Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Kierros 5 - OLO Peli
2
Tänään Edellisellä kierroksella Viikon aiheiden esittely
Jakautuminen ryhmiin ja työskentely ryhmissä OLO1 – OLO2 – OLO3 – Esitykset
3
Hmm.. Tehtävä taisi olla “hieman” vaikea..
Jonotilastot Hmm.. Tehtävä taisi olla “hieman” vaikea.. DL DL DL DL Tenttiviikko
4
DL 1. suoritusviikko 2. suoritusviikko
5
Tehtävänannon selkeys 1,98
Kierroksen 4 palaute Mielenkiintoisuus 3,33 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen Pähee Vaikeus 4,34 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen Tehtävänannon selkeys 1,98 Heikko Tyydyttävä Melko hyvä Hyvä Erinomainen
6
Vaikeinta oli 1/2 noh.. kaikki
Tehtävänanto Valmiiksi annetun koodin ymmärtäminen Kokonaisuuden hahmotus Alkuun pääseminen Reittiopas API:n dokumentaatio JSON datan muokkaaminen käytettävään muotoon (mm. sisäkkäiset kokoelmat)
7
Vaikeinta oli 2/2 Any Testaus Calendar ja päivämäärien käsittely
8
Aikaa kului Pakollisiin osiin keskimäärin Lisäosiin keskimäärin
15 h 43 min Lisäosiin keskimäärin 0 h 43 min Ollaan käytetty tehtävien tuntibudjetista nyt (suuntautumisessee + kierros1 + kierros2 + kierros3 + kierros4) 2h + (1h 53min + 2h 51min) + 4h 5min + 9h 14min + 15h 43min = 35h 45min / 110h
9
Aiheiden esittely
10
Palikoiden muoto – Shape
11
Shape Kumppaniolio ja abstrakti luokka Shape
Abstraktin luokan perivät muotojen toteutukset Tutkikaa ja selittäkää rakenne ja toiminta Kuinka Shape:a käytetään tehtävässä
12
Palikan kääntämisen vinkit
13
Palikan kääntämisen vinkit
Miten palikoita voidaan helposti kääntää? [true, false, true] [true, true, true] [true, false, true] -> [false, false, false] [true, false, false] [false, true, true] Älkää kuitenkaan jakako valmiita koodiratkaisuja
14
Miten apumetodeja käytetään?
15
Miten apumetodeja käytetään?
Ongelmien pilkkominen osiin Miten ja miksi? Tehkää hahmotelma GameGrid tai Piece -luokalle
16
Publisher & Reactor
17
Publisher & Reactor Kuinka Scalassa voidaan toteuttaa interaktiivinen ohjelma?
18
Mikä tekee hyvän pelin?
19
Mikä tekee hyvän pelin? niin mikä?
20
Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee?
21
Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee?
Miksi pitää reflektoida? Tsekatkaa MyCoursesin tehtävänanto
22
Aiheet Shape Palikan kääntäminen Miten apumetodeja käytetään?
Publisher & Reactor Mikä tekee hyvän pelin? Mitä on reflektio ja kuinka laaditaan hyvä reflektioessee? Takaisin luokassa / / Esitettävä materiaali /
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.