Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä."— Esityksen transkriptio:

1 Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä. Tutkimusaiheina olivat mm. turvallisuus, asiakaspalvelu, itsemääräämisoikeuden toteutuminen, omahoitajuuden toteutuminen, yksinäisyyden tunne, tiedonkulku ja palveluiden laatu. Kyselyyn vastasi 9 asukasta ja/tai heidän omaistaan. Vastaamisprosentti oli näin ollen vain 33. Vastaajien mukaan palvelujen vahvuudet liittyvät työntekijöiden ammattitaitoon ja asiakaspalveluun. Kriittisimmin suhtauduttiin resurssien riittävyyteen. Tuloksien perusteella palvelutalo Männikkö saa asiakkailtaan kouluarvosanaksi 8,5. Tähän voidaan olla tyytyväisiä, mutta se tarkoittaa myös sitä, että on asioita, joissa voidaan parantaakin.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14 kiitos


Lataa ppt "Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google