Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit
2
Luut, Bones http://en.wikipedia.org/wiki/Skeletal_ animation
Toimivat luina, kuten ”ihmisellä” Liikuttamalla luita liikutetaan tiettyä osaa mallista (tiettyjä pisteitä) Luu voi vaikuttaa tietyllä voimakkuudella tiettyihin pisteisiin Luiden animointi saa mallin liikumaan
3
Luuranko
5
Rigging Luiden paikalleen asettelua Luiden hierarkiarakenne
Sääntöjen luominen luustolle Miten luut kääntyvät Siirtyvät Skaalautuvat FK vai IK ff4
6
Biped ja CAT Biped, ihmismäisten hahmojen riggaukseen
CAT (Character Animation Tools) Kehittyneempi Muutkin kuin ihmishahmot 3dsmax/cat-help-2010/index.html
7
Animaatio FK = Forward Kinematics
matic_animation IK = Inverse Kinematics matics nciples-of-traditional-animation-aplied-to- 3D-computer-animation
8
Inverse kinematis (IK)
9
Forward kinematics (FK)
10
Fysiikkamoottoreita Physx Bullet
ew.html Bullet ware
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.