Media Advertising Spend Q Media Advertising Spend total €256.4M

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Advertisements

Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Sovellettu: Damelio, R The Basics of Process Mapping 1 Liite Harjoitustyöhön.
Asiakaspalvelu verkossa
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Kuinka kiinnostunut on/aktiivisesti seuraa eri aihepiirejä koskevia uutisia, ohjelmia ja kirjoituksia Lähde: Tiedebarometri 2013 Research.fi.
Jäsenet •Alcatel Finland Oy •Alma Media Interactive Oy •BT Ignite •Digita Oy •Elisa Communications Oyj •Oy Finnet International Ab •Finnet-liitto ry. •Hewlett-Packard.
Mikko Tyrväinen InSitu –Luentopalautejärjestelmän tekninen evaluointi.
Väestön koulutusrakenne Befolkningens utbildningsstruktur Educational Structure of Population Lähde/ Källa / Source: Tilastokeskus, Väestön koulutusrakenne.
EU:n jäsenvaltioiden innovaatiotoiminnan taso Nivån på innovationsverksamheten i EU-länderna Innovation Level in EU Member States Lähde / Källa / Source:
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
Numerotiedot päivitetään kalvoihin helmikuussa, kun kaikki tilastoluvut vuodelta 2009 ovat tiedossa. Lisäksi kalvoja täydenne- tään uusien yhtiöiden esityksillä.
RAY:n VASTUU- JA VUOSIRAPORTTI 2013.
Diabeteksen aiheuttamat munuaissairaudet. Diabeetikoille tehdyt munuaisen siirrot vuosina
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
The World is Watching of 13 Miten mukaan langattoman internetin bisnekseen? Marraskuu 2009.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Talouden haasteet Johtokunnan varapuheenjohtaja Pentti Hakkarainen Suomen Pankki 1.
Markkinoinnin perusteet
Toomas Tärk Viron matkailun edistämiskeskus Viro. Avaa aistit yllätyksille.
A rural experience - launching community network Tuija Riukulehto, CEO, Verkko-osuuskunta Kuuskaista a rural experience - launching community network Tuija.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Perustietoja Luokka-asteet 1 – 9 = yhtenäiskoulu NYT: 650 oppilasta, koulu kasvaa voimakkaasti Oppilasmääräarvio: syksy 2013/750, syksy 2014/> opettajaa.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
Onko Facebook monopoli?
IMMIGRATION TO RUSSIA / FINLAND
Perttu Pyykkönen Pellervon Päivä
Teollisuuden tilanne on alkanut heikentyä
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Click Start Search programs and file  region and language
Yleistä tiedotettavaa
Työllisten määrän muutos työssäkäyntialueittain 2014–2015
Maailmankaupan virroissa Valtiosihteeri Pekka Pesonen
Läkis dominoi digissä.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Työllisten määrän muutos työssäkäyntialueittain 2014–2015
Tekes ja TEM/Energia: Parlamentaarinen yritystukityöryhmä - iltakoulukokous klo Tekesin avustukset, lainat, pääomasijoitustoiminta.
Maa- ja metsätalouden alueellinen merkitys - maakuntauudistuksen mahdollisuudet ja haasteet Juha Marttila Kajaani.
NORDIC HOT WORK Hot Work And Insurance in Finland
Entrepreneurship in South-West Finland The Federation of Finnish Enterprises, South-West Region Miia Kaerala, event coordinator.
Työpaja: englanninkielisiä tiedonlähteitä mediatekniikan opiskelijoille Kevät 2014, Kaisu Sallasmaa.
Export Demand for Technology Industry in Finland Will Grow by 2
Intia Kiina Muu Lat. Am. Muu it. Eurooppa Lähi-itä ja Afrikka
Euromaat kehittyvät epäyhtenäisesti / Euro Countries
Euromaat kehittyvät epäyhtenäisesti / Euro Countries
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
Euromaat kehittyvät epäyhtenäisesti / Euro Countries
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Työllisten määrän muutos työssäkäyntialueittain 2015–2016
Maailmantalouden ennustetaan kasvavan 3,5 % vuonna 2015
Teollisuustuotanto Yhdysvalloissa kasvanut vahvasti, Suomessa tuotanto jäänyt matalalle tasolle Strong Growth in US Industrial Production, Finnish Production.
Global Economy is Expected to Grow by 3.5% in 2015
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Tavaravienti Suomesta alueittain
Digibarometri 2019 Digi tulee, mutta riittävätkö resurssit?
The global voice of the data, research and insights community
Suuri verkkokauppatutkimus 2018
Esityksen transkriptio:

Media Advertising Spend Q1 2017 Media Advertising Spend total €256.4M Source: Kantar TNS and IAB Finland

Source: Kantar TNS and IAB Finland Online Ad Spend Q1 2017 M Euros muutos-% Search total 26,3 5,2 Facebook 12,8 37,6 YouTube 1,9 Display 19,6 5,4 Native advertising 2,9 45,0 Instream video 4,2 2,4 Mobile 5,1 -3,8 Classified 9,9 12,5 Online Ad Spend total 82,7 10,3 Source: Kantar TNS and IAB Finland

Programmatic Buying Share out of Display advertising in Finland Source: IAB Finland

Mediamainonta Q1 2017 Mediamainonta yhteensä 256.4 meur Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland

Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland Digimainonta Q1 2017 meur muutos-% Hakumainonta yhteensä 26,3 5,2 Facebook 12,8 37,6 YouTube 1,9 Display 19,6 5,4 Natiivimainonta 2,9 45,0 Instream video 4,2 2,4 Mobiili 5,1 -3,8 Luokiteltu 9,9 12,5 Digimainonta yhteensä 82,7 10,3 Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland

Ohjelmallisen ostamisen osuus displaymainonnasta Lähde: IAB Finland