Finna.fi:n somemarkkinointi Finnan markkinointityöpaja 20.9.2016
Suunnitelma syksylle 2016 ja keväälle 2017 Tavoitteena Finna.fi:n kävijämäärän kasvattaminen Kohderyhminä Peruskoulun ja lukion opettajat Historian ja kirjallisuuden harrastajat Kanavana Facebook, mahdollisesti Instagram Yhteistyökumppanina Grapevine Media Oy sekä freelancereitä Keskeiset tulokset: Markkinoinnin pitkän tähtäimen konsepti Keskeisten teemojen määrittely Finnan eri käyttäjäryhmille Kampanjoita: toistuvat kampanjat sekä suurempi yksittäinen kampanja Jatkuva sisältösuunnitelma toukokuuhun 2017 asti
Miten pääsen mukaan? 1. Riittävän avoimet aineistot, joita saa käyttää kaupalliseen tarkoitukseen Lisenssit: Saa muokata, myös kaupallinen: CC0 Public Domain Mark CC BY CC BY-SA Ei tunnettuja oikeudellisia rajoitteita Muutoksia tekemättä, myös kaupallinen: CC BY-ND
Miten pääsen mukaan? 2. Liity mukaan Facebook-ryhmään Finna.fi:n markkinointi: https://www.facebook.com/groups/1675040319490168/ Kerro meille ryhmässä kiinnostavista aineistoista, uusista aineistoista sekä Finnaan liittyvistä tapahtumista Saat etukäteen tietoa somekampanjoiden etenemisestä
Muuta ajankohtaista Finna Street -sovelluksen julkistus 28.9.2016 Finna-päivä 10.11.2016 Educa-messut 27.-28.1.2017 Messukeskuksessa Mediataitoviikko 6.-10.2.2017 Suku 2017 -tapahtuma 18.-19.3.2017 Otaniemessä
Visuaalinen ilme ja markkinointimateriaalit käytössäsi Tunnukset ja markkinointimateriaalit kootusti Finnan asiakaswikissä
Kiitos! Kiitos! heidi.mustajoki@helsinki.fi www.finna.fi https://www.facebook.com/finnapalvelu