VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Miksi asiakastyytyväisyys on tärkeä ?
Advertisements

Satakunnan ammattikorkeakoulu | Tekniikka ja merenkulku Satakunta University of Applied Sciences | Faculty of Technology and Maritime Management ServiTrans.
Laatujärjestelmä marjatiloilla/jatkojalostajalla
PK-kehittämispalvelut
Vaativien metalliosien metalliosien toimittaja toimittaja netmetal.fi = integroivaa valmistuttamisen palvelua.
ZipIT ZipIT Teknologiaohjelman hanke-aihio FinnWell - Tekesin terveydenhuollon teknologiaohjelma ZipIT.
Mitä? Valtakunnallinen pk-yritysten liiketoimintasuunnitelman laatimisohjelma Yritysjohdon apuväline liiketoiminnan johtamiseen ja kehittämiseen Työkalu.
Rastor Oy, Itä- ja Pohjois-Suomen yksikkö
Suomen Liikunta ja Urheilu Oman seuran analyysi Seurakehittäjien työkalu seurojen itsearviointiin ja apuvälineeksi kehityshankkeisiin.
tehokkaampi tapa toimia!
SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ Sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottaminen tulevaisuudessa Markku Lehto
NUPPU 2 – Keski-Pohjanmaan osahanke osana PaKaste 2 -hanketta 1.
Yhteistyö Varsinais-Suomessa Miksi yhteistyötä Koko toiminta perustuu verkostotyöhön Tehokkaampi toiminta Parempaa asiakaspalvelua.
KASVUINNO Keskipohjalaisten pk-yritysten innovaatioiden, kilpailukyvyn ja kansainvälistymisen kehittäminen.
Tuetun oppisopimuksen kehittäminen Etelä-Suomen verkostohanke Hankkeen aloitusseminaari Ulla Poutiainen
Luento 7: - Tenttiin valmistautuminen / yhteenveto kurssista
CS30A Case Course in Strategy consulting CS30A Case course in strategy consulting: 2. Infoluento.
Henkilöstöjohtaja Lasse Lintilä Valio Oy
Laatuseminaari Laadulla tulosta Case – opiskelijapalautteen kerääminen ja käsittely.
Toimitusketjun kehittämisprojekti ** poista tämä sivu ** Katso käyttö- ja täyttöohjeet erillisestä opiskelijan ohjeesta.
Toimitusketjujen hallinta ja sähköinen kaupankäynti
Suupohjan palveluhakemisto (yritys- ja yhdistysrekisteri)
Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Laadukkaiden ja korkeatasoisten tapahtumien ja näyttelyiden tuottaminen.
Harjoitustyö Rässe Ryhmä ja ajankohta Tässä harjoitustyössä suunnitellaan Yritys oy:n tilausjärjestelmä. Harjoitustyön tavoitteena on tehdä.
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
Yritysten tulevat aikuiskoulutustarpeet Ennakointikamari Liikenne- ja kuljetuspalveluala Timo Karkola johtaja, rehtori Ami-säätiö, Amiedu.
Verkko-opetuksen laatukäsikirja ja verkostotoiminnan laatu Annika Evälä, Kristiina Karjalainen SVY-yhdyshenkilöpäivä
SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.
ZipIT Yleisesittely ZipIT-hankekokonaisuus Terveydenhuollon prosessien ja ohjelmistojen rinnakkainen kehittäminen.
Osaava Itä-Suomi -verkosto Osaava Itä-Suomi hankkeen kuvaus Osaava Itä-Suomi hanke on viiden itäsuomalaisen aikuiskoulutustoimijan yhteinen Työelämän kehittämis-
VAPAAEHTOISTOIMINNAN YHDYSHENKILÖT Asiakasyhdyshenkilö(t): Työntekijäyhdyshenkilö(t): Huom! Sekä asiakas- että työntekijäyhdyshenkilöitä voi olla kaksi!
TX00AA09 Mediatekniikan projekti 6 op. Tavoitteet Tavoitteena on tehdä vaativa mediatekniikan alaan liittyvä projekti, jossa käytetään mahdollisimman.
3.3 Tuotteistuspaja Vie mukana edellisen kerran fläppitaulut Läsnäolot
Avoimen ja yhteisen rajapinnan hallintasuunnitelma v.1.3.
Valmentajakoulutuksen laatu. ”Käsikirja 3” Arvot Tavoitteet Toimintatavat –Verkostotoiminta –Valmennusosaamisen kehittämisen yhteiset valinnat ja toimintatavat.
Organisaatioiden muutosvalmius nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä Organisaatioiden muutosvalmius nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä Arna.
Markkinoinnin kehittäminen pk-yrityksissä Markkinaorientaatiota ja markkinointikyvykkyyttä Työpajadiat: Erkki Petäjä ja Ville Orrenmaa.
Sosiaalinen markkinointi Monikulttuurinen ehkäisevä päihdekasvatus Ohjausryhmän suunnittelupäivä
Innokylä 2.1 – Innovatiiviset julkiset hankinnat Innokylään
Prosessimallinnuksen kehittäminen JHKA-jaosto Jari Kallela.
Näin me sitä Lapissa tehdään Helena Kangastie Aikuiskoulutuksen kehityspäällikkö Rovaniemen ammattikorkeakoulu OHJAUS SUOMESSA 2010-SEMINAARI Valtakunnallisen.
Verskostojen huomioita yhteistyöryhmän vierailuilta (KOOTuki) Kati Kettunen, Tuomas Orama, Antti Mäki , KOOTuen kokous.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Yrityksen projektisuunnitelma
Ristiinopiskelun kehittäminen -hanke
Minno meets Innokylä - törmäyskohtia
… … … … … … … … ….
Tiedon hyödyntämisen verkostotyöpaja avaus
Sote-uudistus ja Porin kaupunki
Yritysostomahdollisuuksien kartoitus
Kehityskulkuja Työelämä muuttuu entistä nopeammin
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Avoimen ja yhteisen rajapinnan hallintasuunnitelma v.1.4
Ota 2. jaksossa.
Tietoarkkitehtuurin kehittäminen
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
TE-toimiston yrityspalvelut
Asiakkuuksien hallinta
<Hankkeen nimi>
Maakunnan digipalvelut järjestämistehtävässä
Best in Class Hankinnan kehittämistyökalu
Strategiatyö 2018 Jyväskylän yliopisto Yliopiston hallitus
Strategiatyö 2018 Jyväskylän yliopisto Yliopiston hallitus
Palvelukokonaisuuksien ja - ketjujen määrittely
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
Työhönvalmennuksen prosessi
Markkinointisuunnitelma
CRM esiselvitys Hankkeen esittely
Miten sosiaalityöllä tulisi vastata asiakkaiden tarpeisiin?
Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry
Esityksen transkriptio:

VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo

Jakelu- ja asiakasverkosto Toimittajaverkosto Yhteistyön tavoitteet ja yhteistyön kehittäminen Toimitus- ketjun suoritus- kyvyn analysointi Jakelu- ja asiakasverkosto Toimittajaverkosto Markkina- orientaatio ja Markkinointi- kyvykkyys Innovatiivisuus Proaktiivisuus Yhteinen riskinotto Yhteistyö- suhteiden ominaisuudet Informaation käyttö ja käytön laajuus

Yhteistyöverkostojen kehittämisen prosessi Alkukartoitus - selvitetään yrityksen yhteistyö-suhteet ja valitaan kehitettävät suhteet Voidaan hyödyntää erillisiä työkaluja WS 3 Yhteistyö-suhteiden ominai-suudet ja niiden ohjaus – selvitetään yhteistyö-suhteiden sosiaaliset suhteet ja eri suhteissa käytetty ohjaus WS 1 Markkina selvitetään, millä tavalla asiakas- ja kilpailijatietoa hankitaan ja käytetään yhteistyö-suhteissa Työkalut: markkinaorien-taatio ja markkinointi-kyvykkyys WS 2 Järjestelmät ja prosessit – selvitetään informaation käyttöä ja käytön laajuutta yhteistyö-suhteissa WS 4 Yhteenveto Tehdään johtopäätökset yhteistyösuhteiden nykytilasta, mietitään tavoitetila ja suunnitellaan toimenpiteet suhteiden kehittämiseksi Yhteistyöverkostojen kehittämisen prosessi Toimintamalli yhteistyöverkostojen suorituskyvyn kehittämiseen

Aloitustiedot Tuotteet, palvelut, asiakkaat ja toimittajat Kuvatkaa lyhyesti yrityksenne tuotteet ja palvelut sekä loppuasiakkaat tuotteittain Kirjatkaa myös kunkin tuotteen toimitusketjuun kuuluvat yhteistyöyritykset (asiakkaat ja toimittajat)

Mikä tai mitkä asiakassuhteista valitaan kehittämisen kohteeksi? Ennen kuin aloitatte itsearviointityökalujen käytön, valitkaa tärkeimmät (nyt ja/tai tulevaisuudessa) yhteistyösuhteet, joista lähdette analyysia tekemään. Mikä tai mitkä asiakassuhteista valitaan kehittämisen kohteeksi? Mikä tai mitkä toimittajasuhteista valitaan kehittämisen kohteeksi? Tärkeimpien yhteistyösuhteiden valintaan voi käyttää yhteistyösuhteen merkityksen analyysityökalua!