistysten, lasten ja nuorten hyväksi Oulun Seudun Leader ry | Pohjois-Pohjanmaan Liikunta.
2/2009 Nordplus Info /2009 Nordplus Korkeakoulutus - Päämäärät Edistää korkeakoulujen verkottumista, kokemusten, hyvien käytänteiden.
Valtakunnallinen kampanja juhlistaa luistelua liikuntamuotona Suomi 100 -juhlavuotta urheiluhuipentumina taitoluistelun MM-kisat sekä pikaluistelun junioreiden.
Finnan käyttäjät, keitä he ovat?
Lapsen oikeudet toteutuvat arjessa
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Järjestöverkoston tapaaminen
Näin oppiminen muuttuu Helsingissä
Tapahtuman järjestäminen ammattiin
ASIAKAS SUUNNITTELUN KESKIPISTEENÄ VERKOSTOISTA VOIMAA MAAHANMUUTTAJAÄITIEN S 2-OPETUKSEEN Sosiaalialan asiantuntijapäivät Anita Nikkanen,
Matkalla Meijän maakuntaan Maakuntavaltuusto

Finnan viestintäkatsaus
Liikenteen näkymiä Pohjois-Karjalassa vuoteen 2040
LARK 5 MERCURIAn osahanke
Oulun normaalikoulun lukio
Special target groups.
Finna.fi:n somemarkkinointi
Biletiimi Anni Haavisto, Eero Hurskainen, Milla Korppi- Tommola, Meri Laukkanen, Heidi Leinonen, Ville Rokala.
Mielipiteen, kannanoton, vastineen kirjoittamisesta
Tieto tutkijan työpöydälle
Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä Saana Savela
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Kuntoutusverkosto KUVE:n 12.kokous Säätytalo
OTE maakunnassa –polut kuntoon Polut hoitoon ja kuntoutukseen (OTE7) Kainuu Susanna Mikkonen, Minna Mäkäräinen.
Nuorten tieto- ja neuvontapalvelut kansallinen koordinointi 2006
Think global act local Tavoitteet projektille yhteistyötaidot
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
OT-keskus Erityistaso
Jokaisen kasvu osallisuuteen – millaiset yhteisöt sen mahdollistavat?
Vanhusneuvostojen yhteistyöseminaari
Lisää osallisuutta elämään ja työhön Hanketukipäivä 3. 2
FB FActor Strategia
Yhteinen keittiö -hanke
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
Kestävän kehityksen projektit Espoossa
Vanhempien ja lasten osallisuuden lisääminen
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
IKÄIHMISEN HYVÄ ELÄMÄ – OULUNKYLÄN SEURAKUNTA
Viestinnän työkalupakki
Viestintäsuunnitelma
Kirjoita omia muistiinpanoja tähän
Valtuustoaloitteesta yhteiseen tahtotilaan
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Liikkuva ja osallistuva amis – työkykyinen ja luova ammattilainen
Arvokas-aloitusseminaarin pienryhmät Jaana Joutsiluoma
Yhdessä enemmän, hyväksyttiin FinFamin vuosikokouksessa Mielenterveysomaisten keskusliitto – FinFami ja sen jäsenyhdistykset työstivät vuosien.
Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus
Pelastustoimen ajankohtaispäivät 2018
Yhdistyksen liikuntatoiminnan arviointi ja kehittäminen
Pasi Patrikainen Johtaja, Pohjois-Savon TE-toimisto
Since 2001.
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
Palokuntatoiminnan viestintästrategia
Näkökulmia kunnalliseen nuorisotyöhön
Kentän uudet nettisivut Kentän
Järjestö 2.0 hankkeiden jatkosuunnitelma
Toiminnanjohtajien neuvottelupäivät
OmaLahti –yhdistystapaaminen Monitoimitalo Onni Yhteisen työskentelyn tulokset.
Kumppanuus-/yrityspolkumalli
Esityksen transkriptio:

Strategiset painopisteet Strategiset tavoitteet CITYTEAM Strategiset painopisteet 1. Keskustan kehittäminen ja elävöittäminen 2. Viestinnän ja markkinoinnin kehittäminen 3. Yhteistyön kehittäminen eri toimijoiden välillä Strategiset tavoitteet Keskustan kehittäminen tapahtuma-alueena Keskustan infran kehittäminen yhteistyössä kaupungin kanssa Kaupunkikulttuurin kehittäminen Markkinoinnin kehittäminen kaupallisena keskustana Markkinoinnin monipuolisuus ja tarkoituksenmukaisuus Viestintä kohdistettua ja selkeää Keskustan kaupallisten toimijoiden innostaminen yhdessä tekemiseen Mukana olemisesta koetaan olevan hyötyä Strategiset mittarit Useita laadukkaita kaupallisia- sekä elävöittäviä tapahtumia keskustassa /vuosi Keskustan asiakasvirtojen kasvu, keskustassa viihdytään Keskustan liiketilojen houkuttavuuden lisääminen Houkuttelevia ja monipuolisia tarjouksia tapahtumiin Tapahtumissa keskustan toimijoilla yhtenäinen ilme Viestinnällä tavoitettu oikea kohderyhmä Jokainen osallistuu aktiivisesti ja tuo oman panoksensa tapahtumiin Rahoitusta saadaan myös keskustan yksittäisiltä toimijoilta Yhdessä suunniteltu toimintakalenteri keskustan tapahtumille

Vuosikello 2019 CityTeam 2019 23.11.2019 Joulunavaus 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 12 CityTeam 2019 14.2.2019 Ystävänpäivän tempaus 27.-28.9.2019 Komiat karkelot ostostapahtuma 27.4.2019 Uuden Keskustorin avajaiset 30.-31.8.2019 Ruokakarkeloiden oheistapahtuma 10.-11.5.2019 Komiat karkelot 8.6.2019 Lasten karkelot