Markkinoinnin perusteet

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Posten Logistik SCM OY Logistiikan ykkönen.
Advertisements

Työelämän ja ammattikorkeakoulujen yhteistyön haasteet Opettamisesta osaamiseen –seminaari, Metropolia Ammattikorkeakoulu
Arvonlisävero kirjanpidossa
Markkinoinnin perusteet
Lelujen turvallisuudella ei leikitä • Joululelujen 15. vuosittainen markkinavalvontaprojekti • Ensimmäisiä leluprojekteja toteutettiin jo 70-luvulla •
Ilkka Nieminen PIENET- JA KESKISUURET TAVARANTOIMITTAJAT KAUPAN YHTEISTYÖKUMPPANEINA KALAVIIKKO 2008 JOHTAJA ILKKA NIEMINEN PÄIVITTÄISTAVARAKAUPPA.
Vuosaaren lukio Juha Venäläinen
 Logististen toimintojen kehittäminen •Ostotoiminta, varastointi, tuotanto, myynti •Asiakkaina PK -tuotantoyritykset  Energiankäytön optimointipalvelut.
Etene klikkaamalla hiiren vasenta näppäintä.
Markkinoinnin perusteet
LTP Logistics Oy on vuonna 2011 perustettu lämpötilasäädeltyjen elintarvikkeiden logistiikkaan keskittyvä yritys. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa pienistä.
Hyvä hallitustiimi yrityksen menestystekijänä
Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn kehittäminen
Ostamisen maailma Ostokyky ja ostohalu
Markkinoinnin perusteet
Jussi Laitinen & Reko Martti
Hyvinkään-Riihimäen Seudun Ammattikoulutussäätiö
Markkinoinnin perusteet
Warkop Oy Hengitysliitto Heli ry Varkauden kaupunki Työtä KoulutustaKuntoutusta.
Mökkiläiset rautakaupan näkökulmasta
Yrityksen toimintojen kartoitus Toimintavaihtoehtojen selvittäminen
Digi Electronics Limited
Apteekin tulevaisuus.
Elintarvikkeiden vastaanottotarkastukset vähittäismyyntipaikoissa
Kaupan näkökulma logistiikkaketjun toimivuuteen Ok Arinan marketkauppa Arto Mustonen.
Vammaispalvelulain muutokset - vaikeavammaisten oikeus henkilökohtaiseen apuun vahvistuu Lakimies Jaana Huhta, STM
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Saatavuus kilpailukeinona
Helatalo KajaaninLukko Oy Timo Peussa. KAINUU ON KUTEN SUOMI TARVITSEMME VIENTITEOLLISUUTTA TUOMAAN MEILLE RAHAA KAINUUN ULKOPUOLELTA OLTAVA LÄHES OMAVARAINEN.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Viljan sopimustuotannon sähköinen toimintamalli
Pia Hytönen Pasi Makkonen
Lionismin perusteet. Istunnon tavoitteet Tunnistaa tärkeitä tapahtumia Toteuttaa tehtävälausuntoa, tarkoituksia ja periaatteita Tunnistaa rakenne Kuvailla.
Diskurssi Oy VUOROVAIKUTUS YVA:SSA MÄÄRITELMÄ (YVAL 2 §)  Tavoite:... lisätä kansalaisten osallistumista ja tiedonsaantia  Osallistumisella vuorovaikutusta.
Kestävät yhdyskunnat Hallinto – ja kuntaministeri Mari Kiviniemi
Työpajojen tehtävä nuorten ohjaus- ja palveluverkoston kehittämisessä Lapin lääninhallitus
Selainkäyttöliittymän tuotantoprosessi Klikkaamalla pääotsikoista tietosi karttuu. Sininen mökki toimii paluupainikkeena. Selainkäyttöliittymän tuotantoprosessi.
HUKILO Huomispäivän kirjaston logistiset ratkaisut HelMet-kirjastojen kehittämisohjelma ja toimenpidesuunnitelma Ver
Työmaan järjestelyt 1. Aluesuunnitelma - työmaan työnjohto tekee (pääurakoitsija) 2. Osien ja elementtien kuljetus ja varastointi - urakoitsija tekee 3.
Yrityksen ja projektin esittely
Puhelintyöskentely.
Tampereen Ateria liikelaitos Liikelaitosten johtokuntien koulutus tj. Tarja Alatalo.
Harjoitustyö Rässe Ryhmä ja ajankohta Tässä harjoitustyössä suunnitellaan Yritys oy:n tilausjärjestelmä. Harjoitustyön tavoitteena on tehdä.
Henkilökunnan Ekokompassi- koulutus Tapahtuman nimi, pvm Kouluttaja.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Heikki Vesterinen Systeemitieteiden kandidaattiseminaari – Syksy 2009 Epälineaarinen hinnoittelu:
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Kalajokilaakso 1.
Laatu ammattikeittiössä
Tarja Jokinen, HAAGA-HELIA
Created by BM|DESIGN|ER Rautatukku Perusliiketoiminta Lisäpalvelut Oma kuljetus Henkilökohtainen palvelu.
Jari Kuokka, Production Manager, Done Logistics Oy Portaaliprojektit ja Oracle Internet Platform.
SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus
MYYNTIRESKONTRA. RESKONTRA Yritys kirjaa myyntilaskunsa myyntireskontraan ja ostolaskunsa ostoreskontraan Mikä on reskontra? Miten reskontra.
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Tactic – Uusi lautapeli vai palvelumuotoile jo olemassa olevaa peliä?
EmCen käyttöönotto.
CableX YRITYS LYHYESTI.
Ota 2. jaksossa.
Y56 Luku 20 Yrityksen teoria: Kustannusten minimointi
LIIKEKIRJEET.
MAATALOUDEN POLTTOAINESÄILIÖIDEN TARKASTUS JA MÄÄRÄYKSET
Rekan ratissa istuu isiä ja äitejä
Tukipalvelujen ohjaus
Yritys CableX on 2008 perustettu sähkökomponenttien ja kaapeleiden maahantuontiyritys. Yritys perustettiin alan kokeneiden ammattilaisten palavasta intohimosta.
Miten yrityksemme… …tuotekehitys toimii?
Strategia: Liikeidea?.
…arviointia? (jo toimiva, mutta soveltuvin osin aloittavakin yritys)
Prosessien tunnistaminen ja hallinta
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
matka-toimisto Marjon Marjon matkatoimisto
Esityksen transkriptio:

Markkinoinnin perusteet 10.2.2 Logistiikkapäätökset Lähde: ”Markkinoinnin perusteet” Lahtinen-Isoviita, 2004 Avaintulos Oy

LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet Logistiikka 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet

Logistiikkaratkaisut Logistiikkaa koskevilla ratkaisuilla yritys varmistaa, että se pystyy toimittamaan tavarat oikein, sovitussa ajassa, kunnollisina, varmasti ja sopivin välein asiakkaille 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet

LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet Asiakkaan odotukset Asiakkaan odotukset jakelijoiden logistiikalle ovat toimitusnopeus, oikeellisuus, palveluhalu, reklamaatioiden nopea käsittely ja kustannustehokkuus Logistiikan määritelmissä painottuu asiakaspalvelun, kustannustehokkuuden ja lisäarvon tuottaminen 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet

Markkinoinnin logistiikka Sisältää koko hankintaketjun toimintojen koordinoimisen asiakkaalle tarjotaan parasta mahdollista laatua asiakaspalvelun maksimoiva, jakelukustannukset minimoiva logistiikkajärjestelmä on utopiaa 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet

Logistiikan ensisijaiset tehtävät tilausten käsittely, varastointi, varaston seuranta ja tavaroiden kuljetus Yritykset voivat saavuttaa sopusoinnun logistiikan eri tehtävien välillä muodostamalla logistiikkatiimejä, joilla on osastorajojen yli käyvät toimivaltuudet 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet