Digitaalisten oppimisympäristöjen ja mobiililaitteiden käyttö opetuksessa Teemu Vepsäläinen

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Ammattikorkeakoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät sekä yliopettajapäivät Seinäjoella Aija Töytäri-Nyrhinen, TtL Projektipäällikkö.
Advertisements

CO2-raportti | 2012 KUUSAMON KASVIHUONEKAASUPÄÄSTÖT ENNAKKOTIETO VUODELTA 2011.
Esteetön opiskelu Jyväskylän yliopistossa Hannu Puupponen Hakija- ja opiskelijapalvelu (T256)
K-P ammattiopiston kuulumisia!. Saimme 4 kultaa, yksi kaksoisvoitto ja 4 pistesijaa!
BYOD-strategia - Tuo oma laitteesi BYOD-strategian tavoitteet Aikuislukiot tarjoavat oppimisympäristön, jossa opiskelijat voivat työskennellä.
1. vuositason vanhempainilta Illan ohjelma 17.30–18.00 vapaata tutustumista oppiaineisiin luokissa 18.00–18.30 yhteinen osuus juhlasalissa.
Jouni Paakkinen Perusopetuksen päätelaiteprojekti.
Kansainvälinen liiketoiminta Digitalisaatio ja digitaaliset oppimisympäristöt Pepe Vilpas.
Osaamisen tunnistaminen ja dokumentointi OVA –verkoston tapaaminen ) Kirjoitetaan osaamistodistus/annetaan osaamismerkkejä.
SEMINAARI Eija Kumpulainen Oulun normaalikoulun lukio.
Osaamistodistus työllistämisen monitoimityökalu Taidolla tulosta -työllisyyden asiantuntijaseminaari
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Ammattiopisto on mylly elinikäisen oppimisen virrassa
Käspaikan identiteetti nyt
Maatalouskoneiden huolto
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Biologian ja maantiedon kenttä- ja harjoituskurssi
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
Tasavirta-koulutus Lappeenranta 30.9., 1.10., ja
Kotiväen foorumi laatupäällikkö Marita Syrjälä
- Johtoryhmän toimintasuunnitelma
Opeka-kyselyn tulokset
Ennakkotehtävä, työpaja
Taidesampo päivitys v taiteen tuntemus - kulttuurinen osaaminen.
Tervetuloa Innokylään
Ilmaiset mobiilisovellukset liikunnan ja terveystiedon opetuksen tukena Katariina Autio, LitM, hankepäällikkö, Smart Moves -hanke Raija Oksanen, KM, suunnittelija,
Osana sivistysteknologiaa
Digitaalisuus opistojen strategiaan, pedagogiikkaan ja käytäntöön
Työpaja 3 Sähköinen YO-koe.
Aloitus breikki TEKO-hanke Tervekoululainen.fi.
& opiskelijoiden SAKU-toiminta
Porsastuotanto Tuotantopanokset Rehun valmistus Ohjaus ja valvonta
Pedagoginen Learning Cafe Varhaiskasvatus
Korkeakoulujen opiskelun ja opetuksen tukipalveluiden ja hallinnon yhteistyöryhmä (KOOTuki) – Kehittämishankkeiden avuksi Ammattikorkeakoulujen opintoasiainpäälliköiden.
Hevosten kasvatus Ohjaus ja valvonta Päätuotteet Tuotanto-panokset
Tuulivoima.
PIENI PEREHDYTYSHARJOITUS
Viljavuustutkimus.
Verkko-opetuksen käyttö opettajankoulutuksessa
ARK-E Arkkitehtuurin teorian erikoistyö: suunnittelijaksi kasvamassa (3 op) 1 Ryhmätapaaminen: Suunnittelijan identiteetin rakennuspalikat Pe
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
Joustavuutta oppimiseen, Merja Rui
Yliopistojen intrapäivä
Mielekäs oppiminen verkkoympäristössä | Jaakko Naakka
Kone- ja metallialalla
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
KEUDAN ORIENTAATIOPÄIVÄT LUKUVUOSI
KA1 - Yhdessä olemme enemmän
Pelaajalle tehtävät ennen fba-tapahtumaa - tunnusten aktivointi huoltajan toimesta - harjoituspäiväkirjan pitäminen.
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
OPA - Ohjaamista ja palautetta digitaalisesti
Oppimisympäristönäkökulmia
Helsinki Metropolia University of Applied Sciences
SOS II TYÖPAJA 2 Maanantai
VÄHÄN LIIKKUVIEN AKTIVOINTI
OSATA? Mitä tulevaisuudessa tulisi alalla SÄÄTYTALO
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Myeway ohjeita Valmennuspäälliköille tehtävät ennen fba tapahtumaa - valmentajien ja joukkueenjohtajien lisäys.
OSAAMISEN KARTTUMINEN TYÖELÄMÄN TOIMEKSIANTOJEN KAUTTA
Verkko-oppimisympäristöjen käytettävyyshaasteita
Taloushallinnon koulutus
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
Tervetuloa työelämätoimikuntatyöhön
PERHEPÄIVÄHOIDON TUTKINTOTOIMIKUNNALLE
Pasi Patrikainen Johtaja, Pohjois-Savon TE-toimisto
Päästölaskennan sektorit
Päästölaskennan sektorit
Luokat A Minna Mäkelä 19B Satu Mäkinen 19C Juha Käkilehto.
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Esityksen transkriptio:

Digitaalisten oppimisympäristöjen ja mobiililaitteiden käyttö opetuksessa Teemu Vepsäläinen

Oppimisympäristöt Teemu Vepsäläinen2  Työpaja  Ryhmätyötila  Työpajan infopiste

Mobiilisovellukset Teemu Vepsäläinen3  Thinglink  Facebook  Whatsapp  Mechtab  Qr-reader  Blogger  Youtube

Youtube Teemu Vepsäläinen4  Konekohtaiset käyttöohjeet  Valmistusmenetelmät

Työohjeet Teemu Vepsäläinen5  Sähköinen ohjekirja  Youtube-videot

Työpajan työstökoneet Teemu Vepsäläinen6  Qr-koodi  Qr-reader  Youtube-video

Työpajan harjoitukset Teemu Vepsäläinen7  Qr-koodi  Qr-reader  Youtube-video

Teemu Vepsäläinen8

Työpajan infopiste Teemu Vepsäläinen9  Blogin päivitys  Sähköinen oppimateriaali  Yleisinfo ryhmälle  Youtube-videot  Live-esitykset

Ryhmätyötila Teemu Vepsäläinen10  Blogin päivitys  Sähköinen oppimateriaali  Pro-nc Edu  Youtube-videot  Live-esitykset

Ryhmän blogi Teemu Vepsäläinen11

Teemu Vepsäläinen12 Opiskelijoiden blogit

Teemu Vepsäläinen13 Opiskelijoiden blogit

Teemu Vepsäläinen ympäristö

Kiitos mielenkiinnosta! Teemu Vepsäläinen Teemu Vepsäläinen15