Juniorigolfkampanja 2014
Tukea myönnettiin 14:sta seuralle Tavoitteena auttaa seuroja luomaan uusia pysyviä malleja lasten ja nuorten jäsenhankintaan. Yhteistyösuhteet urheiluseurojen ja koulujen kanssa Seuran junioritoiminnan organisoituminen Tukea myönnettiin 14:sta seuralle 5000 euron avustuksia uusien mallien rakentamiseen 2000 euron avustuksia olemassa olevien mallien tukemiseen Tukea saaneiden kanssa suunniteltu toteutusta yhdessä Prosessi päättyy 1.9, jonka jälkeen arvioidaan tavoitteiden saavuttaminen Tukea saaneilla seuroilla jäsenkasvutavoite yht 500, ohjatussa 300 Suomen Golfliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki, www.golf.fi Esityksen otsikko sivu 2
84 Golfkenttää mukana (87 golfkenttää mukana) 61 500 kävijää golfkentillä (65 000 kävijää) 6500 uutta kävijää (6500 uutta kävijää) 5200 Golfviikon ohjelmissa (4800 Golfviikon ohjelmassa) 300 tapahtumapäivää / (200 tapahtumapäivää) “Koko Perheen yhteinen tiiausaika” (“Tuo kaverisi kokeilemaan golfia”) Tänä vuonna merkittävät lisäpanostukset printtimediassa (9 valtakunnalista mainossivua), sosiaalisessa mediassa (katselukertoja viesteille 1 milj, 50% lisää Golfliitto Facebook –tykkääjia) ja radiomainonnassa (Radio City kampanja) Seuroille tarjottavat tuotteet ja palvelut vuoden 2013 pohjalta, käytettiin vähemmän hyväksi Seurat keskimäärin tyytyväisiä, halutaan toteuttaa myös 2015 ja kesäkuun ensimmäisellä viikolla sivu 3
Yhteisöllisyyttä: yhteistä tsemppaamista, kyyneleitä Tahtoa ja kuntoa vaativalla tempauksella kerättiin rahaa lyhentämättömänä seurojen nuorisotoimintaan Mukana 30 seuraa – 25:n seuran tietojen perusteella rahaa kerätty yli 100 000 euroa! Näkyvyyttä: paljon seurojen näkyvyyttä paikallismedioissa, todella suuri aktiivisuus sosiaalisessa mediassa Yhteisöllisyyttä: yhteistä tsemppaamista, kyyneleitä Hyväntekeväisyyttä tarpeeseen Seurakyselyn perusteella tahtotila järjestää tapahtuma myös ensi vuonna samana ajankohtana. sivu 4