Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kevät on se hankalaa kun jäät sulaa keväällä koemme todellista jääpulaa avantoa ei ole silloin missään minne mennä lämpimissään.
Advertisements

Ohjelmistokehitys Viikko 2 Mika Salo Pekka Valtonen Asmo Voutilainen
Naisena olemisen ihanuus! Loistava, tuntematon Naiskirjailija
Jumalan kanssa.
Useita vuosia sitten eräässä perheessä, aikana, jolloin rahaa oli vähän, isä rankaisi 5 vuotiasta tytyärtään, joka oli hävittänyt arvokkaan esineen.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Ottelutapahtuma- tutoroinnin -nostot 2011 Marko Viitanen.
I-DAYS Petri Kemppainen I-DAYS palvelu varmistaa, että tärkeät päivät tulevat huomioitua ajoissa ja oikealla tavalla.
Lupa tulla näkyväksi Kemissä
Mitä sinä tiedät suomalaisesta mökistä
KOKKI TARJOILIJA Raahen Ammattiopisto, kokki ja tarjoilija.
IT-laitoksen uuden opiskelijan tietopankki
Asioita pohdittavaksi tuotekehitystyötä tehtäessä
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
NAISEN ITSETUNTO.
Fi.opasnet.org fi.opasnet.org/fi/Ydinvoima Haluamme tietää Sinun mielipiteesi. Äänestikö kansanedustajasi oikein ydinvoimasta? Kansalaisparlamentti ydinvoimasta.
Hyvän ohjauksen kriteerit perusopetukseen, lukiokoulutukseen ja ammatilliseen koulutukseen Juhani Pirttiniemi Opetusneuvos Opetushallitus Turku
Ria Slides Tässä tavaratalossa naisille annettiin mahdollisuus valita itselleen aviomies eri ehdokkaista.....
Jukka Vehviläinen / DiaLoog LUKION PÄÄTTÄNEIDEN KYSELYN TULOKSET Kokkola
Yhteistyöpassi/Peltola työelämän YHTEISTYÖPASSI JYVÄSKYLÄN KRISTILLINEN OPISTO.
Missä menee suomalaisten ruokakulttuuri?
Elämän totuuksia (värillinen tausta, teksti tulee ruutuun liikkumalla, musiikkia)
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
LIIKUNTAKASVATUKSEN PERIAATTEET 1. Lapsilähtöisyys 2. Avoimuus 3. Vapaaehtoisuus 4. Elämyksellisyys 5. Päätäntämahdollisuus 6. Omatoimisuus.
O PISKELU K ANGASALAN LUKIOSSA Opiskelijoiden mielipiteitä Lukion esittelyilta
Piirileiri Kosmos’15.
TILASTOKUVIO kuvio on voimakkain tapa esittää tietoa
BOOT CAMP -palaute. Kysely Sähköpostitse, porkkanana leffaliput Surveymonkey-lomakkeella Kaksi monivalintaa (“valitse yksi tai useampi”) ja vapaat kentät.
Tampere NYSSE TULEE ELI TYÖVÄENLIIKE KOKOONTUU! -Aina on saatu suuria aikaan, kun on kokoonnuttu isolla porukalla yhteen. -Niin saadaan nytkin!
Kansallisten palveluiden kehitystyön ohjaus Pekka Linna.
Kaivomestari TYÖPAIKKAOHJAUS. TO REPLACE AN IMAGE: Click on the image and delete then click on the photo icon. Select your photo and insert.
Maanmittari tieosakkaan silmin ja muita juttuja tien varrelta
Toteutuksen ajoittaminen uudelleen ehdotus. Jos opiskelija on jo ilmoittautunutkin toteutukselle, hänen pitää saada huomautus siitäkin (”peru ilmoittautumisesi.
Koppi-hanke Minna Saikkonen Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Jyväskylän Lyseon lukio Tikkakosken toimipiste THO / Minna Saikkonen.
Pietarilaiset vieraat oppitunneilla ja koulupäiväämme seuraamassa Vierailussa on tutustuttu koulun arkeen ja juhlaan.
Kesätyöntekijöiden kommentteja Opasnetistä ja ydinvoimatyöstä: ”Kun tulin kesätöihin minulla oli vain jokin suuntaa antava aavistus siitä mitä meinattiin.
Kuvakäsikirjoitus täytetyt paprikat
TURVALLINEN HOITOYMPÄRISTÖ 0-6 VUOTIAAT. 0-6 v. lapsille  ei pieniä esineitä, koska lapsi voi tukehtua  ulkona aidat, ettei lapsi karkaa  luotettavat.
NUORTEN STARTTI 2012−2014 NUORTEN STARTIN ESITTELY Matti Heinämäki Yksilövalmentaja.
Neuvottelupäivien palautteenkeruu. Vastaajien ikäjakauma ja työllisyystilanne.
Prisma 27 S-marketia 8 Salea 4 S-Rautaa 8 Agrimarketia 10 Multasormea 10 ABC-liikennemyymälää 19 ABC-automaattiasemaa 3 ABC Car Wash –pesuyksikköä.
Koulutuksen ja opetuksen järjestämisen prosessit
Mitä Tanjan pitäisi tehdä ja missä järjestyksessä?
Elintarviketurvallisuusvirasto Evira Pirjo Korpela
Kouluruokailun tyytyväisyyskysely 2016
Kano-malli – asiakastarpeiden luokittelu
Suomi 3A Torstai 19. toukokuuta 2016.
kansanedustajasi oikein ydinvoimasta?
Tupakoinnin vieroituksen työkaluja
Oirekartoitin Asiakkaan käyttöohje.
reaktio ärsyke valinnan vapaus vapaa tahto minätietoisuus omatunto
Ohjelmointi ja laiteympäristö Rovaniemi
Millaisia muistoja arvioinnista omalta kouluajalta?
DIAK
Luova kirjoittaminen 1. Kirjoita 5 minuuttia ensimmäisestä mieleen tulevasta aiheesta. Miltä kirjoittaminen tuntui? Oliko vaikeaa saada kirjoittaminen.
VII Buddhalaisuus Prinssistä Buddhaksi.
Nalle Puhin viisauksia
Uskonto ja kriisit nuoren elämänkulussa
Lapsuuden Usko.
1. Ilman lukevia aikuisia ei kasva lukevia lapsia
Case: ”Ruoka-listalla kaali-kääryleitä”
Terveys ja maku samalla lautasella
Ruokaoppia.
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
Avioliittokoulu Oulun seurakunnissa
Volitioprosessi, tahdon!
KOKKI Raahen Ammattiopisto, kokki.
Leijonahenki  Ne, joille osa leijonan on suotu, on jatkajia aatteen arvokkaan. Nuo sukupolvet, ennen meitä luotu, sen perinnöksi jätti aikanaan. Ja henki,
Hämeen partiopiirin piirileiri Evolla
Kano-malli Etunimi Sukunimi.
Esityksen transkriptio:

 Vieraalle tulisi tarjoilla ensiksi????  Vettä olisi voinut tarjota lisää kun asiakkaan lasi tyhjä  Tarjoilija olisi voinut esitellä vielä ruuan  Viihtyvyys oli hyvä, mutta sisustus olisi vaatinut enemmän panostusta  Erikoisruokavalio huomioitiin, mutta erikoisruokaa ei koskaan toimitettu- paha moka

 Varausten vastaanotto myös päivällä  Keittiön äänet kuului melko kovasti  Kaikkien pöydässä käyvien tarjoilijoiden pitäisi tietää erikoisruokavaliot  Lisää rohkeutta asiakkaiden kohtaamiseen ruuan esittely jne  Tarjoilijan tulisi osata valita hetki, milloin esittää kysymyksiä????

 I really love the paintings! And the bread was excellent too.  Tarjoilussa näkyi asiakaspalveluasenne  Raaka-aineiden maut tulivat hyvin esille  Oikean ravintolan tuntua ja hienon sellaisen  Ruoka oli aivan ihanaa, teema suorastaan loistava  Musiikki oli 6 asteikolla

 Loistava kokonaisuus, ei uskoisi opiskelijoiden pyörittämiseksi  Ette tarjonneet vain ruokailua, van täydellisen elämyksen, upea suoritus  Olisin halunnut maistaa kaikkea  Tästä on hyvä aloittaa uusi elämä  Jos ensimmäisen vuoden opiskelijat tekevät näin erinomaista, entä jatko

 Tarjoilija oli söpö, huomioon ottavaa palvelua  Kiitos lapsiasiakkaiden huomioimisesta, piirustuspaperi oli kovassa käytössä. Idea 5- vuotiaan pyytämisestä aputarjoilijaksi oli myös hyvä, joskin lapselle iski ujous  Homma toimi hyvin ja saumattomasti yhteen teitä seuratessa  Parempaa ruokaa kuin yleensä ravintolassa

Kiitos kaikkien osallistumisesta ja hyvää kesää!!