Kohtaava Kohtaaminen (vertaisuus) Käytännöllisyys Motivaatio & Innostus Viihtyvyys Oppiminen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Median kohtaaminen EuroSkills-kilpailijana edustatte:
Advertisements

Tietokoneavusteinen yhteisöllinen oppiminen (CSCL)
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
QR-koodit opetuksessa Havainnollisuutta ja konkretiaa.
| Pasi Mattila | TOY - Tulevaisuuden oppimisympäristö
Historia • Blogger-palvelun perusti pieni sanfranciscolainen yritys nimeltään Pyra Labs jo vuoden 1999 elokuussa • Bloggerin kehittivät kolme kaveria,
Valinnaiset harjoitukset yksin, pareittain tai kolmen hengen ryhmässä.
Sosiaalinen media oppimisympäristönä Antero Aunesluoma työkalut, ympäristöt ja yhteisöt.
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
TVT ja verkot opetuksessa ja oppimisessa Opintopäivä Arcada, Haaga & Helia Tore Ståhl Pil-projektet
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
10 vinkkiä voimaantumiseen
Työhyvinvointi PK-yrityksessä Leena Niemistö toimitusjohtaja LT, fysiatri Munkkivuori Kamppi Lassila.
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Kokemuksia ja kehitysideoita. PLE:N taustaa • Opiskelijat oman ympäristönsä suunnittelijoita ja ylläpitäjiä • Itseohjautuva oppiminen • Yhteisöllinen.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Mitä valtakunnallinen TVT-strategia kertoo meille? Kaisa Vähähyyppä
Teknodida Orivesi Heikki Ruismäki Helsingin yliopisto OKL.
SOMETTAJA -hanke YHTEISÖLLISEN MEDIAN JA PILVIPALVELUJEN KÄYTTÖNOTTO SUUPOHJAN TOISEN ASTEEN OPPILAITOKSISSA HANKETOIMINTA YHTEISKUNTAA UUDISTAMASSA.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
FUAS Virtuaalikampus Tilannekatsaus Sisältö • Visiointipäivän satoa • ACSI leirin tuloksia • Miten jatketaan eteenpäin.
 Johdanto  YouTube  YouTuben hyödyntäminen  Yhteenveto.
Oppijalähtöisten verkko-oppimisympäristöjen kehittäminen
Verkkosivut opettajan apuna
- mahdollisuus kehittämiseen -
WoSCos Work, Skills and Costs Yhteistyökumppanit kotimaassa CIMO Raahen tulevat ulkomaiset opiskelijat Vaihtoon lähtevät opiskelijat Yhteistyökumppanit.
WE LOVE HELSINKI.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Oppijalähtöisyys ja verkko-oppimisympäristö - kohtaavatko ne toisensa
Turun esi- ja perusopetuksessa
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
Sosiaalinen media opetuksessa Katrina Vartiainen Turun normaalikoulu.
Hankkeiden hyvät käytännöt ja erilailla tekeminen toimintakulttuuriksi Keväinen kv-koulutuspäivä Tampereella Tiina Sarisalmi.
TYÖHYVINVOINTI SEURAKUNTATYÖSSÄ 2007
ROTARY 2023 Matias Röyttä DG VISIOT / HAASTEET Tietotekniikka / Internet –Henkilökohtaiset tietokoneet –Reaaliaikainen tiedonvälitys –Face-time.
FUAS Virtuaalikampus Tilannekatsaus Työryhmän jäsenet  Eva Forssén Laurea  Kari Kataja HAMK  Antti Kauppi FUAS-liittouma  Pirjo Kuisma.
Kielikoulutuskeskus / HAMK Mari Kokkonen
”Elämä oli sotkuista, meluista ja sekavaa.” Sosiaalinen media ja nuoret Tomi Kiilakoski Oulu
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Sosiaalinen media opetuksessa Pirita Nurmi Miksi? Yleensä lisämauste – etä- vai monimuoto? Ajasta ja paikasta riippumaton Antaa uusia välineitä.
PLE – Personal Learning Environment PeLE - Henkilökohtaisten oppimisympäristöjen kehittäminen - projekti 2008 – 2011 Aija Hietanen.
O PPIMISYMPÄRISTÖLÄHTÖINEN SUUNNITTELU KIRKOU - Kirjasto, koulu ja koulukirjasto –hanke Tutkivaa ja oivaltavaa oppijaa yhteistyössä tukien!
Tiedonhankinnan opetus ja sosiaaliset mediat: Kirjastojen tulevaisuuspäivä – Kajaani Miksi ja miten kirjaston tarjoaman opetuksen on muututtava?
AIKUINEN OPPIJA.
Savonia-ammattikorkeakoulu, Terveysala, Kuopio
Mielenterveys s. 110 –
Uusi kirjastojärjestelmä Tuula Haavisto puheenjohtaja Yleisten kirjastojen neuvosto.
FUAS-Opiskelijahallintojärjestelmä Virtuaalikampuksen työryhmä
Hyvän oppimisen malli LAMKissa
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Creative Campus - yliopisto innovaatioympäristönä Sisältöliiketoiminnan luovien prosessien johtaminen (Creative Processes and Content Busines.
Sosiaalinen media kevyesti sulautettuna Hy / Antero Aunesluoma
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Nettikiusaaminen Reetta & Jaakko.
EWorking, eLearning käytännöt TKI:n ja opetuksen integroinnissa Leena Vainio, HAMK
SOSIAALINEN MEDIA AMMATTIKORKEAKOULUN HYÖTYKÄYTÖSSÄ Juhana Kokkonen
Ops seminaari Askola.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Kirjaston seikkailut sosiaalisen median maailmassa Teemu Makkonen / Kirjasto
Kaikki Käy Koulua -toimintamallin arviointitutkimus

Nopolan koulu Opettajien veso
Merja Fischer, Tkt, KTM Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM
esim. hormonit, autonominen hermosto omat sisäinen odotukset haaveet
Esityksen transkriptio:

Kohtaava Kohtaaminen (vertaisuus) Käytännöllisyys Motivaatio & Innostus Viihtyvyys Oppiminen

KAMPUS Kohtaamispaikka Yhteiset palvelutHelppokäyttöinen Reaalimaailmaan kytkeytyvä Fyysinen Virtuaalinen

Miten Fuasin toiminta kantaa? Sekä että lähtökohta -yhteisö rakentuu, jos se on rakentuakseen Huomataan, että on hyötyä Palvelut olisi saatava yhdeltä luukulta Välitön hyöty, jolla herätetään kiinnostus Mahdollisuus tehdä etätyötä Kunnioittava suhtautuminen toisten osaamiseen Kädentaidot – simulaatiot Toimintakulttuuri rakennetaan kohtaamispaikalla Läsnäolo – millainen diskurssi käydään kohtaamispaikalla

Lätkämatsimalli, miten löytyy oma kiinnostus FB malli – itse kytken ystäviini ne, jotka haluan Älykäs liittymä Vapaa muotoista vai vakavaa Sosiaalisen median välineet Yhdessä tekemiseen ja ajattelemiseen rohkaiseva Kohtaamista tukeva ja lisäävä Reaalimaailmaan kytkevä Oppilaitoksia verkottavaa Palvelut yhdistävää Personointi – räätälöinti (PLE ja LMS) Johtaminen Oppimista tukevaa – ammattitaitoa kehittävää Positiivisia onnistumisen kokemuksia

kohtaava käytännöllinen motivoiva / innostava Viihtyisyys Mitä on kampus Kohtaamispaikka ! reaalimaailmaan kytkeytyvät yhteiset palvelut ! käytettävä virtuaalikampus linkittyy suhteessa -> fyysinen maailma ja muut virtuaalimaailma +Pictures+and+Video hajatelmia viimeisestä tehtävästä: toiminnallisia / laadullissia piirteitä vuorovaikutteinen yhdessätekemistä tukeva innoivointia tukeva Avoin?

Personoitava / räätälöitävä Opettajan oma käyttöliittymä -> tukee hallintoa / rakenteita integroituu some välineisiin: fb, twitter, flickr, youtune, google pohdittavaa: mikä ilmapiiri? vakvaa vs. vapaamuotoista? Pa9z1wyiaT67YautRrmZlRLgBX2-NlYa8/edit?hl=fi Pa9z1wyiaT67YautRrmZlRLgBX2-NlYa8/edit?hl=fi sukupolvi/ sukupolvi/ uisten+malli uisten+malli [19:32:47] Leena Vainio: otostream/ [19:35:01] Leena Vainio: otostream/ [19:37:05] Leena Vainio: [19:38:53] Ville Venäläinen: park-map.jpg Ville Venäläinen

otostream/ otostream/ park-map.jpg