Markkinoinnin perusteet 10.2.2 Logistiikkapäätökset Lähde: ”Markkinoinnin perusteet” Lahtinen-Isoviita, 2004 Avaintulos Oy
LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet Logistiikka 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
Logistiikkaratkaisut Logistiikkaa koskevilla ratkaisuilla yritys varmistaa, että se pystyy toimittamaan tavarat oikein, sovitussa ajassa, kunnollisina, varmasti ja sopivin välein asiakkaille 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet Asiakkaan odotukset Asiakkaan odotukset jakelijoiden logistiikalle ovat toimitusnopeus, oikeellisuus, palveluhalu, reklamaatioiden nopea käsittely ja kustannustehokkuus Logistiikan määritelmissä painottuu asiakaspalvelun, kustannustehokkuuden ja lisäarvon tuottaminen 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
Markkinoinnin logistiikka Sisältää koko hankintaketjun toimintojen koordinoimisen asiakkaalle tarjotaan parasta mahdollista laatua asiakaspalvelun maksimoiva, jakelukustannukset minimoiva logistiikkajärjestelmä on utopiaa 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet
Logistiikan ensisijaiset tehtävät tilausten käsittely, varastointi, varaston seuranta ja tavaroiden kuljetus Yritykset voivat saavuttaa sopusoinnun logistiikan eri tehtävien välillä muodostamalla logistiikkatiimejä, joilla on osastorajojen yli käyvät toimivaltuudet 28.9.2009 LTPT 0710 - markkinoinnin perusteet