Kokonaisuus - mitä Virtukampus tarkoittaa tekemisenä? Dokumentoikaa käytännön esimerkkejä jokapäiväisestä työskentelystä osana Virtukampusta
Näkökulmia Opiskelijanäkökulma Henkilökunnan näkökulma Teknologianäkökulma Yhteisöllisyys – miten tavoitetaan Asiakaspalvelunäkökulma Viestintä – ymmärrettävyys? – Yhtenäinen visuaalinen ilme, koska tavoitteena on helppokäyttöisyys ja omaksuttavuus – Webin ja intran lisäksi myös valmistelutyön tulisi olla näkyvissä (tieto ”hukkuu” helposti) Tiketti –järjestelmä (asiakaspalvelupyynnöt)
Ideoita Liikkeelle lähtö mitä ei ole vielä olemassa erilaiset olemassa olevat tavat erilaiset toimintakulttuurit kuka tekee mitäkin osaamisen toiminnallinen organisointi
Tarpeita Sähköpostien määrän vähentäminen – muut keinot käyttöön pikaviestimien tarve? Verkkovideoiden ja –tallenteiden käyttö acp:n käyttö lisääntyy? Materiaalien käyttö Helppo saavutettavuus opiskelijoille sekä henkilökunnalle Yhteiskirjoittamisen laajentuminen (wiki) Henkilökohtaisten työtilojen käyttö ja jakaminen (ulkopuoliset käyttäjät) Omalla nimellä ja omalla naamalla myös verkossa Valitun teknologian ja toteutukset tulee voida skaalautua ja toimia koko yliopiston tarpeita huomioiden