Leväsen palvelukeskus asiakkaat toimijat Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
”Ikäjohtaminen” JHL-amk-verkoston yhteishanke Tapaaminen JHL:ssa Keskustelussa esille nostettuja näkökulmia
Advertisements

Sosiaali- ja terveysala toimintaympäristönä: VerkkoSote Sosiaali- ja terveysala toimintaympäristönä ITK-konferenssi.
SIDA1 Yksityisen yrityksen ja ammattikorkeakoulu Arcadan ylläpitämä palvelukeskus Arabianrannassa. Living lab. yhdistää teoriaopintoja käytäntöön.
Topirkka -portaali ja työssäoppimispaikat:  vähentää työssäoppimisen organisoimisesta aiheutuvaa työtä (varausjärjestelmä)  selkiyttää käytäntöjä oppilaitosten.
Projektipäällikkö Päivi Tiilikainen
ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella Projektin ajoitus 2003–2005.
IkäONT kehittämisteemoja opinnäytetyöaiheiden pohjaksi lokakuu 2012.
Projektipäällikkö Raija Hirvonen ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra RSS -syötteet.
4. Opiskelijan osaamisen arviointi työpaikoilla
Projektipäällikkö Raija Hirvonen ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella.
Mohammed Kertoo itsestään:
RHi ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella Projektin ajoitus 2003–2005.
KULUTTAJANA VAIKUTAT LÄHELLE JA KAUAS TÄMÄN AINEISTON TUOTTAMISEEN ON KÄYTETTY MAA- JA METSÄTALOUSMINISTERIÖN TUKEA Kuva: Ruokatieto / Jussi Ulkuniemi.
Yritys asiakkaana, terveysalan yritysten verkostoituminen Härkönen Timo, Härkönen Jenni, Laine Annami ja Vehmas Mari.
Kestävämpää henkilökohtaista oppimista verkostossa.
tee-se-itse: KYLÄSUUNNITELMA
| | Osaamisen kehittäminen vanhuspalveluissa Tahkovuori Aija Hietanen ahietanen.vuodatus.net © Savonia-ammattikorkeakoulu.
Työrauha ja haastavat tilanteet
Oppia ikä kaikki - Työkaluja yhteisöllisyyden kehittämiseen syksy 2014
Johtajuus ja kansainvälisyys Siniboss 7. 6
VANHUSTYÖN KOULUTUSOHJELMAN YHTEINEN LUKUVUODEN AVAUS SV08S1 SV09S1 SV10S2A SV10S2B SV11S2.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Mika Väyrynen tuottaja
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun prosessikuvaukset ja prosessien laatukriteerit 1 Opintojaksoreklamaatio Prosessin nimiKuvaus luotu Opintojaksoreklamaatio.
Raija Hirvonen ARVO Moniammatillisen opettajuuden ja oppimisen kehittäminen Toteutusmuodot.
Yritysyhteistyö ja työanalyysit
Murtoluvun supistaminen
Vaihe 1. Vagelis Tsamis2 Phase 1 Vaihe 2 Vaihe 3.
Raija Hirvonen ARVO –projektin eteneminen.
Projektipäällikkö Raija Hirvonen ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella.
Ammatillisen peruskoulutuksen virtuaalikouluhankkeiden seminaari Alustuspuheenvuoro keskusteluun
TABUT - mistä ei voi puhua, siitä ei enää vaieta Yleis- ja seutusuunnittelun perusteet YSS 07 SMASH ASEM (valokuva Olli Salo)
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 1 Pientalon 3Dmalli-pilottiaihio Mikkelissä Pientalon 3Dmalli-pilottiaihio Mikkelissä Olli Ilveskoski.
Projektipäällikkö: Päivi Tiilikainen
Opiskelun ja opetuksen viitearkkitehtuuri
Raija Hirvonen ARVO Moniammatillisen opettajuuden ja oppimisen kehittäminen Savonia-ammattikorkeakoulu.
-eri tasoilla toimintana Uusien toimintamallien kehittäminen
-eri tasoilla toimintana Uusien toimintamallien kehittäminen
IKU-Stadia II seminaari Kontulan vanhustenkeskus
Hyvinvointi- ja teknologiaseminaari Hyvinvointiteknologian jatkotutkinto ov Informaatioteknologian erikoistumisopinnot 20 ov Hyvinvointiteknologian.
ToMuT-hanke Visiotyökirja Pasi Silander ToMuT-hanke Mitä pitää kyetä näkemään tulevaisuuden visioita varten? Millaista näkemystä tarvitaan? Mitä.
Hyvinvointialan yrittäjän hyvinvointi
TUPA –Työpaikkaohjaajien kouluttajakoulutus - kuka kouluttaa ketä?
OPPI SYNTYY YHDESSÄ TEKEMÄLLÄ - EI MONISTAMALLA
Miten tuotetaan digikansalaisia? Näkökulmia ja keskustelua
Funktion jatkuva kohdassa x = x0 joss
Oppiaine-kokonaisuus
Ti Sisältötuotanto Abdoulmajid Hakki DI Sisältötuotanto.
Teema tarkoittaa:  Elämässä ja arjessa selviytymistä  Hyvinvointia ja terveyttä  Omasta ja muiden turvallisuudesta huolehtimista eri tilanteissa, myös.
Luku- ja tenttivihjeet 8 Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Sarana - Työelämän moniammatillinen oppimis- ja kehittämisareena - sosiaalialan pilotoinnista visioita hyvinvointialalle 4/2010-3/ Helsinki.
Tilannekatsaus / VIRTA-Opintotietopalvelu.
Osaamisen vahvistaminen ja vertaistuki Vanhustyön johtamisen kehittämisrakenne ◦ Kehittämispäivät ( 6 x 2 pv)kuntien vanhustyön esimiehille ◦ Kuntien hyvät.
KASTELLIN LUKION AVOIMET OVET. SYKSYLLÄ 2014 KASTELLIN LUKIO …
Kuntoutuksen asema sosiaali- ja terveysalan muutoksessa – kokemuksia Suomesta ja Ruotsista Rehabilitation Finland ry:n järjestämä seminaari kuntoutusalan.
Systeeminen lähestymistapa sosiaalityöntekijöiden koulutuksessa
VISIO Ohjaamojen tavoitteena on nuorten työllistymisen, koulutuksen ja osallisuuden edistäminen tarjoamalla tieto-, neuvonta- ja ohjauspalveluita. Ohjaamot.
LARK-laadunhallinnan arviointia opiskelijoille
Yksilöllisten polkujen toteutuminen
Keskiviikko 18. toukokuuta 2016
Löytöretki toiseen maailmaan –seminaari Jyväskylän ammattiopisto
Aikuissosiaalityön Praksis
ICF moniammatillisena arviointimenetelmänä
Ammatillisen koulutuksen hyvinvointipäivät
Savonia-ammattikorkeakoulu
Teema 1: Henkilökohtaiset vahvuudet ja lasten parissa työskennellessä tarvittavat vahvuudet Tavoitteet: Opiskelija osaa tunnistaa omia ammatillisia.
Korkeakouluoppiminen vuonna 2030
ERO LAPSIPERHEESSÄ –KOULUTUS tiistaina klo 9-15
Osallisuus voi toteutua monella eri tavalla
Esityksen transkriptio:

Leväsen palvelukeskus asiakkaat toimijat Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija Miten moniammatillisuus toteutuu vanhustyössä? Millaista moniammatillisuutta vanhustyössä tarvitaan tulevaisuudessa? Mitä tämä tarkoittaa opettajan työssä? Mitä moniamma- tillisuus on käytännön työssä?

Senioritalo asiakkaat toimijat Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija Miten moniammatillisuus toteutuu vanhustyössä? Millaista moniammatillisuutta vanhustyössä tarvitaan tulevaisuudessa? Mitä tämä tarkoittaa opettajan työssä? Mitä moniamma- tillisuus on käytännön työssä?

Iisalmen Veljeskoti asiakkaat toimijat Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija Miten moniammatillisuus toteutuu vanhustyössä? Millaista moniammatillisuutta vanhustyössä tarvitaan tulevaisuudessa? Mitä tämä tarkoittaa opettajan työssä? Mitä moniamma- tillisuus on käytännön työssä?

”Hyvä olon talo” asiakkaat toimijat Ideaalitilanne mikä se on? Ravitsemus Liikkuminen Terveydentila Virikkeisyys Miten kohde nähdään ko. teeman kautta? opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija opettaja opiskelija Miten moniammatillisuus toteutuu vanhustyössä? Millaista moniammatillisuutta vanhustyössä tarvitaan tulevaisuudessa? Mitä tämä tarkoittaa opettajan työssä? Mitä moniamma- tillisuus on käytännön työssä?