Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit."— Esityksen transkriptio:

1 3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit

2 Luut, Bones http://en.wikipedia.org/wiki/Skeletal_ animation
Toimivat luina, kuten ”ihmisellä” Liikuttamalla luita liikutetaan tiettyä osaa mallista (tiettyjä pisteitä) Luu voi vaikuttaa tietyllä voimakkuudella tiettyihin pisteisiin Luiden animointi saa mallin liikumaan

3 Luuranko

4

5 Rigging Luiden paikalleen asettelua Luiden hierarkiarakenne
Sääntöjen luominen luustolle Miten luut kääntyvät Siirtyvät Skaalautuvat FK vai IK ff4

6 Biped ja CAT Biped, ihmismäisten hahmojen riggaukseen
CAT (Character Animation Tools) Kehittyneempi Muutkin kuin ihmishahmot 3dsmax/cat-help-2010/index.html

7 Animaatio FK = Forward Kinematics
matic_animation IK = Inverse Kinematics matics nciples-of-traditional-animation-aplied-to- 3D-computer-animation

8 Inverse kinematis (IK)

9 Forward kinematics (FK)

10 Fysiikkamoottoreita Physx Bullet
ew.html Bullet ware


Lataa ppt "3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google