GUErilla Aim for the victory!. GUErilla Sissimarkkinoinnista:  Innovatiivisuus  Näkyvyys  Tehokkuus  Edullisuus.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
MATHM Hypermediajärjestelmät EPiServer.NET-asiakasprojekteissa TTY Timo Lehtonen Jarno Peltoniemi
Advertisements

# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1.
Varainhankinnan uusi aikakausi!
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Mikä on hänen ammatti? Missä hän on töissä? Mitä hän tekee?
Mosaiikki Kevät 2011 dd.mm.yyyy1Talentum / Presentation / Author name.
Web-kyselyistä Kyselyt internetissä RM 2011.
Asiakkuudet luovalla alalla
PALVELUT MAINOSTAJILLE Rakentaja.net – johtava yhteysasema.
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
Internetmarkkinointi Venäjällä – kotipesä kuntoon.
MIELIPIDEKYSELY SOSIAALI- JA TERVEYSPALVELUJEN TUOTTAMISESTA elokuu 2008.
Kv-strategian jalkautus Vahvuutena kansainvälisyys Osa CIMO Lauri Tuomi Lauri Tuomi 2011.
Development Association SEPRA How to involve youth into strategic rural development work? Budapest, 8th November 2011 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto:
Ellit - keskustelut “news-groups” räätälöityjä palveluja
LIIKUNTAPALVELUT Estakari, Hietanen, Jokijärvi ja Tapiola.
Yritysvastuu sosiaalialalla Perustietoa yritysvastuusta | Aino Närkki 1.
Sosiaalinen media kivi- ja teräsrakentamisen ammatillisessa koulutuksessa 1- vaihe Tammi 2010 – touko 2011 Raahen ammattiopisto.
Aikamuotojen hienosäätöä I’m loving it
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Wifi direct hakusanalla Viktor Azim (MTTT10S)
Web 2.0 tiivistetysti 1. Ohjelmistoalusta on Web. Webtop korvaa Desktopin. Keskeistä yhteisöllisyys ja ”Software as a Service”. 2. Kollektiivisen älyn.
Adventure of the Seas Sisustusratkaisuja luonnonkivestä.
SOME Case: Avance Johtamiskoulutus Pasi Aaltola JYU SOME-seminaari
Kirsi Peltonen Graduaiheita Syksy 2012 Kirsi Peltonen
Punaisen Ristin nuorisotoiminta Havaintoja jäsenkysely 2012:n pohjalta
Avoin päivätoiminta Koivukylän palvelukeskus Sari Seppälä Kati Riekko
Kausijulkaisupäivät Helsingissä Vallilan fariseukset FinELib/Kansalliskirjasto Nelli-portaali ja e-lehdet.
#CMAX.gg Messuprojekti. Strategia #CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat.
Vastausarkisto Nina Granlund Kirjastot.fi Tietopankki Julkinen arkisto tuo valmiit tietopalveluvastaukset myös asiakkaiden ulottuville. Arkisto.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Yritysrakenteen yleistiedot SAP Best Practices. ©2013 SAP AG. All rights reserved.2 Yritysrakenne Baseline Package Laskenta-alue 1000 Nämä tiedot luodaan.
 Zilch  Bottom  Cipher / Nought / Naught ”in the naughties”  Duck  Nadir / Nada  Love / Nil  Nothing  Zero  Oh.
© Turun Oppisopimustoimisto 2009 Nappaa Nuori Töihin oppisopimuskoulutuksella Varsinais-Suomessa joka kolmas päivä yksi nuori työllistyy oppisopimuksella.
Palomuurin peruskäsitteitä Palomuurin tehtävänä on erottaa ja kontrolloida tietoliikennettä yrityksen lähiverkon (LAN) ja yrityksen ulkoisen verkon (WAN)
SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.
Kommenttipuheenvuoro Peter Lund Teknillinen korkeakoulu Peter Lund 2008.
Ylioppilaskunnan suunta -kuulumiset Milja Asikainen, Jani Kurki, Mikko Latva-Käyrä, Joona Orpana Pinja Raitanen
PALVELUSETELI VANHUSTEN TEHOSTETUSSA PALVELUASUMISESSA.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointi 2016 Tiedottaja Heidi Mustajoki, Finnan markkinointityöpaja
Verohallinto. Sisältö Verojen kerääminen ja jakaminen Työmme strateginen suunta Organisaatio ja henkilöstö.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Some – opettajan ja opiskelijan työkaluina
Yritykset Yksityiset yritykset ja julkiset yritykset/liikelaitokset
Kampanja –
Sote-tieto hyötykäyttöön -strategia 2020
Lisää liikettä koulupäivään
Lukemisesteiset lapset ja nuoret kirjaston asiakkaina
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
JOPOX RATKAISEE! Kun pelkät kotisivut eivät riitä! Tom Hedman KOULUTUS
SOME-kampanjoiden tavoitteet ”ilon kautta”
Kampanja turpeen tuotannon ja sen käytön kasvattamiseksi 2017
Median aikajana TV v. älypuhelin some Mitä, missä, milloin maailmalla?
oulu. fi/tentti/rivitys/tenttilomake. php
Hyvä ohjelmointityyli
Äänestäjän kuluttajansuoja
Lausekielinen ohjelmointi II Ensimmäinen harjoitustyö
Kuntouttavan päivätoiminnan malli
UNIVERSITY EXAM L3 at 4.00 – 7.00 p.m.
Web-sovellusten kehittäminen - Johdanto
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana Älypuhelin 1993 TV v.1926 some
Mitä ovat verkkopalvelut?
Espoon kaupungin ja kaupunginosayhdistysten ilta
Parvessa parempi Hankeverkoston kokous
”Opiskelupaikan valinta on iso päätös, mutta loppuelämääsi se ei lukitse. Unelma-ammattiin voi päätyä montaa eri reittiä ja minkä ikäisenä tahansa.”
Santa Carolina Herencia
MAR1LK Anna Hankimaa 5/10/2019.
Korkeakoulujen tiedolla johtamisen ekosysteemi
Esityksen transkriptio:

GUErilla Aim for the victory!

GUErilla Sissimarkkinoinnista:  Innovatiivisuus  Näkyvyys  Tehokkuus  Edullisuus

Hyökkäystrategia  Räätälöityjä, asiakas- / tapauskohtaisia täsmäiskuja  Nuorilla kundeilla munaa ja freshei ideoita toteuttaa menestyksekkäitä kampanjoita  Ennalta arvaamattomuus  Hyödynnämme Web 2.0 todellisuutta SOMeineen sekä julkisia paikkoja

Without rifle, I’m nothing  Hakukonemarkkinointi Hakukonemarkkinointi  Hakukoneoptimoinnit  Web-sivujen ilme  SOMe strategia  Kampanjat  Soluttautuminen asiakkaiden riveihin