Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuArto Hyttinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Pelien Kehitys Toni Harju
2
Historia Ensimmäiset pelit kehitettiin 50-luvulla Tarvitsivat keskustietokoneen pelaamista varten Näitä pelejä kehitettiin myöhemmin tuotteiksi Kunnon pelejä aloitettiin kehittämään 70-luvulla 90-luvulla siirryttiin 3D grafiikkaan Vuodesta 2000 kehitysmaksut noussut $15 miljoonalla
3
Kehitys Prosessi Esituotanto Suunnittelu Aikataulu Tuotanto Koodaus Grafiikkat Äänet Testaus & Julkaisu Alpha Beta Gold
4
Pelimoottori Yleensä tehty C/C++:lla Sisältää Grafiikkakirjaston Äänikirjaston Fysiikkamoottorin Esimerkkejä Source SCUMM Unreal Engine
5
Kustantajat Usein erillinen yritys Rahoitus Markkinointi Ulkoinen tai sisäinen pelien kehitys Yksinoikeudella jakavat heille kehitettyt pelit
6
Indie Kehitys (Itsenäinen Kehitys) Kehitetään pelejä ilman kustantajaa Usein pieni ryhmä (1-10 henkilöä) Enemmän vapautta Digitaalinen jakelu nostanut Indie pelien mahdollisuuksia Kehitys mobiilialustoille
7
Pelien Kehitys Suomessa Yrityksiä Remedy Bugbear Rovio Kuuluisia pelejä Max Payne Flatout Angry Birds
8
Bugit Skyrim Bugs
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.