Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Pelien Kehitys Toni Harju. Historia  Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla  Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten  Näitä pelejä kehitettiin.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Pelien Kehitys Toni Harju. Historia  Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla  Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten  Näitä pelejä kehitettiin."— Esityksen transkriptio:

1 Pelien Kehitys Toni Harju

2 Historia  Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla  Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten  Näitä pelejä kehitettiin myöhemmin tuotteiksi  Kunnon pelejä aloitettiin kehittämään 70-luvulla  90-luvulla siirryttiin 3D grafiikkaan  Vuodesta 2000 kehitysmaksut noussut $15 miljoonalla

3 Kehitys Prosessi  Esituotanto  Suunnittelu  Aikataulu  Tuotanto  Koodaus  Grafiikkat  Äänet  Testaus & Julkaisu  Alpha  Beta  Gold

4 Pelimoottori  Yleensä tehty C/C++:lla  Sisältää  Grafiikkakirjaston  Äänikirjaston  Fysiikkamoottorin  Esimerkkejä  Source  SCUMM  Unreal Engine

5 Kustantajat  Usein erillinen yritys  Rahoitus  Markkinointi  Ulkoinen tai sisäinen pelien kehitys  Yksinoikeudella jakavat heille kehitettyt pelit

6 Indie Kehitys (Itsenäinen Kehitys)  Kehitetään pelejä ilman kustantajaa  Usein pieni ryhmä (1-10 henkilöä)  Enemmän vapautta  Digitaalinen jakelu nostanut Indie pelien mahdollisuuksia  Kehitys mobiilialustoille

7 Pelien Kehitys Suomessa  Yrityksiä  Remedy  Bugbear  Rovio  Kuuluisia pelejä  Max Payne  Flatout  Angry Birds

8 Bugit Skyrim Bugs


Lataa ppt "Pelien Kehitys Toni Harju. Historia  Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla  Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten  Näitä pelejä kehitettiin."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google