Lapin matkailustrategia Matkailuasiantuntija Satu Luiro, Lapin liitto
Lapin matkailun kehitys Huom. Vain noin 1/3 kaikista yöpymisistä on rekisteröityjä
Operatiiviset tulostavoitteet: Saavutettavuus
Operatiiviset tulostavoitteet: Tuotekehitys
Operatiiviset tulostavoitteet: Markkinointi
Läpileikkaavat teemat Perusedellytyksiä, joiden pitää olla kunnossa, jotta kehittämistyötä voidaan tehdä tehokkaasti saavutettavuuden, tuotekehityksen ja markkinoinnin osa-alueilla: Tutkimus, koulutus, kehittäminen ja ennakointi Toimijoiden roolit ja yhteistyö (elinkeinon kanssa) Matkailun laatu ja turvallisuus Maankäyttö ja rakentaminen Jokaiselle teemalle on valittu omia tavoitteita strategiakaudelle
Määrälliset tavoitteet: rekisteröidyt yöpymiset
Määrälliset tavoitteet: kesämatkailun kasvu