Aamupäivän ohjelma Kouluprojektien purkua pienryhmätyöskentely

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Hajautettu kurssien toteutus ja kehitys OSCu-hankkeessa ITK’03 Kirsti Ala-Mutka, Sanna Räisänen TTY/Ohjelmistotekniikka.
Advertisements

Syksy 2011/Pirjo Kinnunen. Miten hanke etenee? IdeointiSuunnittelu KäynnistysToteutus TUOTOS PäättäminenArviointi Käyttöön otto ja seuranta.
ATK- POHJAINEN ARVIOINTI PAKOLLINEN GE2 (YHTEINEN MAAILMA – kulttuurimaantieteen kurssi) KEVÄT 2012.
Open Source Courseware OSCu
Lähellä kaupungissa Verkkopalvelu kaupunkiympäristön teemojen opiskeluun Virpi Hirvensalo, TY, maantieteen ja geologian laitos
Yksinäisestä propelipäästä yhteiseen tekijäporukkaan Joensuun seudun kansalaisopisto.
Sonera content gateway-rajapinnan ohjelmointi
Liikunnanopetuksen suunnittelu ja arviointi
IT-laitoksen uuden opiskelijan tietopankki
Toimitilapalvelujen organisoinnin ja laadunhallinnan kehittäminen
S Sosiaalitekniikka 1999 S Sosiaalitekniikka.
TUTTI - TietotUrvallisuuden iTsearvioinTivälIne v 1.0 ©2012 Kimmo Rousku sivu 1(8) TietotUrvallisuuden iTsearvioinTivälIne Pisteytysapuvälineet.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
Ajattelu ja oppimaan oppiminen Oppimisvahvuuksien ja -heikkouksien tiedostaminen Tutkiva ja luova työskentelyote Yhdessä oppiminen Luottaminen omiin näkemyksiin.
Adventure of the Seas Sisustusratkaisuja luonnonkivestä.
Tilastomatematiikkaa verkossa - Pythagoras-oppimisympäristö
KUVAKÄSIKIRJOITUS  Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa.  Kirjallisessa muodossa.
OMPELUN TYÖVÄLINEET, TILAT JA TEKNIIKAT Päivi Aalto - TOKL syksy 2008 TAVOITTEET Perehdytään ompelun työvälineisiin, koneisiin ja työtiloihin sekä niiden.
Yhteisopettajuus sekä ATTO- ja ammattiaineiden integrointi
Hajautettujen kurssien organisointi OSCu-hankkeessa ITK’04 Stiina Kojonen TTY/Ohjelmistotekniikka.
KUVAKÄSIKIRJOITUS Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa. Kirjallisessa muodossa kerrotaan.
5 Suunnitteluvaihe Suunnitteluvaiheessa sisältötuotanto vaiheistetaan yleensä kolmeen päävaiheeseen IDEOINTI SUUNNITTELU TOTEUTUS.
Monivalintatehtävät arvioinnin välineenä matemaattispainotteisella massakurssilla Jukka Parviainen, Yliopisto-opettaja, Informaatiotekniikan.
Käyttäjäkeskeiset tietoliikennepalvelut Harjoitukset Anssi Jääskeläinen VO:Tiistaisin 6606.
KÄSITYÖN OPETUKSEN JÄRJESTÄMINEN 3-6-luokilla. KOKONAINEN KÄSITYÖPROSESSI KÄSITYÖNOPETUKSESSA 1.IDEOINTI/INNOVOINTI Tapahtuu yksin tai ryhmässä (ideariihi,
Opiskelijan ajanhallintajärjestelmä OAJ Ohtu Miniprojekti 2010 Vaatimusmäärittely.
Johtamisen perusteet Verkkokurssi Aalto-yliopisto Avoin yliopisto A21A op Kevät 2016 Juhani Kauhanen Copyright Juhani Kauhanen.
TE 3 TERVEYS JA TUTKIMUS Perhon lukio Essi Rantala
Osaamistodistus työllistämisen monitoimityökalu Taidolla tulosta -työllisyyden asiantuntijaseminaari
Ryhmänohjaus Tervetuloa Nakkilan lukioon!
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
SEURANTA- TUTKIMUS TE 3 / SANNA.
Minno meets Innokylä – Innopaja
VALINNAISET AINEET Piirros Mika Kolehmainen.
Muistio ekasta tehtävästä ja ryhmän pelisäännöt Moodleen viim. pe 3. 9
Projektitoiminta TUOL0006 Harjoitustyö Projektisuunnitelma
Tervetuloa Innokylään
Minno meets Innokylä - törmäyskohtia
TE3 - TUTKIMUS 1-3 hlö:n ryhmissä JOKIN TERVEYSTOTTUMUS
Valmentajakoulutuksen suunnittelu
Riitta Huovila Jyväskylän normaalikoulu
Psykologian arviointiperusteet
Mikä käsityön opetuksessa muuttuu?
Yritystapaus osa II puh
AINETYÖRYHMÄT syys 2016 ORIMATTILA.
Innokylä tutuksi ja käyttöön
Kritiikittömistä kopioijista uuden tekijöiksi
3. luokan englanti Vanhempainilta
Maailmankauppa ja Köyhät maat
Siilinjärven peruskoulujen TVT-päivä
Kotitehtävä, tehtävä 1.
TO2.
Projektitoiminta TUOL0006 Harjoitustyö Projektisuunnitelma
3. luokan englanti Vanhempainilta
Osaamisen tunnustaminen osaksi lukio-opintoja
Timo Rissanen Kouluprojekti POM2STN Kevät 2017 Timo Rissanen
DEMO 5 Sonja Betancourt, FM
Kotitehtävä: suunnittelu
- Tekstiilityö ja tekninen työ yhdistyi uudeksi oppiaineeksi
Innokylän Verstas tutuksi
MELUNTORJUNTAOHJELMA
Arvioinnista arkipäivää
Pulmapeli.
Yrtin tärkeät päivämäärät (BUS1LH001:28)
Kurssin esittely Ryhmät organisaatiossa Organisaatiotaso
Tulevaisuuden koulu 2016 peItsarin koulu
. Käytännön kokemuksia /
Yhdistyksen liikuntatoiminnan arviointi ja kehittäminen
Innokylän Verstas tutuksi
VALINNAISET AINEET Piirros Mika Kolehmainen.
Esityksen transkriptio:

Aamupäivän ohjelma Kouluprojektien purkua pienryhmätyöskentely tavoitteet toteutus mitä sain omaan opettajuuteeni? mitä kehitettävää? muita huomioita kysymyksiä, huomioita, kehitysideoita muulta ryhmältä

Raporttiohjeistus Peda.netissä Raportin palautus viim. 16.12. Kurssin arvioinnista arviointikriteerit Kurssipalaute ryhmän Peda.net-sivujen ryhmämuistio mitä hyvää, mitä kehitettävää? Raporttien palautus Peda.netiin

Käsityön tekeminen on tutkivaa, keksivää ja kokeilevaa toimintaa ja siinä toteutetaan ennakkoluulottomasti erilaisia visuaalisia, materiaalisia, teknisiä sekä valmistusmenetelmällisiä ratkaisuja. Sisältöalueet: Ideointi Kokeilu Suunnittelu Tekeminen Dokumentointi Arviointi