Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSanteri Heino Muutettu yli 6 vuotta sitten
1
Perusopetuksen toimintakulttuurin kehittämishanke (OKM) Puolalan lähikoulun luokat 1-9 2015-2016
2
Puolalan yhtenäiskouluhanke
3
hankekoordinaattori Mikko Tammisto hanke kestää lukuvuoden 2015-2016 hanke koskee lähikoulun oppilaita 1-9 (n 200 opp.) hankerahoitus 20 000 euroa Puolalan yhtenäiskouluhanke
4
OKM-haku tapahtui maaliskuussa 2015 HAKUKRITEERIT perusopetuksen toimintakulttuurin pedagoginen kehittäminen oppimaan oppiminen koulupudokkuuden ehkäiseminen oppilaiden ja huoltajien osallisuus
5
Lukuvuosi 2015-2016 hanke on yhtenäiskouluhanke ja suunnitelma tehdään yhdessä luokille 1-9 1. hankepalaveri ma 24.8. kello 15.00, Kauppiaskatu 2. hankepalaveri ti 1.9. kello 12.15- 15.30, Scandic hankkeessa mukana olevat opettajat saavat käyttöönsä opettaja – iPadin
6
OPPIMISEN ILO Hankesuunnitelman tavoitteet
7
VUOROVAIKUTUS
8
UUDET OPPIMISYMPÄRISTÖT OPS 2016
9
UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN MONIPUOLINEN TYÖSKENTELY
10
UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN
11
HUOLTAJIEN OSALLISTAMINEN
12
Hankeraamit oppilaille ja opettajille on luvassa TVT-, NPDL - sekä muuta koulutusta toiveiden mukaan vaikka hankkeemme ei varsinaisesti ole TVT- hanke, koulu on hankkinut 96 kpl iPadeja hankkeessa mukana oleville oppilaille hankesuunnitelman tavoitteet ovat tarkoituksellisesti väljät
13
Tervetuloa mukaan - hanke on mahdollisuuksia täynnä!
14
OPPIMISEN ILO VUOROVAIKUTUS MONIPUOLINEN TYÖSKENTELY UUTTA TEKNOLOGIAA HYÖDYNTÄEN HUOLTAJIEN OSALLISTAMINEN OPS 2016 HANKKEEN TAVOITTEET UUDET OPPIMISYMPÄRISTÖT
15
Suomessa 7 kaupunkia ja Microsoft Turussa 8 peruskoulua, 4 lukiota New Pedagogies for Deep Learning (NPDL) on kehittänyt globaalin viitekehyksen syväoppimisen ja 2000-luvun taitojen kehittymisen tueksi kuusi ydintaitoa (OPS 2016) Pohjantähti-yhteistyö (NPDL)
16
NPDL-koulujen opettajat ohjataan systemaattisesti arvioimaan oppimistehtävien innovatiivisuutta ja niissä esiintyviä syväoppimisen ulottuvuuksia ohjelmassa kehitetyn mallin mukaisesti (apuvälineitä OPS) Mallissa ei arvioida vain opettajien ja oppijoiden oppimistehtäviä ja niiden tuloksia, vaan myös toimintaa, yhteistyötä, tiedonrakentamista, jne.
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.