Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2015

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
KOTIKÄYNTITYÖ.
Advertisements

Diabeetikoiden hoitotyytyväisyys Suomessa. Taustaa •Kansallisen diabetesohjelman, Dehkon, yhtenä tavoitteena on, että diabeetikot hallitsevat omahoidon,
Millaista osaamista yritykset tarvitsevat lähivuosina? Kauppakamarin osaamisselvitys vuoteen 2016.
Koulujen kesälomien siirtämiseen liittyvä kysely Tammikuu 2013.
Kodin ulkopuolinen väkivaltatyö ja verkostoitumisen merkitys Oulun seudulla VIA VIS –VÄKIVALTATYÖN HANKKEEN PÄÄTÖSSEMINAARI – Miten väkivallan tekijää.
Turvallisen asumisen apuvälineet, Palmia puhelin- ja hyvinvointipalvelut Y-päivä
Kasvatuksen ja opetuksen tulevaisuus Sastamalan kaupungin tulevaisuusseminaari
Röykän koulu Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset, kevät 2014 Vastauksia yhteensä 87 kpl.
Lohjan kaupungin asiakaspalvelukyselyjen tulokset 2008.
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Liite Patu 8/ KIRKKONUMMEN KUNTA Palvelutuotannon käyttäjäkysely
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Eurooppalaiset haasteet huippuosaamiselle Hannu Takkula Euroopan parlamentin jäsen, Kulttuuri- ja koulutusvaliokunnan varapuheenjohtaja.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kooste Finna-organisaatioiden palautekyselystä Finna-konsortiokokous
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä.
Kummitoiminnan arviointikysely Kummitoiminta - Marraskuu 2012, edellinen maaliskuu osastoa eli 39 % vastasi kyselyyn kokonaisvastaajamäärän.
Teknologiahanke Saana Asukas, Taher Fahim, Jenna Lanu
Kokemuksia kilpailuttamisesta Kysely keväällä 2008 kunnille ja palveluntuottajille 59 vastaajaa.
” Monesti kaupan päälle pyydetään suukkoa” Seksuaalinen häirintä palvelualoilla – kyselyn tuloksia
Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88.
Ammatillisen koulutuksen ohjauksen laadunvarmistus Pasi Kallioinen OHJAUKSEN MITTARISTO.
Sanni Tamminen, Anne-Marie Tenhunen, Jatta Haavasoja ja Laura Oksanen.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2012 Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia yhteensä: 50.
Katri Arnivaara Turun kaupungin vapaa-aikatoimiala Hankekoordinaattori 1.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin Käytettävyystyöryhmä
ASUNTOLAKYSELY 2016 Kysely tehtiin paperiversiona, joka jaettiin kaikille paikalla olleille sillä hetkellä 65 nuorelle, joista palautuksen teki 49 nuorta.
Osallistumisesta ja vapaaehtoistoiminnasta Pohjois-Karjalan järjestökysely 2016 Jatkoa järjestökyselylle 2014 Vapaapäivä JAKE-hanke
PRE-EVALUAATIO POTILAILLE JA LÄHEISILLE Niina Luomala Riikka Ovaska
Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä BEST tutkimustulokset 2015 eväs Operatiiviset tutkimukset ryhmä (OTR) ryhmäpäällikkö Antti Vuorela / liikennetutkija.
Kysely nuorille - alustavia tuloksia Seppo Huldén.
Kysely koulukuljetusten järjestelystä lukuvuonna
KUVA-mittaristoehdotus/ Poimintoja Sosiaali- ja terveyspalvelujen laatu ja turvallisuus -mittaristosta
Kansalaisten näkemykset sote-uudistuksesta ja valinnanvapaudesta
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Osaston potilaiden tyytyväisyys LLKY:n osastotoimintaan
Pilottiterveysasemat Käyttö – ja väestötietoja
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Mitä uutta sosiaalihuollon ammattihenkilölaki tuo alan työhön?
Roni Nukarinen Sosionomi (AMK) (perjantaina )
Lehtisaaren koulun sisäilmasto-oirekysely
Henkilöstöhallinnon käsikirja
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016
Telian matkailututkimus
Kortepohjan koulun sisäilmasto-oirekysely
Pardian jäsentutkimus 2011: Väki vähenee ja työt kasaantuu
Talonmiehen tuokio klo 14-15
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Ihmisoikeudet mielenterveystyössä toipumisorientaation näkökulmasta
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Imatran seudun liikenneturvallisuussuunnitelma
Kysely opintojen ohjauksesta
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Loimun toiminnan suuntamerkit
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Uuden teknologian vaikutukset työpaikoille
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
HELSINGIN KAUPUNGIN TYÖHYVINVOINTIKYSELY
Yhteiset palautekäytännöt laadun arvioinnissa
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
…arviointia? (jo toimiva, mutta soveltuvin osin aloittavakin yritys)
IKINÄ- kaatumisten ehkäisyn verkostoiltapäivä
Ylihyvää elämää Vaasan kotihoidon strategia
Kirjastopäivät 2019 tulee! Kirjastoseuran ajankohtaiset
Celian Vera-palvelun lanseeraus Turun kaupunginkirjastossa
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Esityksen transkriptio:

Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2015 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2015 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä. Tutkimusaiheina olivat mm. turvallisuus, asiakaspalvelu, itsemääräämisoikeuden toteutuminen, omahoitajuuden toteutuminen, yksinäisyyden tunne, tiedonkulku ja palveluiden laatu. Kyselyyn vastasi 18 asukasta ja/tai heidän omaistaan. Vastaamisprosentti oli näin ollen 64. Vastaajien mukaan palvelujen vahvuudet liittyvät työntekijöiden ammattitaitoon ja palvelualttiuteen. Kriittisimmin suhtauduttiin resurssien riittävyyteen. Tuloksien perusteella palvelutalo Männikkö saa asiakkailtaan kouluarvosanaksi 9 - . Tähän voidaan olla todella tyytyväisiä, vaikka aina on asioita, joissa voidaan parantaakin.

kiitos