Vihdintie välillä Kaupintie - Malminkartanontie Kokonaispituus = 2375 m Kehä I 808 Kaupintie 809 Muona- miehentie 810 Kehä I eteläramppi 814 Ristipel- lontie 815 Konalantie Malminkarta-nontie 595 310 250 195 260 240 525 595 = risteysvälin pituus (m) ajosuunnassa 808 – 809 811 Kehä I pohjois- ramppi 812 Ruosi- lantie 813 Ruosi- lanpolku
815 Konalantie Malminkarta-nontie 808 Kaupintie 809 Muona- miehentie 810 Kehä I eteläramppi 100 200 200 200 200 200 150 100 150 1000 400 700 150 100 100 1200 600 50 1200 700 50 100 150 811 Kehä I pohjois- ramppi 812 Ruosi- lantie 813 Ruosi- lanpolku 800 1400 1100 800 1100 1000 600 100 100 200 700 150 100 50 100 50 50 200 100 200 1150 850 814 Ristipel- lontie 815 Konalantie Malminkarta-nontie 150 100 100 50 1000 950 100 100 200
Vihdintie välillä Kaupintie - Malminkartanontie Kokonaispituus = 2375 m Kehä I 240 = risteysvälin pituus (m) link length (m) 240 525 813 Ruosi- lanpolku 814 Ristipel- lontie 815 Konalantie Malminkarta-nontie
Vihdintie Vihreän aallon alku Start of the green wave Ristipellontien 814 risteyksessä vasemmalle kääntyminen pääsuunnan lopussa Lagging left turning phase 813 814 815 Ristipellontien 814 risteyksessä vasemmalle kääntyminen pääsuunnan alussa Leading left turning phase 813 814 815
Vihdintie - aalto Malminkartanontielle - wave to the last junction Ristipellontien 814 vasemmalle kääntyvä pääsuunnan lopussa Lagging left turning phase
Vihreä aalto kolmanteen risteykseen - eräs mahdollisuus – one possibility 813 814 815 Malminkartanontien (815) risteyksessä vasemmalle kääntyvän liikenteen vaiheet ovat yhtä aikaa Left turning phases simultaneously
Vihreä aalto kolmanteen risteykseen - olisiko parempi Vihreä aalto kolmanteen risteykseen - olisiko parempi ? – would be better? 813 814 815 Malminkartanontien risteyksessä 815 vasemmalle kääntyvän liikenteen vaiheet ovat alussa ja lopussa – aalto on parempi Left turning phases are leading and lagging
Vihreä aalto kolmanteen risteykseen - avain oikeaan vaihejärjestykseen - key to the right phase sequence 813 814 815 Valojen vaihejärjestys yhteenkytketyissä valoissa syntyy yhteenkytkentäkaavion tuloksena. Phase sequence is based on timings of the green wave