Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnne-Mari Järvenpää Muutettu yli 6 vuotta sitten
1
Vaaliviestinnän analyysi – kohti presidentinvaaleja
Kuntamarkkinat 14.9.
2
Kampanjoinnin kehityksen taustalla politiikan medioituminen.
3
Van Aelst, Sheafer ja Stanyer (2012)
Henkilöityminen Privatisoituminen Henkilöpiirteiden korostaminen Yksityiselämän paljastaminen Indivudualisoituminen Yleinen näkyvyys Keskittynyt näkyvyys Van Aelst, Sheafer ja Stanyer (2012)
4
Pysyvää ja muuttuvaa Perusviestintäosaaminen antiikin ajoista asti samaa Imagopolitikointi Poliittisen viestinnän ammatillistuminen
5
Presidenttiehdokkaalle televisio on yhä tärkein foorumi.
6
Eduskuntavaalit 2015 TV-uutiset ja ajankohtaisohjelmat 58 %
TV:n Vaalikeskustelut 44 % Vaaliuutiset verkossa 31 % Vaalikoneet 26 % Some 15 % Verkkosivut 9 %
7
Sosiaalisen median rooli on presidentinvaaleissa 2018 tärkeämpi kuin yksissäkään aikaisemmissa vaaleissa.
8
Sosiaalisessa mediassa kampanjointi
Vaatii viestintäosaamista Vuorovaikutteisuus keskeistä Mukaan näkemyksiä, mielipiteitä, tunnetta ja henkilökohtaista otetta Kuunteleminen ja aitouden vaikutelman synnyttäminen
9
Retorisesta presidenttiydestä ubiikkiin presidenttiyteen?
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.