Markkinointi ja viestintä Noora Auvinen, Annemari Nieminen, Sini Kangas, Ella Aatola
Tilaisuuden valmistelu Mainostuksen aloitus hyvissä ajoin ennen tapahtumaa (kutsut) Kohderyhmän tunteminen Tilaisuudesta tiedottaminen/muistuttaminen sopivin väliajoin Sähköisesti, postitse, sekä henkilökohtaisesti Lentolehtiset ja makeisjakelut Julisteet
Kutsut Tarvittaessa mahdollisten eritysruokavalioiden tiedostelu Mahdolliset kustannukset Ajankohta Tilaisuuden paikka (tarvittaessa osoite ja tulo-ohje) Kuka kutsuu Mikä tilaisuus Tieto, pitääkö osallistumisesta ilmoittaa Pukeutumiskoodi tarvittaessa
Kutsut Kutsut lähetetään hyvissä ajoin 2-3 viikkoa ennen tapahtumaa (yli kuukautta aikaisemmin ei kannattavaa) R.S.V.P (repondez s’il vous pláit) = olkaa hyvä ja vastatkaa V.p = vastausta pyydetään Pukeutumiskoodeja: Casual tai smart casual, juhlapuku tai frakki, iltapuku tai smokki, tumma puku tai vierailupuku ja kansallispuku
Lähteet http://birgitmummu.vikki.fi/Runous/E-kortit/Kutsuohjeet.htm http://www.keittotaito.com/kutsujat_ja_kutsuttavat.html http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja- pukeutuminen/pukeutuminen/pukeutumiskoodien-abc/0218010-77130 Kuvat http://www.kotivinkki.fi/haat/kutsukortti-kuin-unelma http://www.ts.fi/teemat/tyyli/423536/Vaatteet+kuin+Bondin++asenne+omasta+t akaa