SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1
SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa Korkea käyttäjärooli, itsensä mainostaminen: Blogit, Twitter Yhteisöllisyyteen perustuvat: Facebook Sisältöyhteisöt: Wikit, Instagram 2
SOMEN JAOTTELU Sosiaalisen median määrittelemisessä on hyvä huomioida Millaista vuorovaikutus sovelluksessa on Mikä on yksittäisen käyttäjän rooli Miten ja millaista tietoa jaetaan 3
MYYNTI SOMESSA Sosiaalinen media tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia niin kuluttajamyyntiin kuin b-to-b myyntiin. Uusia sovelluksia tulee lähes päivittäin Teknologian merkitys ratkaiseva Koko myyntiprosessin siirtyminen sähköiseksi 4
PONTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN KARTOITTAMINE 5
ALKUVALMISTELUT 6
ASIAKKAAN KOHTAAMINEN 7
TUOTE-ESITTELY 8
KYSYMYKSET JA VASTAVÄITTEET 9
KLOUSAAMINEN 10
JÄLKITOIMENPITEET 11