© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
© Dagmar 2007 Mitkä asiat suomalaisia kiinnostavat? TOP 15 Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset
© Dagmar 2007 Kiinnostus eri aihealueisiin on kasvanut selvästi Sodat onnettomuudet ja rikokset Henkilöhaastattelut ja -jutut Harrastukset ja vapaa-aika Seurapiirit ja julkisuuden henkilöt Rakentaminen ja kodin korjaustyöt Politiikka Taiteet ja kirjallisuus Ruuanlaitto ja reseptit Uskonto ja elämänkatsomus Urheilu ja liikuntaharrastukset Tiedot radio- ja tv-ohjelmista Puutarhan ja viherkasvien hoito Autot ja autoilu Muoti ja pukeutuminen Kodin sisustaminen Musiikki Tekniikka ja tekniikan kehitys Omat talous- ja raha-asiat Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset, Mediasidonnaisuustutkimus 1988 Muutos 1988 vs. 2006, prosenttiyksikköä
© Dagmar 2007 Miehet ovat muuttuneet… Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset, Mediasidonnaisuustutkimus 1998
© Dagmar 2007 …mutta naiset ovat pysyneet naisina Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset, Mediasidonnaisuustutkimus 1998
© Dagmar 2007 Mieluisin tiedonhankintakanava Tiedotusväline, josta saa omalta kannaltaan eniten tätä aihealuetta käsittelevää tietoa, ajatuksia ja ideoita Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset
© Dagmar 2007 Mieluisin tiedonhankintakanava Tiedotusväline, josta saa omalta kannaltaan eniten tätä aihealuetta käsittelevää tietoa, ajatuksia ja ideoita Lähde: Taloustutkimus Oy, KMT S05/K06, Mediasidonnaisuuskysymykset
Kiitos!