3D –animaatio ja simulaatio Fysiikkamoottorit, Vaatteet, Karvat.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kehitys-/tuloskeskustelut 1. Avaintehtävien määritys
Advertisements

Pelien Kehitys Toni Harju. Historia  Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla  Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten  Näitä pelejä kehitettiin.
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
Uudenlainen työpiste Hidesk HI-A tietokoneella työskentelyyn Hidesk Oy 2004.
{ Vektorigrafiikka II ATV  Työ  Kuvittaja-graafikot, suunnittelijat ym.  Kuvitukset (kirjat, lehdet, web..)  Mainokset  Printit (vaatteet,
Lisätalousarvio Esitys.  Miksi? Muutoksia Kywebiin viestintäkyselyn pohjalta Suurimpia palautteiden aiheita Etusivu epäselvä Tapahtumakalenteri epäkäytännöllinen.
Maria Pinjanainen, LPT "Love hides in the molecular structures..."
Fysiikkamoottorit Michael Sundqvist TV10S1M3. Mikä on fysiikkamoottori? O Simuloi oikean maailman fysikaalisia ilmiöitä O Tärkeimmät simuloinnit rigid.
MUM8TM D-jatko Heikki Hietala. Kurssin rakenne 8 x 2 x 3 h lähiopetusta = 48 h Omaa työskentelyä 33 h Yhteensä 81 h = 3 op. Kurssi koostuu 3DS Maxin.
Finnish R&D Programme on ITS Infrastructure and Services - Ohjelman tavoitteet ja toimintaperiaatteet FITS-koordinaattori Risto Kulmala VTT Yhdyskuntatekniikka.
Teknodida 2008 Jyväskylän yliopisto, Musiikin laitos.
Diskos D2 goes Russia Lev Tolstoi Leningradksy asema.
Tavoitteet Aikataulu Työmäärä Vaatimukset Tasapuolisuus.
3D –animaatio ja simulaatio Intro. Kurssin suoritus Luennot 7x2h Labrat 7x3h Tentti Harjoitustyö Extratehtävät Mallinnuskilpailu.
Kappaleiden hajottaminen, animaatio
Kuvakäsis – Miksi pipo pitää laittaa hihaan?
INTERAKTIIVINEN PROJEKTORINÄYTTÖ MÄÄRITTELYÄ H-SPACE 1.
3D –animaatio ja simulaatio Morphing, animation. Morphing
3D -grafiikka ja animaatio
Miten abstraktin ilmiön kuvaaminen animaation avulla vaikuttaa fysiikan oppimiseen alakoulussa? Kandidaatin tutkielma.
GIMP ja muut kuvankäsittelyohjelmat A Linux -järjestelmät TI07TIVE Janne Räsänen.
3D –animaatio ja simulaatio Teksturointi. UV-mapping Maxissa nimitetään UVW-mapping 3D mallin muuttaminen 2D-muotoon.
Pelien fysiikka Sabir Samaletdin. Pelien fysiikka  Yhteentörmäysten selvittäminen (collision detection)  Fysiikan simulointi (rigid body dynamics) 
3D –animaatio ja simulaatio
3D –animaatio ja simulaatio Kurssiasiaa. Kurssin suoritus Luennot 7x2h Labrat 7x3h Tentti Harjoitustyö Extratehtävät Mallinnuskilpailu.
3D –animaatio ja simulaatio Web 3D, tenttivinkit.
Käyttäjäkeskeiset tietoliikennepalvelut Harjoitukset Anssi Jääskeläinen VO:Tiistaisin 6606.
Juha Knuuttila Bioinformatiikka. Käytä hakukenttiä ja hae sisältöinformaatiota oppaista (handbook, guide) tai help linkkien alta Yleisinformaatiota.
SaLUT – Saimaan korkeakoululiikunta
Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos ( ) TULUVAT Jari Koivisto, Lumon lukio, Vantaa (koordinaattori)
P ROJEKTIN TULOKSET Tavoitteet: Henkilökohtaisen avun keskuksen toimintamallin luominen Henkilökohtaisten avustajien ja työnantajien kouluttaminen ja tukeminen.
Tervetuloa kurssille Suomi 3A! Sanna Rämö
JOPO – JOUSTAVAN PERUSOPETUKSEN LUOKKA. JOPO ON MAHDOLLISUUS ARVOSANAT YHTEISHAKUPISTEET OPISKELUPAIKKA.
FIBS Mitä sinä teit viikonloppuna? Mitä sinä teit perjantaina, lauantaina, entä sunnuntaina? Missä sinä olit? Kenen kanssa sinä olit viikonloppuna?
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
Kierros 5 - OLO Peli.
GEN4FIN - SAFIR 2010 GEN4FIN toimii SAFIR2010 kyljessä, tavoitteet osin lomittain ja päällekkäin. Gen4:ssä uusien konseptien tutkimus on nyt "R&D-vaiheessa"
3D-grafiikka Animaatio, Kankaat.
3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit.
1.Tutki miten vaunu liikkuu radalla
3D-grafiikka Animaatio.
Suomi 1B 10. tunti Sanni Heinzmann.
Vesi Yleistä Astel-sivusto Aiheita: veden ominaisuudet, vesi liuottimena, veden puhdistaminen, luonnonvesien tutkiminen Vesijalanjälki -testi Vesikoulu.
Persoonapronominit I me my mine myself you your yours yourself
3D-grafiikka (2op) Kurssiasiaa Materiaalit:
3D-grafiikka Mallintaminen II.
Vesi Maailman tila vihkonen s :
3D-grafiikka Morphing, scriptit.
3D-grafiikka Web 3D, kertaus.
Tilavaikutelman luominen väreillä
Osaamisen tunnustaminen osaksi lukio-opintoja
vesiohenteisella lakalla
Luennot : Esa Muurinen Harjoitukset : Tiina Pääkkönen ja Ari Vuokila
Animaatiot ja simulaatiot matemaattisten aineiden opetuksessa
DPNS-KERTAUSPÄIVÄ DPNS-tekniikat ja dokumentointi
Savo-Karjalan Kunnon Startti 2018 La
Opintopolkukoulutus Lauri Pohjanen Turun yliopisto Avoin yliopisto.
CLT132 Tehtävät (viikko 7).
<Hankkeen nimi>
Mihin feminiiniset strategiat ja taktiikat johtavat tietokonepeleissä?
Mitä kokeessa pitää osata? 20 pistettä max = 20 % arvioinnista
Tilavaikutelman luominen väreillä
HPK-Juniorijääkiekko ry
PERA Hanke PERA turvallisuusjohtamisen tietojärjestelmä osaksi pelastuslaitosten päivittäistä turvallisuustoimintaa PERA II jatkohanke.
ALUEELLISET INFOT NÄLKÄPÄIVÄ
SAVO-KARJALAN STARTTI 2019
Avoimen nuorisotyön arviointiväline: käyttöönotto Lounais-Suomessa (I aalto) Anu Gretschel, Erikoistutkija, FT, Nuorisotutkimusverkosto Pori,
The opposite of opposite…
– sport § spa vesileppis - leppävirta
To2 Tutkiva työskentely teknologialla Sananvapaus ja maailmankatsomus
Esityksen transkriptio:

3D –animaatio ja simulaatio Fysiikkamoottorit, Vaatteet, Karvat

Reactor (Havok) Rigid body Soft Body Cloth Myös modifier Rope Rag Doll Yms. Maxin helpissä infoa

Muita fysiikkamoottoreita Physx – ew.html Bullet – ware)

Indie 3D-moottorit

Karva Hair And Fur modifier Pixel filter/Partikkelit Omat muokkaustyökalut Maxin lisäosa

Extratehtävä IV Hiustyylin luominen päähän