Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Joutsenon koulu on KiVa-koulu
Advertisements

OJANIITTUTALON MONITOIMIJAHANKE - MONIPUOLINEN OSAAMISKESKUS 2016.
Perusopetuksen toimintakulttuurin kehittämishanke (OKM) Puolalan lähikoulun luokat
ONKO VERKKO-OPPIMINEN RIKKI ?. PERUSOPETUKSEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN OPETUSKÄYTÖN SEKÄ OPPILAIDEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN PERUSTAITOJEN KEHITTÄMISSUUNNITELMA.
TURKU Monikulttuurinen opetus 1.jakso Ulla Rasimus & Leena Nousiainen.
CAVE – työskentelytapa: prosessi, muutokset, lopputulos Tiina Yli-Karhu, suunnittelukoordinaattori Jyrki Jääskeläinen, arkkitehti.
Innostunut oppilaskunta Koulutus peruskoulun oppilaskuntatoiminnan ohjaajille.
1 Työhyvinvointikartoitus tuntiopettajille ja luennoitsijoille Wahren-opisto.
Alakoulujen oppilaskuntien ja Turun Lasten Parlamentin yhteistyö.
Kysely koulukuljetusten järjestelystä lukuvuonna
Helmikammarin kirjallisuuspiiri Sinikka Tuohino ja Helena Kokko Rovaniemen kaupunginkirjasto – Lapin maakuntakirjasto.
Työhyvinvointikysely Koulutuksen tutkimuslaitos Kysymysten ja osa-alueiden keskiarvot 2012, 2011 ja 2010 Vastaajia
ALOITUSINFO PROJEKTIKOORDINAATTORI SARI ÅGREN Toimintakulttuurin kehittäminen.
Kirsi Verkka POL Peruskoulujen ympäristöjärjestelmä Ympäristökartoitus 2005 > 2009 Ympäristöohjelma Toimenpiteet Seuranta ja arviointi.
 ”Bring Your Own Device” – ”Tuo oma laitteesi”  Jokaisella oppilaalla henk.koht. laite  Käytössä kolme eri alustaa: › iOS ( iPad 3 Mini ) › Android.
PITKÄLAHDEN JA PYÖRÖN KOULUT.  Rehtori (toimii ryhmän vetäjänä)  Apulaisrehtori  Apulaisjohtajat  Kouluterveydenhoitajat  Koululääkärit  Koulupsykologi.
Anne Luoma / VARHAISERITYISKASVATUS. Kunnan järjestämässä ja tukemassa päivähoidossa olevien tukea tarvitsevien lasten osuus päivähoitoikäisistä.
VESO Anne Hakanen Pirjo Vuorio Jaana Karlamaa NOPS 7.5. Osa-aikainen erityisopetus.
Kysely koulukuljetusten järjestelystä lukuvuonna
TOIMIVA oppimisympäristö -hanke
OPS-PROSESSI Ulla Ilomäki-Keisala luokanlehtori Helsingin yliopiston
Ammattiopisto on mylly elinikäisen oppimisen virrassa
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Kodin ja koulun yhteistyö Lähde (diat 1-5): Laatua kodin ja koulun yhteistyöhön, Opetushallitus ja Suomen Vanhempainliitto Ensisijainen ja kokonaisvaltainen.
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Oppilaskysely 2017 Perusopetuspalvelut
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
Arviointi Hyökkälän koulussa lv
PALAUTEKYSELY Tämä palautekysely on suunniteltu pohjaksi jatkuvalle kehittymisellemme valmennusten tarjoajana. Sen tarkoitus on 1) auttaa meitä kehittämään.
17. LIIKENNE ON YHTEISPELIÄ
Infoa tutoropettajille
Miten koulu ympäristönä edistää terveyttä, turvallisuutta ja toiminnallisuutta
Peacekeeper -toiminta
Nopolan koulu Opettajien veso
Ops-iltapäivä Raumanmeri
Opetustoimi osana Jyväskylää
TERVETULOA VANHEMPAINILTAAN!
POM10CC Mikämikä-päivien Kirjallinen suunnitelma
Pedagoginen Learning Cafe Varhaiskasvatus
AISTIT JA VUOROVAIKUTUS ASIAKKAAN KOHTAAMISESSA
Kynäkuva: Linda Saukko-Rauta, Redanredan Oy ja Sujuva ESR -hanke
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Huoltajakysely lukuvuoden opiskelijoille
TOIMINTAMALLI KESKUSTELU MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN OPPILAAN KANSSA
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
VALMISTAUDU MEININKI-HENKILÖSTÖKYSELYYN työntekijä
KIUSAAMISEN EHKÄISYSUUNNITELMA Laadittu:
Vanhempainillat 20 & Johanna Honkanen-Rihu, rehtori
Kyläkoulusta monipalvelukeskukseksi
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 1
KA1 - Yhdessä olemme enemmän
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Tulevien 7. luokkien vanhempainilta Etelä-Hervannan koulu
Talous- ja henkilöstöhallinnon ja ICT-palvelukeskusten perustaminen
Ryhmänohjaajien palaveri
Kevät 2018 Dosentti, FT, yliopistonlehtori Eira Suhonen
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Vapaa aika, ulkoiset uhat ja muut esiin tulleet asiat
Uuden teknologian vaikutukset työpaikoille
LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN RYHMÄÄN – VERTAISUUDESSA ON VOIMAA!
167. Sinettiseurojen tyytyväisyyskysely - Seuratoimijat ja valmentajat
Opetusharjoittelun valtakunnallinen opiskelijapalaute Yksilöllisyyden huomioon ottaminen opetuksessa Hämeenlinna Marita Kontoniemi.
Oppimisen arviointi uudessa OPSissa
Kiva Koulu-kyselyn hyödyntäminen
Varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely
Kumppaniksi Voimavarat työssä vertailu
Radikalisoitumisen ehkäisy oppilaitoksissa
– sujuvien siirtymien kansallinen koordinointi
TYÖHYVINVOINTI Työhyvinvointi  .
Esityksen transkriptio:

Kokonaisraportti asiakastyytyväisyys – kevät 2016 n=3739 Kehittämispalvelut 21.3.2016

Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016

Aikuisen vastaajan sukupuoli? - Kevät 2016

Millä vuosiluokalla olet / lapsesi on? - Kevät 2016

Koulu- Kevät 2016

Tyytyväisyys - Kevät 2016

Kyselyyn vastaaja - keskiarvot

Vuosiluokka - keskiarvot

Kokonaisarvosana - Kevät 2016

Kyselyyn vastaaja? - kokonaisarvosana - Keskiarvot

Millä vuosiluokalla olet/lapsesi on? -kokonaisarvosana - Keskiarvot

Olen tyytyväinen koulun toimintaan Kokoaineiston keskiarvo

Henkilökunta osaa asiansa Kokoaineiston keskiarvo

Koulu on turvallinen oppimisympäristö Kokoaineiston keskiarvo

Yhteistyötä koulun/opettajan kanssa on oppilaan asioissa riittävästi, ja vuorovaikutus on molemmin puolin sujuvaa Kokoaineiston keskiarvo

Olen tietoinen koulun suunnitelmasta koulussa tapahtuvan kiusaamisen ehkäisemiseksi ja kiusaamistilanteiden hoitamisen toimintamallista Kokoaineiston keskiarvo

Oppilaan kehityskeskusteluissa/arviointitapaamisissa opettajan kanssa puhutaan oikeista ja olennaisista asioista ja tulemme kuulluksi koulun kanssa tehtävässä yhteistyössä Kokoaineiston keskiarvo

Koulussa on kannustava ja reilu työskentelyilmapiiri Kokoaineiston keskiarvo

Yhteenveto kokonaisarvosanoista kouluittain Kokoaineiston keskiarvo