Pr-toimisto Impact1 Yrityksen imagon tehostaminen Pr-toimisto Impact.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Median kohtaaminen EuroSkills-kilpailijana edustatte:
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Puimuri - kaava.
Puimuri - kaava.
Toimintaympäristön analyysi
AJATUSTEN VAIKUTUS HYVINVOINTIIN
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
PROFIMILL Oy Tuotannon hallintaan liittyvät ohjelmistot ja konsultointipalvelut. Yritys.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Yhdessä Suomessa ja Euroopassa
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Fahrenheit 9/11.  Paljastustarina tapahtumista Yhdysvalloissa syyskuun 2001 tapahtumien jälkeen.  Käsittelee mm. Bushin suhteita Bin Ladenin sukuun.
Miksi järjestäisin kisat? ● Kerrankin kotikentällä toimintaa ● Kerholle rahaa ● Tapaat kavereita ● Kasvat ihmisenä ja lentäjänä haasteiden kautta ● Heroja.
MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN Ahlmanin ammattiopisto Esa Majava.
Opettajan sähköinen aineisto
 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
RATKAISUNA RAKENNETTU YMPÄRISTÖ. RAKENNETTU YMPÄRISTÖ  Aiheuttaa 40 % kasvihuonekaasupäästöistä  Kuluttaa 40 % energiasta  Teollisuutta tai liikennettä.
Innovaatiopolitiikan suunta Toimitusjohtaja Jussi Järventaus Suomen Yrittäjät Lappeenranta
Digi Electronics Limited
Miksi aluekehitysohjelma käynnistettiin? Kansanedustaja Martti Korhonen.
Saatavuus kilpailukeinona
Rohkaisusanoja naiselta naiselle
WE LOVE HELSINKI.
EU-vaikuttaminen Suomessa
Helatalo KajaaninLukko Oy Timo Peussa. KAINUU ON KUTEN SUOMI TARVITSEMME VIENTITEOLLISUUTTA TUOMAAN MEILLE RAHAA KAINUUN ULKOPUOLELTA OLTAVA LÄHES OMAVARAINEN.
Lahden ensi- ja turvakoti ry TURVALLISTEN PERHEIDEN PÄIJÄT-HÄME -PROJEKTI Perheen ja sen lähipiirin huomioivan turvallisuustyön toimintamallien.
ARKISTOLAITOKSEN STRATEGIAN 2015 PÄÄKOHDAT. Arkistolaitoksen toiminta-ajatus Arvot Visio Keskeiset strategian tavoitteet Toteuttamisen keskeiset keinot.
Ammattikorkeakoulujen TKI-toiminta Kuinka rajata ja määritellä TKI-opintopisteet? Kaisu Piiroinen.
Esityksen suunnittelu N-piirin johtamisvalmennus
Tunne lääkkeesi Itsehoitolääkkeiden järkevä ja turvallinen käyttö
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
”Mihin kekoon sinä kannat kortesi?”. Mitä on vapaaehtoistyö? Vapaaehtoista Vapaa-aikana Ei palkkaa Kuka tahansa voi osallistua.
Kestävään kehitykseen kasvattaminen kemian opetuksessa DI, FM, Marianne Juntunen Kemian opetuksen keskus, Helsingin Yliopisto.
ComPa- projektin lopetusseminaari Muurmansk HANKKEEN TEORIAA - TOIMINTATUTKIMUS JA PRAGMATISTINEN FILOSOFIA KOULUTUKSEN KEHITTÄMISESSÄ KYÖSTI.
Nokian kaupungin strategia
DM Copyright © Tekes PROOMU Päätösseminaari Avaus, Martti af Heurlin, Tekes # Muotoilu – PROOMU –
Kappale 4: Hanna kulta! Milloin Pedro haluaisi matkustaa Hannan kanssa Brasiliaan? Miksi? Miksi Pedron äiti pitää Hannaa sankarina? Mitä Pedro tekee viikonloppuna?
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Pienyritykset ja käytettävyys Ville Juhani Lehtonen, 49515B.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Korkeakoulujen tietomalli: Tutkimus
UUSIUTUVAN ENERGIAN LABORATORIO Elina Seppänen, Juho Anttila ja Jari Jokinen Tämä idea on kehitetty Peloton Tampere -työpajassa maaliskuussa Työpajan.
Kotouttamisohjelma Turun seudulle
Itä-Suomen EAKR-SKOM NSPA – Pohjoisen harvaan asuttujen alueiden politiikkalinjaukset Satu Vehreävesa ohjelmapäällikkö, Pohjois-Savo.
Toimitusjohtaja Matti Toivola Hoitotyön johdon päivät Helsinki Helsinki Congress Paasitorni Tiistai aamupäivän vaihtoehtoinen.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Ulkoisen hallituksen merkitys liiketoiminnassa Veli-Matti Nopanen Pohjois-Suomen Hallituspartnerit ry.
Kansalaisjournalismi on vapaaehtoistyötä, uuden oppimista ja tunnetta siitä, että on osa suurempaa yhteisöä Sampsa Kiianmaa Vehmas Assembly CC.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Aihe 1. 2 Turku Kähärin koulu & Sirkkala skola Kaarina Hovirinnan koulu & S:t Karins svenska skola Parainen Koivuhaan koulu & Malms skola Kemiönsaari.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII TOUKOKUU 2016.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Suomalaisen yleisurheilun
KUNTA UUDEN EDESSÄ - OSALLISUUTTA JA YHTEISÖLLISYYTTÄ
Osuustoiminnan Päivä Helsingin Messukeskus Toimitusjohtaja
Vaaliviestinnän analyysi – kohti presidentinvaaleja
Yritys ja markkinointi mediassa
Snapchat.
TARJOUS Turun kaupungin kulttuuritoimialan kehittämiskonsultaatio 2011 Kulttuurijohtaja Minna Sartes Net Effect Oy.
4 Työ, teho ja hyötysuhde.

Yritysesite Toiminta-ajatus kannattaa kirjoittaa tähän
Asukkaat maakunta- ja sote-uudistuksen keskiöön (AKE) -kysely
Asukkaat maakunta- ja sote-uudistuksen keskiöön (AKE) -kysely
Myyntikanavien… …kaivelua.
Esityksen transkriptio:

Pr-toimisto Impact1 Yrityksen imagon tehostaminen Pr-toimisto Impact

2 Menestyksen strategiat  Yrityksen imago  Tunne käyttämäsi mediat  Median käyttösuunnitelma  Ulkoiset suhteet  Impactin menestystarinat

Pr-toimisto Impact3 Yrityksen imago  Pr-toimisto Impact ja sinä –Kuinka PRI voi kehittää ja lujittaa yrityksesi imagoa –Strategiat, joilla varmistetaan mukanaolo  Positiivinen energia –”Energian” määrittäminen –Vahvan vaikutelman luominen

Pr-toimisto Impact4 Tunne käyttämäsi mediat  Televisio  Radio  Lehdistö  Ulkomainokset  Video  Internet

Pr-toimisto Impact5 Median käyttösuunnitelma  Perustutkimus: Impact tekee kotiläksysi puolestasi.  Toteutus: Impact hoitaa kaikki median käyttöön liittyvät toiminnot.  Seuranta: Onko sanomasi mennyt perille? Eri mediat on lueteltu diassa n:o 4

Pr-toimisto Impact6 Ulkoiset suhteet  Paikalliset  Kansalliset  Poliittiset  Ympäristö Suhteet yhteiskuntaan tulee ylläpitää usealla tasolla.

Pr-toimisto Impact7 Impactin menestystarinat  Bitit ja sirut Oy  Myllytekstiili  Suomen tieteellisen tutkimuksen yhdistys  Kansanedustaja Taavo Tauriainen “Pr-toimisto Impactin ansiosta yrityksellämme on nyt sellainen Je ne sais quois, jota olemme aina halunneet.” (Toimitusjohtaja Kaarina Kilpivaara, Siivoustoimisto Kilpivaara)