Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
2
SOME-kampanjoiden tavoitteet ”ilon kautta”
Lisätä ydinryhmän tunnettuutta Sitouttaa ydinryhmän jäseniä Lisätä uusien tykkääjien määrää kohderyhmässä Sitouttaa nykyisiä tykkääjiä antamalla tietoa, buustaamalla hiihdon ja kestävyysurheilun ilosanomaa, nostamalla esikuvia ja lisäämällä inspiraatiota Tervahiihto on koko kansan elämyksellinen ja iloinen urheilutapahtuma Innostaa uusia hiihtäjiä ladulle
3
Esimerkki onnistuneesta kampanjasta
SOME-kampanjoiden tavoitteet ”ilon kautta” Saimme innostettua sponsorit ja huippu-urheilijat mukaan Huiput palkinnot: majoitusviikonloppu, IceBug-nastalenkkarit, ravintolalahjakortti ja joka päivä arvottiin pikkujoulupaketteja facebookissa. Joka päivä avautui luukku, jossa esiteltiin yksi Tervahiihtäjä. Tervahiihtäjä kertoi oman lempitreeninsä, parhaan Tervahiihto-kokemuksen ja lisäsimme itse sinne esittelyitä positiivisella huumoripitoisella otteella.
4
Tulokset Yli 400 uutta tykkääjää (600-1074)
Levikki jopa entisen 9000 sijasta Paljon hyvää palautetta ”tontuilta” ja kiitosta sidosryhmiltä! Pöhinää Tervan fb-sivuilla koko kuukauden ajan, kävijämäärissä piikki myös nettisivuilla 62% uusia kävijöitä. Kampanja ylitti kaikki odotukset!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.