MOppijat Jyväskylän pilotoijat https://www.peda.net/veraja/moppijat.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kyselypalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka avulla voi vaivatta koota asiakaspalautetta, tehdä järjestön jäsentyytyväisyystutkimuksen,
Advertisements

Kuntalaispalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka pohjalta Kauniaisten kaupunki käynnisti pilottiprojektin. palvelumalli:1-3.
1. 2 Rekisteröityminen •Rekisteröidy oppimisalustalle kohdasta kirjautuminen • ainstituutti.fi taihttp://vierumaki.valmentaj.
Kielitivoliristeily Iloa ja hyötyä verkosta Katrina Vartiainen.
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
 Jatkoa ESR-osarahoitteiselle AHOT korkeakouluissa -hankkeelle  Päätoteuttajana on Turun yliopisto  Osatoimijana kielten ja viestinnän jatkohankkeessa.
OPPIREPPU –hanke Lapin alueen 2.asteen verkkokoulu Rovaseudun 2.asteen oppilaitokset Jyrki Niskanen.
Liikkuva koulu –hankkeen toimenpiteet
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kymentaan koulun TVT-STRATEGIA Tämä vuonna 2006 luotu strategia on käytössä toistaiseksi..
Inno- opettajat ja pääkaupunkiseudun teknologiapolku
Suomalainen tietoyhteiskunta ja opetusteknologia • Tämän päivän suomalainen koulu  Innovatiivinen  Antaa mahdollisuuksia sekä opettajalle että oppilaalle.
Peda.net 1 Jarkko Lampinen 2008 Verkko-opetuksen mitoitus.
SOMETTAJA -hanke YHTEISÖLLISEN MEDIAN JA PILVIPALVELUJEN KÄYTTÖNOTTO SUUPOHJAN TOISEN ASTEEN OPPILAITOKSISSA HANKETOIMINTA YHTEISKUNTAA UUDISTAMASSA.
Yksinäisestä propelipäästä yhteiseen tekijäporukkaan Joensuun seudun kansalaisopisto.
Mikä on Peppi projekti ja miten se etenee?
Oppijalähtöisten verkko-oppimisympäristöjen kehittäminen
Sähköinen kirja oppimisympäristönä
USKONTO/aineenopettajat PORTFOLIOTYÖSKENTELY Ryhmäkokoontuminen 2 Martin Ubani, FT, TM Uskonnon didaktiikan yliopistonlehtori SOKLA.
Oppijalähtöisyys ja verkko-oppimisympäristö - kohtaavatko ne toisensa
Sosiaalisen median käyttötapoja lukion äidinkielen opetuksessa Moodle-oppimisympäristö ja muu sosiaalisen median välineistö oppikirjattoman opetuksen perustana.
Hanke: Tieto- ja viestintätekniikkaa hyödyntävän opetuksen kehittäminen Valtionavustus lukiokoulutuksen TVT:n opetuskäytöön sekä laite ja tietoverkkohankintoihin.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Hellevi Tervo Tyrnävän työleiri MITÄ ON TYÖELÄMÄN TUKEMINEN ? Hankkeissa tehtyä ja seminaarissa pohdittua.
Yrityksen maineen, toimialan ja kilpailijoiden seuranta: iGoogle ja RSS-syötteet Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär.
Seminaarin tavoitteet Murmanskissa joulukuu 2010 Mare Rantaniemi ja Natalia Strelskaja Projektipäälliköt.
Tenttiakvaariokokemuksia Suomen Turusta :Turun Ammattikorkeakoulu
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
YVI – oppimisympäristö YVI-oppimisympäristön viestintä yhteistyökumppaneille.
Savonia-ammattikorkeakoulu, Terveysala, Kuopio
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Krista Auvinen 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Kesäkoulun tuntiopetus Opettajat palauttavat allekirjoitetun palkkiolaskulomakkeen Satu Lassilalle tarkastettavaksi. Satu Lassila.
Sähköisen oppimisen edelläkävijä | e-Opin oppimateriaalit Opettajan työtä helpottavat e-materiaalit.
09 /2011 COMENIUS Yhteistyöhankkeet koulutuspäivä Helsinki Oulu Helsinki.
Tutustumistreeni  Nimi, ammatti, mistä tulee,  tilaisuuden teemaan liittyvä ajatus  Mikä oli kauhein kouluruoka?  Kirja, jota parhaillaan luen  Lapsuuden.
+ VÄLIAIKATYÖSKENTELY 4. ja 5. päivän välillä OPPIVA OPS -VALMENNUS.
Verkko-opetuksen laatu - käytännön kokemuksia laatutyöstä PedaForum -työpaja Sari Koski-Kotiranta, Annika Evälä,
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Wallwisher.
EWorking, eLearning käytännöt TKI:n ja opetuksen integroinnissa Leena Vainio, HAMK
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Kiravo-projekti 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Jarkko Levasma TTKK/DMI/Matematiikan laitos Hypermedialaboratorio
ROT Lukkareiden teko alkaa 7.4. oman koulun tarjottimelle. Muille kouluille ilmoittaudutaan opon kautta wilma-viestillä tai varaamalla.
Toimintaohjeet opelle
ESITYS 9. LUOKAN VANHEMPAINILTAAN
Löytöretkipuisto Opas toiseen maailmaan Minna Kytölä, OVI-hanke Anna Linnakylä, OVI-hanke.
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Mitä tutor tekee?  opastaa uusia ykkösiä (esim. koulun käytänteet, lukkareiden teko yms.)  auttaa ykkösten tutustumisessa  esittelee koulua yseille.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO VOIMAVARAT. JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO.
Ops seminaari Askola.
Verkkokurssit tuunattuina mobiileiksi Lauri Pirkkalainen Konneveden lukio
Verkkokurssit tuunattuina mobiileiksi Lauri Pirkkalainen Konneveden lukio
Tvt-terveisiä Syksy 2015 alkuun. Mikä ihmeen tvt? Tvt (tieto- ja viestintätekniikka) ei ole pelkkää tietokoneiden ylläpitoa vaan kysymys on laajemmasta.
RAHOITUSJÄRJESTELMÄN UUDISTAMINEN! OPETUSSUUNNITELMAUUDISTUS! SÄHKÖISET YO-KIRJOITUKSET! LUKIOVERKON HARVENTUMINEN! PEDAGOGINEN UUDISTAMINEN! TOIMINTAKULTTUURIN.
Tutoropettajien koulutus ja toiminta
Täydennyskoulutus Tuoteturvallisuus ja työura ruoka-alalla
Tämä on mun juttu – yrittäjyyskasvatusta alakoululaisille
Joku muu on voinut jo löytää saman
Kv-toiminta opsin palveluksessa – ohjausta ja vertaisohjausta kaikille kv-rahaa hakeneille Koulutus- ja verkostoitumispäivä kansainvälisyyden valtionavustuksen.
Ympäristö- ja laiteriippu-mattomuus
Arviointi.
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Tietotekniikan aineenopettajankoulutus
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Pilotointi Tietovarannon sekä tiedon siirtämisen testaaminen toteutetaan piloteilla keväällä Pilottia varten haetaan yhteistyöstä kiinnostuneita.
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Osaamisperusteisuus todeksi – käytäntöjä ja työkaluja
Uuden opetussuunnitelman ajankohtaiset teemat
Esityksen transkriptio:

mOppijat Jyväskylän pilotoijat

Hyvien käytäntöjen jakaminen Jakaannutaan työpaketeittain Jakakaa ryhmässä omat kokemuksenne Millaisia pilotteja toteutettiin? Mitä jäi arkeen, hyvät käytännöt? Valitkaa yksi hyvä käytäntö, jonka pohjalta teette toiminnallisen esimerkin, joka toteutetaan koko ryhmälle. Esimerkki voi olla myös yhdistelmä tai nyt keksitty.

mOppijat Menossa olevat pilotit loppuun, uudenkin voi aloittaa. Ohjausta tarpeen mukaan Pilotoinnissa käytettyjen laitteiden tilanne Osaamisen jakaminen omalla koululla Jatkohankkeissa mukana oleminen Loppuraportti Kaikki loppuraportit ja niihin liittyvät palkkiolomakkeet on toimitettava Jarkolle mennessä!!! Hankkeen loppuraportti OPH:lle Helmikuussa 2015

mOppijat Opettajan Loppuraportti Loppuraportti = Pilottipäiväkirja + yhteenveto/hyvän käytänten kuvaus. Loppuraportissa oma blogi ”siistitään” ja kirjoitetaan hyvän käytänteen kuvaus. Otsikot ja tuntiraporttilomake löytyy osoitteesta Loppuraportista jossa on mukana hyvän käytänteet kuvaus maksetaan 5 työtuntia. Tunnin hinta 35 euroa + työnantajakustannukset. Uusi tuntilaskutusohje löytyy sivulta:

mOppijat Pelillisyys oppimisympäristöjen laajentamisessa, koulutus? SmartFeet – Peda.net, joku muu? Oppilaiden omien laitteiden hyödyntäminen Kotitiedote Langaton verkko Sähköisten sisältöjen hyödyntäminen Käytettävissä e-Opin sähköiset kirjat, toki myös muut mahdolliset materiaalit ja avoimet materiaalit Sähköinen kirja oppimisympäristönä –ajatus.