Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Hyvä Diili ohjausta yrittäjille
Advertisements

Omnian oppisopimustoimisto. Oppisopimuskoulutus osana Suomen koulutusjärjestelmää Yliopisto Ammattikorkeakoulu Esi- ja perusopetus Lukio Erikoisammattitutkinnot.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN HYÖDYNTÄMINEN NEUVONTAPALVELUIDEN UUDISTAMISESSA Asiakaslähtöinen kunta, Heli Rantanen,
TYÖPAIKKAKOULUTTAJAT Valmentaen vahvoiksi Kotiuttamistilaisuus Keudassa
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Tietoa ja tukea työpaikkakouluttajien arkeen.. OHJAAN. fi sivusto kokoaa Tpk- hankkeen tulokset ASIAKASKUUNTELUT Tpk:t ja TA:t OPSO-PEDAGOGIIKAN UUSIA.
© COACH 1.jakso: MINÄ JA JOHTAMISTYÖ Tampere Vuorovaikutus oppisopimustarkastajan työssä ”Millä työkaluilla?”
Viestinnän tilanne kesä 2016
Arviointi osana oppimisprosessia
Reformi haltuun OKM.
Mikä ihmeen oppisopimus?
Työelämäosaajana OKM.
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
Fyysisen aktiivisuuden lisääminen oppilaitosten arjessa
Perehdy, Opi ja Kehitä - Arvioi! (POKA)
Tervetuloa Innokylään
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Liikesaksan perusteet I
Kiinnostus osallistua hankesuunnitteluun tai toteuttamiseen
Valma Oppisopimuskoulutukseen valmentautuminen
EPortfolio Väline oman osaamisen kehittymisen seurantaan ja dokumentointiin. HOPS-koulutus Ilona Laakkonen, Student Life.
Koulutusesityksen otsikko
Kokemuksia etävalmennuksesta
Verkostotapaaminen Tampere
Alaotsikko Otsikon asettelu.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry
Otsikon asettelu alaotsikko.
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
Sosiaalisen kuntoutuksen valtakunnallinen kehittämishanke SOSKU
Yliopistojen intrapäivä
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Opinnoista töihin KP OTE Hyvinvointitiimi
Vantaan ammattiopisto Varia Projektit Syksy 2014
Oulun yliopiston intranetprojekti
PDPP-työpaja Mitä tehdään?.
Osaamisperusteisuuden ja asiakaslähtöisyyden edistäminen / Ratkaisujen hakeminen kokeilutoiminnalla, ml. digitaalisuus
ePofo – elektroninen portfolio
RAI-välineiden arviointi Rovaniemen omaisten työryhmässä
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
Pelaajalle tehtävät ennen fba-tapahtumaa - tunnusten aktivointi huoltajan toimesta - harjoituspäiväkirjan pitäminen.
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Myeway ohjeita Valmennuspäälliköille tehtävät ennen fba tapahtumaa - valmentajien ja joukkueenjohtajien lisäys.
Iloa, innostusta ja kannustusta lapsiperheiden elintapoihin
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikko ja kuva -asettelu
Kehittämispäällikkö Eija Lappalainen
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Keski-Suomen ELY-keskuksen ESR-haku
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Liikkuva ja osallistuva amis – työkykyinen ja luova ammattilainen
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
WebOodin version 4.6 yhteenveto
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Kentän uudet nettisivut Kentän
Kirjoittajan nimi, arvo Työpaikka
Kirjamessupäivystäjien perehdytys
Opetussuunnitelma -> oppisopimus
Esityksen transkriptio:

Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan Työpaikkakouluttaja- hankkeessa syksyn 2015 aikana. - kootaan hankkeessa syntynyt tieto ja tuotokset kaikille jaettavaksi

Jatkojalostus tehdään Tpk- hankkeessa syksyn 2015 aikana Pääpartnerit: sivuston sisältöjen kokoaminen / päivitys Ulkokehäpartnerit: kommentointi ja tekstien kierrätys / oikoluku omassa työyhteisössä Pääotsikot (ohjaus ja arviointi-osio) 1. Hyvän ohjauksen periaatteita / ohjausnäkemys - Tredu & Iisalmi  2. Työpaikalla tapahtuvan oppimisen suunnittelu – Omnia & joku ulkokehältä  3. Ohjaus työpaikalla ja työyhteisössä - Jyväskylä & Äänekoski  4. Työssä oppimisen arviointi – Salpaus & joku ulkokehältä  5. Tpk:n osaaminen ja kehittäminen – Stadi & joku ulkokehältä  6. Esimiehille - Keuda ja Itä-Uusimaa  7. Etusivun sisältö – Tredu mennessä: pääotsikot lopullisessa muodossa, alaotsikoista 1. versio mennessä: alaotsikot valmiina, osioiden kaikki tekstit valmiina Organisoikaa tekstien kokoaminen työyhteisössänne sopivalla tavalla.

1. Ohjaus- ja arviointiosion pääotsikot valmiina, alaotsikot 1. versio 15.8 mennessä 2. Osioiden tekstit valmiina 31.8, jonka jälkeen kommentointi (ulkokehä) 3. Grafiikan ja kuvien valmistuminen 30.9 jälkeen 4. Sivuston testaus toimistoissa ja asiakkailla loka-marraskuussa

 Valtakunnallinen, avoin verkkoalusta kaikkien työpaikkakouluttajien käyttöön  Nimi täsmennetään  Perustason välttämätön tieto työpaikkakouluttajille työpaikalla tapahtuvan koulutuksen toteuttamiseksi / tueksi. Lisäksi edistyneemmän tason tietoa (tuo lisäarvon).  Yhtenäinen, ajantasainen viesti  Ylläpitää laatua, yhtenäisiä käytäntöjä  Vahvistaa tpkn roolia, näkyvyyttä, lisää arvostusta  Kokoaa sirpaleisen tiedon yhdeksi kokonaisuudeksi  Vahvistaa työpaikalla tapahtuvaa oppimista ja oppisopimuskoulutusta koulutusmuotona  Osoittaa, että tpk kuuluu laajempaan joukkoon  Sisältö huomioi myös tpk:n kehittymisen? Miten toteutuu? - perustason tieto - kehittyvä - mestaritaso

 Hyvä hakutoiminto  Yleisimmät kysymykset  Havainnolliset kuviot  Tekstit  Mediasisällöt (videoklipit)  Profiilit- tunnistatko itsesi työpaikkakouluttajana  Hauskasta testistä, viranomaisnäkökulma?  Tai testi ohjauksesta (linkitys), josta saa vastaukset (Salpaus)  Tsekkilistat  Lähtötason kartoitus  Sarjakuvia?  Chat-tyyppinen, nopean tiedon saaminen?  Linkit  Vertaisia, tarinoita, kokemuksia, mentoroivia työpaikkakouluttajia?

 Kohdennettu ensisijaisesti työpaikkakouluttajille, jotka ovat jo mukana oppisopimusprosessissa (ei opson viestinnällistä/ markkinointitietoa)  ei ole kohdennettu opiskelijoille  työnantajien edustajat, esimiehet  aktiivisesti käytössä oleva työväline oppisopimustoimijoille (koulutustarkastajat, neuvojat)  hyvää tietoa myös oppilaitoksen opettajille/ kouluttajille  hyödyllistä myös koko työyhteisölle

 Asiakkaan mukanaolo kehitystyössä (tpk-verkostojen luominen)  Kielenhuolto- tyyliasiat (ostopalvelu)  Kaaviot, kuviot (ostopalvelu)  Testien laatiminen (ostopalvelu tai olemassa oleva)  Asiakaslähtöinen sivuston kokoaminen ja visuaalisuus (ostopalvelu)  Kehitystyö jatkossa Opso ry:n alla työpaikalla tapahtuvan oppimisen jaos, joka kehittää pedaogiikkaa? Kustannusten jako?  Huom. Johdon kuuntelu 16.6 – sitoutuminen (myös tämänkin sivuston brändinäkyvyys)

 Hyvä Diili sivulta linkitys (markkinointitieto löytyy Hyvä Diilistä)  Opsokummit jotenkin mukana?