Heigo Anto15.5.2009 WWW-sivuston Google-optimointi Heigo Anto 15.5.2009.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1.
Advertisements

Markkinointikampanjan suunnittelu
Matkailun myynti- ja jakeluprosessien johtaminen Internet-markkinointi & hakukoneoptimointi LAMK Kirsi Mikkola.
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
Tiedonhaku Internetistä PODCASTING Katarina Andersson TU08se
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
Tehdään nettisivu  suunnittelu  rakentaminen  testaaminen  julkaiseminen.
Www-sivuston ja verkkopalvelun rakentaminen Miten tehdä yritykselle www-sivut?
Rattaat pyörimään uusyrityskeskuksessa Tietoisku: Kotisivujen teko ja ylläpito Kuva:
Web 2.0 sivut Lego Hyvä esimerkki toiminnan muuttamisesta Web2.0 henkeen Tekivät runsaasti tappiota kunnes kehittivät Mindstorm ohjelman jolla.
Kodja Consulting © Ilkka Kauppinen 2009 INTERNET ON MEDIA EI TEKNOLOGIA.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen Reaaliaikainen tiedonhaku.
Jäsenrekisteri + ilmoittautumis- ja laskutusohjelma
Oppimisaihiot ja standardointi Harto Pönkä,
Mallituskysely Dynaamisen ohjelmoinnin mallit lihasika- ja emakkopaikan arvottamiseen Jarkko Niemi, MTT taloustutkimus
Verkkosivut opettajan apuna
WWW-sivuston rakenteet. kehysrakenne Dokumentti linkit.htm Dokumentti alku.htm Dokumentti otsikko.htm.
Kurssiseittijärjestelmä Kurse1 Aapo Mäkelä
Tiedonhaku Internetistä
Internetistä haku: USB portti – tiedonhaun vertailua Jouni Ojanperä TP09S
HAKUKONEOPTIMOINTI Jaakko Rautiainen. Aihealue Hakukoneiden toiminta Web-sivun optimointi.
Projektipäällikkö Teija Suoknuuti ELLO – Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn vahvistaminen.
INTERNET-TIEDONHAKU JA GOOGLEN EDISTYNYT KÄYTTÖ
(NIMI) Kestävää aluesuunnittelua tukevat työkalut –portaali.
Paikkatietojen hyödyntäminen Turun sosiaali- ja terveystoimessa sekä kasvatus- ja opetustoimessa Katariina Hilke Turun kaupunki / Strategia ja viestintä.
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
Wifi direct hakusanalla Viktor Azim (MTTT10S)
Yrityksen maineen, toimialan ja kilpailijoiden seuranta: iGoogle ja RSS-syötteet Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär.
Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn kehittäminen
Web 2.0 tiivistetysti 1. Ohjelmistoalusta on Web. Webtop korvaa Desktopin. Keskeistä yhteisöllisyys ja ”Software as a Service”. 2. Kollektiivisen älyn.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Aini Iivari, Merja Maijala, Sirpa Mäkinen Google -markkinointi.
* Miksi ja kenelle www-sivut halutaan tehdä? * Mitkä ovat tavoitteet? * Kohderyhmän käyttäjien määritely ! SUUNNITTELUN PERUSTEITA.
Metropolian kirjasto oppimisen tukena. Häkkinen / Ylitalo-Kallio Mistä tietoa? Metropolian kirjaston kokoelmat ja www-sivut
KH Kirjasampo NYT Yleisten kirjastojen neuvosto
Luotettavaa tietoa KARELIA AMK, Kirjasto Sisältö o Miten tunnistat luotettavan tiedon? o Emme elä villissä lännessä - muista tekijänoikeudet!
P ERUSTIETOA Flickr on kuva/videopalvelu ja online-yhteisö, joka on perustettu helmikuussa Sivustolla voi jakaa omia kuviaan ja videoita, ja arvostella.
Return on Investment for Usable Interface Design: Examples and Statistics A. Marcus Ilari Pulkkinen.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Matkailun nettisivujen analysointi
Kehykset 1. KEHYKSET: rakenne 2. Frameset 3. Esimerkki: cols 4. Cols: mittayksiköt 5. Cols: mittayksiköt 6. Cols: esimerkki 7. Rows-mittayksiköt 8. Rows-esimerkki.
SPORTS TRACKER Tekijä: Nybäck Teemu TU09s Tiedonhaku internetistä.
Menetelmä Markowitzin mallin parametrien estimointiin (aihe-esittely)
Yhteystiedot LogoNavigaatio Banneri - Facebook - Mainoksia Mainoksia Video Haku Nostoku va Otsikko Kuva.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu webbi tehtävä/ 1 Optimointiopin seminaari Mat Webbi tehtävä.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen Reaaliaikainen tiedonhaku.
VYYHTI- PROJEKTI Maiju, Noora, Juha, Joel. NYKYTILAN KUVAUS Toimeksiannon taustalla on koulutusmäärien kasvu, jota nykyinen sivusto ei kestä. Nykyisillä.
S ysteemianalyysin Laboratorio Aalto-yliopiston teknillinen korkeakoulu Esitelmä 22 – Jussi Kangaspunta Optimointiopin seminaari - Syksy 2010 Ohjaamaton.
Maj-Lis Aaltonen MI Tietorakenteet Oy tietojärjestelmien suunnittelu, toteutus ja käyttöönotto ETM, informaatikko, toimitusjohtaja MATRI-yhteistyössä vuodesta.
Ira Ekholm 4A. 1. uutinen Ongelma: Ilmastonmuutos vaikuttaa ihmisiin negatiivisesti * pohditaan ratkaisuja ongelmaan.
RAPORTTIEN JA WWW-SIVUJEN OHJEET Projektityökurssi KLTITE05OH/SU.
Hakukoneoptimointi (SEO). Sisältö 1. Mitä ovat hakukoneet? 2. Mitä hakukoneoptimointi on? 3. Hakukoneiden käyttö 4. Hakukoneystävällisten suunnittelun.
Radiotaajuuksien generointimenetelmä Markus Hiltunen Ohjaaja: Kai Virtanen Valvoja: Kai Virtanen Työn saa tallentaa ja julkistaa Aalto-yliopiston.
PK-yrittäjän verkkosivujen laadinnan aakkoset PALVE PALVE – Juha Konttinen.
MITEN PARANNAT KOTISIVUJESI LÖYDETTÄVYYTTÄ HAKUKONEISSA, Kirsi Mikkola
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Hakukoneoptimointi (SEO)
Joku muu on voinut jo löytää saman
Vastaajina 1122 yritysjohtajaa koko maasta
Hoitopaikanvalinta.fi Sivuston käyttäjätietoa – syksy 2017
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Mediatekniikan Seminaari Annina Alamäki
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Konseptin kuvauspohja
Google Docs Teppo Räisänen,
Case-linkit sana&search[asiasana]=Yhteistoimintamenettely
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Esityksen transkriptio:

Heigo Anto WWW-sivuston Google-optimointi Heigo Anto

Heigo Anto Opinnäytetyön tavoitteet Luoda näkyvyyttä kaupalliselle www-sivustolle Lisätä sivuston kävijämäärää Kasvattaa myyntitapahtumien määrää

Heigo Anto Työn osa-alueet On-site-optimointi Off-site-optimointi Hakukonemarkkinointi Tulosten seuranta

Heigo Anto On-site-optimointi Sivuston suunnittelu Hakukoneystävällisyys Käyttäjäystävällisyys Sivuston rakenne Tekstisisältö Avainsanat Tagit Kuvat Sisäiset linkit staattisuus

Heigo Anto On-site-optimointi Käytetty tekniikka Pyramid CMS Käytetyt työkalut Tekstipohjainen selain

Heigo Anto Off-site-optimointi Sisääntulevat ja ulosmenevät linkit PageRank-arvo Vaikutus sivun sijoittumiseen hauissa Vaikuttavat tekijät Hakemistoihin ilmoittautuminen

Heigo Anto Hakukonemarkkinointi AdWords-markkinointikampanjat Avainsanat PPC-Hinnoittelu Mainokset Google-hakukoneen hauissa Mainokset muilla samaan alaan liittyvillä sivustoilla AdSense

Heigo Anto Tulosten analysoiminen Google Analytics –tulosseuranta Kävijöiden määrä Saapumisreitit Käyntikerrat Käytetyt hakusanat Käyttäjien sijainti Click-Trough-Rate Ostotapahtumaan johtaneiden käyntien määrä

Heigo Anto Tulokset On-site-optimointi Vaikutukset melko pieniä Off-site-optimointi Parannuksia sijoittumisessa hauissa Hakukonemarkkinointi Kävijämäärien suuri kasvu Myynnin kasvu