Finnan viestintäkatsaus Konsortioryhmän kokous 28.9.2016 tiedottaja Heidi Mustajoki
Katsaus alkuvuoteen Medianäkyvyys Facebook-näkyvyys 1.1.-31.7.2016 julkaistiin kaikkiaan 55 verkkouutista, joissa mainittiin Finna-palvelu. -> Mainintoja alkuvuonna enemmän kuin vuonna 2015 yhteensä Facebook-näkyvyys Sivutykkäysten määrä kasvanut 898 henkilöstä 1643 henkilöön aikavälillä 1.1.-31.8.2016.
Finnan somemarkkinoinnin suunnitelma syksylle 2016 ja keväälle 2017
Somemarkkinoinnin suunnitelma Tavoitteena Finna.fi:n kävijämäärän kasvattaminen Kohderyhminä Peruskoulun ja lukion opettajat Historian ja kirjallisuuden harrastajat Keskeisten teemojen määrittely Kanavana Facebook, mahdollisesti Instagram, Youtube Yhteistyökumppanina Grapevine Media Oy sekä freelancereitä Keskeiset tulokset: Markkinoinnin pitkän tähtäimen konsepti Kampanjoita: toistuvat kampanjat sekä suurempi yksittäinen kampanja Jatkuva sisältösuunnitelma toukokuuhun 2017 asti
Tapahtumat ja julkistukset Finna Street -sovelluksen julkistus 4.10.2016 Finna Helsingin yliopiston Thinkfest-tapahtumassa 5.10.2016 Finna-päivä 10.11.2016 Educa-messut 27.-28.1.2017 Messukeskuksessa Mediataitoviikko 6.-10.2.2017 Suku 2017 -tapahtuma 18.-19.3.2017 Otaniemessä
Kiitos! Kiitos! heidi.mustajoki@helsinki.fi www.finna.fi https://www.facebook.com/finnapalvelu