 YouTube  MySpace  Vimeo  Reddit  Picasa  Photobucket  Mikseri.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Torinon nähtävyyksiä Torinossa on paljon erilaisia museoita. Parhaiten niihin pääsee tutustumaan ostamalla erityisen ”museo-kortin”. Kuvassa Biblioteca.
Advertisements

SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi sivu. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Tiedonhaku Internetistä PODCASTING Katarina Andersson TU08se
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
Wikispace jatkokurssi Jarmo Heikkinen Karoliina Kemppainen Satu Kylmänen.
”Määrittää ihmisen yksilönä”
Wikispaces kouluttajan wikityökaluna Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
INTERNET - kanava tavoittamiselle - internet on yksi päämedioista tällä hetkellä - sen avulla ihmiset etsivät asioita, hakevat tietoa ja tekevät päätöksiä.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Youtube.
Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median mahdollisuuksia järjestö- ja.
Sosiaalinen media oppimisympäristönä Antero Aunesluoma työkalut, ympäristöt ja yhteisöt.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Nuorten suosima nettiyhteisö
Sosiaalinen media. Timo Suvanto
Sähköinen viestintä projektitoiminnassa Georges Segura / Hanna Toijala Sähköisen viestinnän muotoja ja web 2.0 työkaluja.
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Yhteisöllinen oppiminen ja virtuaalinen peliympäristö: NoviCraft
Esitelmä YOUTUBE.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
Oppimistehtävä 2. Venla Paunoen MERp07sBE. Aihealueet.
Mikroblogit , & Soile Hietanen, Niklas Halttunen, Kauri Koponen, Eeva Jääskeläinen, Matti Karvinen, Susanna Kiljunen, Hanna Kankaanpää,
SearchIM Search Mikko Ketola Regional Manager (Finland, Ireland, Baltic States) Helsinki Nuorten yhteisöt netissä – miten kommunikoin ja viestin.
Keuhkot ja hengitys Mankkaan koulu Helena Rimali -
 Johdanto  YouTube  YouTuben hyödyntäminen  Yhteenveto.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Simpukat, kotilot ja mustekalat
IRC-Galleria Avattiin joulukuussa 2000, alunperin IRCin käyttäjien kuvapalvelu Vuonna 2006 Irkkaajia enää vain 20% Irc ja Irc-Galleria eivät ole synonyymejä.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Wikispaces kouluttajan wikityökaluna Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Turvallinen internetin käyttö
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen Flickr-kuvahaku.
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
Company Confidential © 2008 Nokia V1-Filename.ppt / YYYY-MM-DD / Initials 1 What is social media Lietsala & Sirkkunen.
Sosiaalinen media on... “verkon avulla tapahtuvaa julkista keskustelua, tiedonrakentelua ja jakamista” 1 1) Kalliala & Toikkanen 2012: 18.
Instagram Katariina Toivonen.
Tietoverkot ja sosiaalinen media Nappulavallankumous Tampereen yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan täydennyskoulutusta opettajille , Päivi.
WEB 2.0 — Sitä sun tätä Juha Kurri. Folksonomia Flickrissä on luovuttu tieteellisestä, tai muusta vakiintuneesta luokittelusta ja hierarkisesta lajittelusta,
Varmuuskopiointi Valtteri, Simo My-tlpt09e Varmuuskopiointi Varmuuskopioinnilla yleensä tarkoitetaan tapahtumaa, jossa jokin tärkeä tieto kopioidaan.
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
FINGERPORI
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Otsikko Kevät 2013 PAOK paokhanke.ning.com #paokhanke (Twitter) facebook.com/PAOK-verkosto.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
DIGITAALINEN TARINA Miten digitaalista tarinaa voi käyttää kirjastossa? Isoäitini tarina Tämä inspiroi minua kokeilemaan!
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
1ePassi / wiki-työpaja Hanna Toijala 09. Wiki-ideologiaa yhteisöllisyys avoimuus vuorovaikutteisuus yhteiskäyttö 2ePassi / wiki-työpaja Hanna Toijala.
P ERUSTIETOA Flickr on kuva/videopalvelu ja online-yhteisö, joka on perustettu helmikuussa Sivustolla voi jakaa omia kuviaan ja videoita, ja arvostella.
Paavin valta keskiajalla
Suse Linux Klaus Ovaskainen, TI12. Historia  S.u.S.E --> Software- und System-Entwicklung  Saksalainen lokalisointi Slackwaresta  > S.u.S.E Linux.
Sosiaalinen media ja rotarytoiminta
APACHE Kurssi: V Linux Sami Karjalainen OH3 Mika Haaja OH5.
GIMP ja muut kuvankäsittelyohjelmat A Linux -järjestelmät TI07TIVE Janne Räsänen.
Kirjaston seikkailut sosiaalisen median maailmassa Teemu Makkonen / Kirjasto
TEKIJÄNOIKEUDET HS maaliskuu 2017:.
RSS-syötteet: kerää haluamasi uutisotsikot syötteenlukijaan
Oman alani blogit Onko minun alallani opiskelijoita, ammatinharjoittajia ja harrastajia, jotka bloggaavat? Millaisia oman alani blogeja netistä löytyy?
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
YouTube YouTuben historia alkoi silloin, kun PayPalin työntekijöitä tekivät verkkosivuston, jossa käyttäjät voivat lisätä, jakaa ja katsoa videomateriaalia.
Paremmat eväät työnhakuun – ohjauksen sähköiset käytänteet
Digiopastus kirjastossa – googlen kaikki mahdollisuudet
Esityksen transkriptio:

 YouTube  MySpace  Vimeo  Reddit  Picasa  Photobucket  Mikseri

 Voi katsoa muiden jakamaa sisältöä  Käyttäjätunnuksen luominen ei pakollista  Käyttäjätunnuksen luominen > edut  Omien kuvien, videoiden, musiikin, yms. jakaminen  Kommentointi, tykkääminen ja jakaminen eteenpäin

 Perustettu  Luonut Chad Hurley, Steve Chen ja Jawed Karim  Videopalvelu  Google osti > laatu parani  Jokainen rekisteröitynyt käyttäjä voi lisätä omia videoitaan  Voi päättää keiden kanssa jakaa  Suositut käyttäjät voivat ansaita rahaa googlen partner programin kautta  Tilatuimpia kanavia: RayWilliamJohnson, nigahiga, smosh  Jokaisella kanavalla on yli 5 miljoonaa tilaajaa!  Käyttäjät yleensä nuoria aikuisia

 Perustettu 2003  Kehittäjä Tom Anderson  Pääsääntöisesti musiikinjakopalvelu  myös kuvia ja videoita  Käyttäjämäärä on laskenut  Käyttäjät yleensä muusikkoja

 Perustettu 2005  Luonut Steve Huffman ja Alexis Ohanian  Käyttäjät jakavat linkkejä kiinnostaviin verkkosivustoihin  Sivusto jakaa linkit ja keskustelut aihepiireittäin ”subreddit”-osioihin, joita käyttäjät voivat itse perustaa  Voi tilata itselleen mieleisiä  Suosituimpia osioita ovat mm. Pics, Gaming, Aww, Worldnews, Videos, WTF  Käyttäjiä on laidasta laitaan, mutta suurin osa nuoria aikuisia

         Omat päät  Kuvat     