Sähköinen tenttipalvelu Tenttis – ominaisuudet ja toiminnot

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
HUS KKI-hanke ”Liikunnasta työkykyä HUS:ssa1-6” Historia Toimintasuunnitelma 2010.
Advertisements

Hajautettu kurssien toteutus ja kehitys OSCu-hankkeessa ITK’03 Kirsti Ala-Mutka, Sanna Räisänen TTY/Ohjelmistotekniikka.
Moodle verkko- oppimisympäristö Lyhyt johdatus kuvien avulla Lähde: Tem Valtosen PP-esitys Vetu 7 -koulutuksessa.
Sähköpostiviestien uudelleenohjaus ohje Maks Larionov DP11LA.
Moodlen ohje opiskelijoille
1 Opiston Moodleopas KALVOSTO 1 – JOHDANTO KTOL:n Moodle-työryhmä Olli Ruohomäki.
eTentti Jyväskylän yliopistossa
ESR Sivu 1 ESR:n uusi ohjelmakausi ja sen haasteet sukupuolten tasa-arvon kannalta Riitta Kangasharju Työministeriö Tampere
Kymentaan koulun TVT-STRATEGIA Tämä vuonna 2006 luotu strategia on käytössä toistaiseksi..
TOPO-opettajien ohjatut työelämäjaksot Nina Aula.
• Agronetiin rakennettu sähköinen toimintaympäristö, joka kokoaa yhteen kaikki koulutukseen liittyvät osa-alueet AGRONET-OPPIMISYMPÄRISTÖ Oppimisympäristö.
Puhumalla paras – Puhvista käytännössä
Ohjelmistotuotanto- miniprojekti Suunnittelu. Ohjelman toiminnot  Kurssin tai tapahtuman  Lisäys  Poisto  Muokkaus  Viikon lukujärjestyksen tarkasteleminen.
Avoimen yliopiston opiskelijapalautejärjestelmä Pedagoginen kahvila Hannele Sirkkanen Aikuiskasvatustieteen työharjoittelija.
Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Pirteä, kesäinen opiskelijoita paikalla, jossain kohti kuvaa.
Yksinäisestä propelipäästä yhteiseen tekijäporukkaan Joensuun seudun kansalaisopisto.
Mikä on Peppi projekti ja miten se etenee?
Opiskelija oppimisen arvioinnissa Ryhmäkeskustelujen tuotokset Peda-forum päivät Helsingissä Työpaja 17.
@ Leena Lahtinen Helia OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 OP.
Käyttöohje: Kuinka luoda käyttäjätili. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
Sähköinen tentti Suomen korkeakouluille Tilanneraportti Synergiaryhmälle Totti Tuhkanen.
Tenttiakvaariokokemuksia Suomen Turusta :Turun Ammattikorkeakoulu
Tenttiakvaario - uhka vai mahdollisuus?
1 © Jukka Juslin Web-käyttöliittymä Jukka Juslin.
WWW-oppimisympäristöjen tuotteistamisesta
S1 Metalib, SFX, Primo Kirjastoverkkopäivät
HOPS-projekti Koulutusteknologian perusopinnot Henna Mikkola Merja-Maaria Oinas Tiina Torvinen.
Moodle-Oodi Integraatio Itä-Suomen yliopisto ja Savonia- AMK
W w w. h a m k. f i Verkko-opiskelu Yrittäjyyden ja liiketoiminnan KT-keskuksessa Emmi Tarvainen
” ILMAN PROJEKTIA MINULLA EI OLISI TUTKINTOA” TAMPEREEN YLIOPISTON INFORMAATIOTUTKIMUKSEN LAITOKSEN VALMIIKSI TYÖN OHESSA -PROJEKTI (2005 – 2006)
Tenttiakvaario.
Viestinnän opiskelijat verkossa KM Auli Posti Helsingin yliopisto, Lahden tutkimus- ja koulutuskeskus MULTIMEDIAN MONET MUODOT 21.
Peda-forum –päivät Opetuksen kehittäminen Helsingin yliopiston strategia Opetuksen ja opintojen kehittämisohjelma.
Oodin versio 3.1 1Opiskelijarekisteri.
TAO, Turun Ammattiopistosäätiö
Jouni Juntunen Oulun seudun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö
Opetuksen arviointi ja kehittäminen: ET ja filosofia Kurssin suoritus
MultiMaker 7.0 Workshop Ohjelma, jossa voidaan luoda näyttäviä multimediasisältöjä. Yhtä sisältökoko-naisuutta kutsutaan esitykseksi. Ohjelmointitaitoja.
Oodi-päivät Oodin käyttöönotto tiedekunnan näkökulmasta Tuija Komssi Eläinlääketieteellinen tiedekunta.
Oodin version 3.3 yhteenveto 1Opiskelijarekisteri.
TENTTIS HAAGA-HELIASSA
Johdetun luokan olion alustus tMyn1 Johdetun luokan olion alustus määrätyillä arvoilla Kun ohjelmassa esiintyy johdetun luokan olion määrittely, järjestelmä.
SHAMAN-projekti Projektiryhmä Ohjaajat Tilaaja Marko Andersson
SHAMAN-projekti Projektiryhmä Ohjaajat Tilaaja Marko Andersson
Ohjelmistotuotanto- miniprojekti Suunnittelu. Ohjelman toiminnot Kurssin tai tapahtuman  Lisäys  Poisto  Muokkaus Viikon lukujärjestyksen tarkasteleminen.
Moodlen opetus, projekti- ja intrakäyttö samassa organisaatiossa Pauliina Veräväinen, TaY.
Anne Salmela & Harri Eskelinen Lappeenrannan teknillinen yliopisto
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO OPISKELU JA TUTKINNOT. JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO.
Kuovi-projekti 2. Väliesittely Projektiorganisaatio Jäsenet: * Antti Hedlund * Juho Kortelainen * Jaana Ojala * Juhana Pikki Tilaaja ja tilaajan.
Tvt-terveisiä Syksy 2015 alkuun. Mikä ihmeen tvt? Tvt (tieto- ja viestintätekniikka) ei ole pelkkää tietokoneiden ylläpitoa vaan kysymys on laajemmasta.
477122A Jauheiden ja suspensioiden käsittely Kuitu- ja partikkelitekniikan laboratorio 1.
Exam –eTentti Jyväskylän yliopistossa IT-palvelut Hannele Rajaniemi.
ITK-päivien work shop purkua Marjaana Kareinen, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Titta Koski, Oulun yliopisto Marjut Andersson, Tampereen teknillinen.
Case: EXAM – sähköinen osaamisen näyttö
Käänteinen opetus ja oppiminen – Miten ja miksi?
T Audiosignaalien käsittely, 3 op
Osaamisen näytön prosessi
Luokan OneNote -muistikirja
Filosofian ja elämänkatsomustiedon didaktiikka: AD-perusteet kurssin suoritus Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
TERVE Piirto-ohjeita GIMP-kuvankäsittelyohjelmalle
LOKOMO- Laatua opinto-ohjaukseen kohdennetusti moniverkostoissa
(SUURI) KANDIKYSELY Syksyn kysely on auki
Kypsäripohdintaa EXAM-kehityksessä
Ristiinopiskelun kehittäminen -hanke
Jari Kähkönen, koulutuspäällikkö
Englannin ja ruotsin tasokokeet
TERVE Piirto-ohjeita GIMP-kuvankäsittelyohjelmalle
Mistä on kyse?  Toive siirtyä paperitenteistä kokonaan sähköisiin tentteihin - Digiloikkarahaa asian eteenpäinviemiseksi Avoimia Moodletenttejä tehty.
EXAM-SÄHKÖInEN osaamisen ARVIOINnin järjestelmä
Esityksen transkriptio:

Sähköinen tenttipalvelu Tenttis – ominaisuudet ja toiminnot Pauli Borodulin Tampereen yliopisto

Taustaa Moodle-oppimisympäristön päälle rakennettu sähköisen tenttimisen ohjelmisto Toteutus aloitettu Tampereen yliopistossa vuonna 2006 ja otettu käyttöön vuonna 2007 Vuosien saatossa tehty jatkokehitystä ja korjauksia vanhoihin toimintoihin Ohjelmiston elinkaari nyt ylläpitovaiheessa

Tenttiksen sähköisen tenttimisen tapa Tentti luodaan tenttipalveluun, jolloin tentille määritellään kysymykset, rakenne, kesto ja aukioloaika Opiskelija varaa ja suorittaa haluamansa avoinna olevan tentin valitsemassaan tenttiluokassa valitsemanaan ajankohtana Tenttiyrityksen jälkeen tentaattori arvioi tentin ja opiskelija saa tiedon arvioinnista

Minkälaisille tenteille soveltuu Tenttiksellä voidaan järjestää esseetenttejä, monivalintatenttejä, erilaisia tasotestejä ja kurssien lopputenttejä Tekstin muotoileminen, piirtäminen ja matemaattisten kaavojen kirjoittaminen ei ole tällä erää mahdollista Esseetenteissä tallennetaan yleensä useita kysymyksiä teosta kohden, joista arvotaan tenttijälle ennalta määritelty määrä kysymyksiä

Toiminnot Opettajien ja ylläpitäjien käyttöliittymä, jolla tentit luodaan ja opiskelijoiden tekemät tenttiyritykset arvioidaan Opiskelijan varausliittymä, jolla opiskelijat voivat tehdä varauksia tentteihin Opiskelijan suoritusliittymä, jolla opiskelijat tekevät tenttinsä varausten puitteissa