SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sosiaalinen media Iida Kiesi.
Advertisements

Tietotekniikka, sosiaalinen media ja liikunnan arvionti wikispaces.com/
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Teknologia ja liikunnanopetus oppimisympäristöhankkeissa
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
Tiedonhankinnan prosessit muutoksessa
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Asiakaspalvelu verkossa
Sosiaalinen media oppimisympäristönä Antero Aunesluoma työkalut, ympäristöt ja yhteisöt.
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
Kestävämpää henkilökohtaista oppimista verkostossa.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
Käyttäjäkokemuksen muodostuminen ja kehittäminen verkkoyhteisössä Maria Hyytiäinen Työn valvoja ja ohjaaja: Dosentti Timo Korhonen
Tietotekniikan käyttö opetuksessa alakoulussa Tuukka Kivioja.
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
SOSIAALINEN MEDIA HELMET-PALVELUSIVUSTON TEKIJÖILLE Krista Auvinen, projektisuunnittelija, Kiravo-hanke Pasilan kirjasto
SOSIAALINEN MEDIA YHDISTYSTOIMINNASSA - Keinoja viestinnän tehostamiseksi Anni Lantto (Projektipäällikkö), Maija Laatikainen & Jannika Sammalkangas JOHDANTO.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Sosiaalisen median mahdollisuuksia Seija Rannikko.
Tietoverkot ja sosiaalinen media Nappulavallankumous Tampereen yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan täydennyskoulutusta opettajille , Päivi.
”Elämä oli sotkuista, meluista ja sekavaa.” Sosiaalinen media ja nuoret Tomi Kiilakoski Oulu
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
SOSIAALINEN MEDIA VERTAISOHJAUKSEN VÄLINEENÄ Opinnäytetyö (AMK)
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Ahdistaako avoimuus? - sosiaalinen media projekti/hankeviestinnässä
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Anne Rongas 2008 Sosiaalinen media oppimisen tukena?
Sosiaalinen media kevyesti sulautettuna Hy / Antero Aunesluoma
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Liikeidean esittelyohje
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Sosiaaliset mediat Verkkovälitteinen asiakastyö.
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
1 Mitä käyttäjäryhmää tutkitaan? -Pyritään haastatella mahdollisimman erilaisia ihmisiä (nuoria, vanhempia, etninen tausta, uskonto tausta) 2 Millainen.
Mainostaminen Sos.media Käytännön järjestelyt Tilat Ilmottautuminen Sponsori ”sopimukset” Starting point Kutsuvieraiden esittely Teema aktiviteetit Palautteen.
Sosiaalisen median hyödyntämisestä laajennetun työssäoppimisen yhteydessä Minna Ström
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Kirjaston seikkailut sosiaalisen median maailmassa Teemu Makkonen / Kirjasto
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Sosiaalinen media & työnhaku
Jarkko Muhonen TeamProg
Sosiaalinen media.
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Kv-toiminta opsin palveluksessa – ohjausta ja vertaisohjausta kaikille kv-rahaa hakeneille Koulutus- ja verkostoitumispäivä kansainvälisyyden valtionavustuksen.

Tavoitteeni verkossa vaikuttamiselle
Opettajan nimi | kurssin numero
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Esityksen transkriptio:

SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1

SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa Korkea käyttäjärooli, itsensä mainostaminen: Blogit, Twitter Yhteisöllisyyteen perustuvat: Facebook Sisältöyhteisöt: Wikit, Instagram 2

SOMEN JAOTTELU Sosiaalisen median määrittelemisessä on hyvä huomioida Millaista vuorovaikutus sovelluksessa on Mikä on yksittäisen käyttäjän rooli Miten ja millaista tietoa jaetaan 3

MYYNTI SOMESSA Sosiaalinen media tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia niin kuluttajamyyntiin kuin b-to-b myyntiin. Uusia sovelluksia tulee lähes päivittäin Teknologian merkitys ratkaiseva Koko myyntiprosessin siirtyminen sähköiseksi 4

PONTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN KARTOITTAMINE 5

ALKUVALMISTELUT 6

ASIAKKAAN KOHTAAMINEN 7

TUOTE-ESITTELY 8

KYSYMYKSET JA VASTAVÄITTEET 9

KLOUSAAMINEN 10

JÄLKITOIMENPITEET 11