Kuinka monialaista Innovaatioprojektia voisi kehittää?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
MINNO® Innovaatioprojekti Moniasteinen ja –alainen – 31. 5
Advertisements

Joensuun seudun Equal: Valtamuuntaja -osahanke LUODAAN KEHITTÄMISTÄ TUKEVA RAKENNE •prosessi etenee tavoitteellisena • sitoutuminen yhteisiin.
Järjestö- ja nuorisotiimi Vapaaehtoisen rooli Punaisessa Ristissä.
Oivaltamisen iloa © Mitä seurasi tietojen yhteentoimivuuden toteuttamisesta? Matti Hartikainen Tietohallintojohtaja.
Kolme Puheenvuoroa OISista Miten OIS toteutui? Mirja Kontio OIS-ajattelun johdanto Integrointiesimerkkejä Savonia-amk Laura Ahonen ja Teemu Itkonen Rabitthinking.
Hämeenlinnan ja Hattulan Elinkeinostrategia
Kanuuna seminaari Seinäjoki  Aiemmissa malleissa lähtökohta, jossa määriteltiin hyvinvoinnin esteitä, joita sitten voitiin ratkoa  Toimintavalmius.
Älykäs verkostomainen kaupunki Keski-Uudenmaan kaupungin visio.
Vinkkejä koko koulun ASPnet- profiilin kirkastamiseksi ml. toimintakulttuuri Työpaja 3.
Polkuja läpäisyn tehostamiseen- tavoitteista näkyviksi teoiksi KOKKOLASSA Sedu Seinäjoki ammattistartti.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Nuorisotoimi, Seija Kähkönen1 Ely-keskuksen rooli alueen toimijoiden tukena Onnistuvat Opit -seminaari Rovaniemi.
Yhteiset kompetenssit Muokataan… ja täsmennetään.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Osaamisperustaisuus korkeakouluissa
ALUEKESKUSOHJELMAN KULTTUURIVERKOSTO Helsinki Anu Perttunen.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Tiedosta hyvinvointia Jyväskylän alueyksikkö1 Kehittämisyksiköt : mitä pysyvä kehittämisrakenne.
Huippuostajat Fiksu kysyntä luo markkinoita yritysten uusille ratkaisuille Tekes Asiantuntija Sampsa Nissinen.
VALOA Valmennuksella kansainvälisiä osaajia työmarkkinoille
MINNO® Innovaatioprojekti 2014 Loppukatselmus Team UNITT a Yksilölliset istuimet
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Tähän otsikko (Arial Narrow, koko 28 p) – Tähän tekstiä… (Fonttina Arial Narrow, koko 20 p) tähän tekstiä – tähän tekstiä Tekijä, pvm.
Virtuaali-informaatikkojen tapaaminen Tampere,
MINNO® Innovaatioprojekti 2014 Loppukatselmus MOLA - Moniammatillinen Lapinlahti Lapinlahden Lähde - Ravintolapäivä
Kotiin – Behind the Scenes
Metropolia Arvotyöpaja Tuovi Haikala Tapani Aaltonen Novetos Oy.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Neloset Mieletöntä Valoa
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Valomieliset Mieletöntä valoa
Innovaatioprojekti Erkki Rämö. Opetussuunitelma  Opintojakson osaamistavoitteet  Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: soveltaa projekti- ja verkostotyöskentelyn.
Liiketoimintaverkostojen hallintapaneeli HABA 2004: Ahti Kare Antti Mäki Marko Lähde Mika Stenberg Riina Henriksson Teemu Virtanen.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Virtuaaliopas Tiina Tomera Virtuaalihoito
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Team Hyrrä Liikuntakeskus Hyrrä
Digikuntakokeilun suunnittelu: mitä seuraavaksi?
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
OSKO –projekti Keski-Suomen työpajojen verkostoitumishanke itsearvioinnin näkökulmasta.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus MinnoFest ’15 -tuotantotiimi MinnoFest ’
Virtuaaliopas Tiina Tomera Innovaatiopaketti MINNO® Innovaatioprojekti 2015 Esitys työelämän yhteistyökumppaneille Virtuaaliopas Tiina.
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Discopallonivel Children’s Hospital Escape
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus Ykkösryhmä Luonnonläheinen aistitila
Oppimiskäsitys- työpaja Aija Rinkinen Opetushallitus.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Minno meets Innokylä – Innopaja
Yksilöllisten polkujen toteutuminen
Arviointi.
Minno meets Innokylä - törmäyskohtia
Sosionomin koulutus ja TKI-toiminta nyt ja 2025 Sosiaalialan verkostopäivät ylitarkastaja Sanna Hirsivaara.
Toimintamallien kuvaamisen ja esittämisen haaste Innokylässä
Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
Ohjaamomallin kehittämässä
Vastaustekniikka oppimispäiväkirja.
Tavoitteet ja arviointi
Tervetuloa Innokylään
Opetussuunnitelmauudistuksellako uuteen lukioon?
15ytov Äidinkieli, suomi, Kaiken maailman mediat 1 osp
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu Koulutusta, tutkimusta, kehittämistä
AVIen asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen
Itä-Suomen yliopisto – monialainen, kansainvälinen tiedeyliopisto
Kotitehtävä Maakuntien järjestämistehtävien toiminnallinen kuvaaminen sekä nykytilan järjestelmät ja niiden hyödynnettävyys (VM)
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Ryhmäyttäminen ryhmän rakentamisen työkaluna
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Kaivosvesiverkosto Esityksen nimi / Tekijä
MINNO® Innovaatioprojekti 201x - Loppukatselmus
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
MINNO® Innovaatioprojekti Loppukatselmus
Jokainen ryhmän jäsen vastaa kyselyyn
Kahdeksan edellytystä sujuvaan opinnollistamiseen
Ammatillisen koulutuksen reformin vaikutus vankilaopetukseen
Esityksen transkriptio:

Kuinka monialaista Innovaatioprojektia voisi kehittää? MINNO® Innovaatioprojekti 2016

Projektin plussat ja miinukset + - Jatka tarvittaessa seuraavalle sivulle

Ryhmätyö – kuinka onnistui? Listatkaa jokaiselta mielipiteitä, mahdollisimman paljon, vaikka pienelläkin fontilla

Mitä opitte? Jokainen listaa Listatkaa mahdollisimman paljon asioita, yksityiskohtiakin!

Kuinka monialaista Innovaatioprojektia voisi kehittää? Auta meitä kehittämään Innovaatioprojekti 10 op –toteutusta, puitteet, ajoitukset, ohjaus, tilaukset, tilaajan rooli jne.

Arviointikohteet   Kiitettävä (5) Hyvä (4-3) Tyydyttävä (2-1) Projekti- ja verkosto- osaaminen Opiskelija soveltaa ansiokkaasti projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteita ja osaamistaan alueellisessa, valtakunnallisessa tai kansainvälisessä kehittämistyössä. Opiskelija käyttää projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteita ja osaamistaan alueellisessa, valtakunnallisessa tai kansainvälisessä kehittämistyössä. Opiskelija tietää projekti- ja verkostotyöskentelyn perusteet. Opiskelija tunnistaa projekti- ja verkosto-osaamistaan Yhteistoiminnallisuus, ryhmätyö-, neuvottelu- ja viestintäosaaminen Opiskelija analysoi ja kehittää monipuolisesti yhteistyö- ja viestintäosaamistaan yhteisöllisessä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Opiskelija osaa tulkita yhteistoiminnallista neuvottelukulttuuria ja rakentaa sitä muiden toimijoiden kanssa. Opiskelija käyttää tarkoituksenmukaisesti yhteistyö- ja viestintäosaamistaan yhteisöllisessä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Opiskelija luo yhteistoiminnallista neuvottelukulttuuria muiden toimijoiden kanssa Opiskelija käyttää yhteistyö- ja viestintäosaamistaan ja hyödyntää niitä kehittämisprosessissa ja päätöksenteossa. Asiantuntijaosaaminen Opiskelija analysoi ja kehittää asiantuntijaosaamistaan ja tuo sen moniasiantuntijuuteen perustuvaan toimintaan.   Opiskelija hyödyntää omaa asiantuntijaosaamistaan ja tuo sen moniasiantuntijuuteen perustuvaan toimintaan.  Opiskelija tunnistaa ja osaa määritellä omaa asiantuntijaosaamistaan ja tuo sitä osittain moniasiantuntijuuteen perustuvaan toimintaa. Ongelmanratkaisu-, kehittämis- ja uudistamis- osaaminen Opiskelija kehittää muiden toimijoiden kanssa käytännöllisiä, luovia ja innovatiivisia ratkaisuja, toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin. Opiskelija kehittää toimijoiden kanssa käytännöllisiä ratkaisuja, toimintatapoja tai palveluja, joilla vastataan metropolialueen monimuotoisiin tarpeisiin. Opiskelija on mukana kehittämässä toimintatapoja tai palveluja. Kalvosarjan tekijän nimi