Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 13602.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Advertisements

Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Autot KMT Kuluttaja 2008 Auto väittämien ryhmittely Autoon liittyvien väittämien ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin tulos Aikakausmedian.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Asunto & Rakentaja 12 – messulehden tutkimus Etelä-Saimaa
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Mitä lukijalle tarjotaan? Sisällönanalyysi lehtiuudistusten tukena ja mittarina TOIMI-hanke, päätösseminaari Merja Helle ja Aurora Airaskorpi.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Medioiden historia ja nykykehitys ma 10. ja : 10-12, F133; ti 11. ja : 11-14, F416 viikko 41 ma-ti Medioiden historia viikko 42.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Painojakauma Suomessa ja maailmalla
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 13602

TOP 10 koko vuosikerta Kaikki, % lukijoista

TOP 10 koko vuosikerta Naiset, % lukijoista

TOP 10 koko vuosikerta Miehet, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat numerot Kaikki, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat numerot Naiset, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat numerot Miehet, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat artikkelit Kaikki, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat artikkelit Naiset, % lukijoista

TOP 10 mielenkiintoisimmat artikkelit Miehet, % lukijoista

Säilyttäminen lehtiryhmittäin KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 13602

Perhe- ja yleisaikakauslehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Perhe- ja yleisaikakauslehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Perhe- ja yleisaikakauslehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Perhe- ja yleisaikakauslehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Naisten yleislehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Naisten yleislehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Naisten yleislehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Naisten yleislehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Naisten erikoislehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Naisten erikoislehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Naisten erikoislehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Naisten erikoislehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Autoilun ja tekniikan lehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Autoilun ja tekniikan lehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Autoilun ja tekniikan lehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Autoilun ja tekniikan lehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Harrastelehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Harrastelehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Harrastelehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Harrastelehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Tiede ja kulttuurilehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Tiede ja kulttuurilehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Tiede ja kulttuurilehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Tiede ja kulttuurilehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Lasten ja nuorten lehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Lasten ja nuorten lehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Lasten ja nuorten lehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Lasten ja nuorten lehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Muut ammatti- ja järjestölehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Muut ammatti- ja järjestölehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Muut ammatti- ja järjestölehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Muut ammatti- ja järjestölehdet Säilyttäjien jakauma, miehet

Asiakaslehdet Säilyttää vähintään mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista

Asiakaslehdet Säilyttäjien jakauma, kaikki

Asiakaslehdet Säilyttäjien jakauma, naiset

Asiakaslehdet Säilyttäjien jakauma, miehet