Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kierros 5 - OLO Peli.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kierros 5 - OLO Peli."— Esityksen transkriptio:

1 Kierros 5 - OLO Peli

2 Tänään Edellisellä kierroksella Viikon aiheiden esittely
Jakautuminen ryhmiin ja työskentely ryhmissä OLO1 – OLO2 – OLO3 – Esitykset

3 Hmm.. Tehtävä taisi olla “hieman” vaikea..
Jonotilastot Hmm.. Tehtävä taisi olla “hieman” vaikea.. DL DL DL DL Tenttiviikko

4 DL 1. suoritusviikko 2. suoritusviikko

5 Tehtävänannon selkeys 1,98
Kierroksen 4 palaute Mielenkiintoisuus 3,33 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen Pähee Vaikeus 4,34 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen Tehtävänannon selkeys 1,98 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen

6 Vaikeinta oli 1/2 noh.. kaikki
Tehtävänanto Valmiiksi annetun koodin ymmärtäminen Kokonaisuuden hahmotus Alkuun pääseminen Reittiopas API:n dokumentaatio JSON datan muokkaaminen käytettävään muotoon (mm. sisäkkäiset kokoelmat)

7 Vaikeinta oli 2/2 Any Testaus Calendar ja päivämäärien käsittely

8 Aikaa kului Pakollisiin osiin keskimäärin Lisäosiin keskimäärin
15 h 43 min Lisäosiin keskimäärin 0 h 43 min Ollaan käytetty tehtävien tuntibudjetista nyt (suuntautumisessee + kierros1 + kierros2 + kierros3 + kierros4) 2h + (1h 53min + 2h 51min) + 4h 5min + 9h 14min + 15h 43min = 35h 45min / 110h

9 Aiheiden esittely

10 Palikoiden muoto – Shape

11 Shape Kumppaniolio ja abstrakti luokka Shape
Abstraktin luokan perivät muotojen toteutukset Tutkikaa ja selittäkää rakenne ja toiminta Kuinka Shape:a käytetään tehtävässä

12 Palikan kääntämisen vinkit

13 Palikan kääntämisen vinkit
Miten palikoita voidaan helposti kääntää? [true, false, true] [true, true, true] [true, false, true] -> [false, false, false] [true, false, false] [false, true, true] Älkää kuitenkaan jakako valmiita koodiratkaisuja 

14 Miten apumetodeja käytetään?

15 Miten apumetodeja käytetään?
Ongelmien pilkkominen osiin Miten ja miksi? Tehkää hahmotelma GameGrid tai Piece -luokalle

16 Publisher & Reactor

17 Publisher & Reactor Kuinka Scalassa voidaan toteuttaa interaktiivinen ohjelma?

18 Mikä tekee hyvän pelin?

19 Mikä tekee hyvän pelin? niin mikä?

20 Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee?

21 Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee?
Miksi pitää reflektoida? Tsekatkaa MyCoursesin tehtävänanto

22 Aiheet Shape Palikan kääntäminen Miten apumetodeja käytetään?
Publisher & Reactor Mikä tekee hyvän pelin? Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee? Takaisin luokassa / / Esitettävä materiaali /


Lataa ppt "Kierros 5 - OLO Peli."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google