Lions digiasennuksen elementit Koulutus Palvelukeskus Digiboksin asennus Sosiaalinen yhteys Tunnistus Asentajakortti Henkilötodistus Avustettava Digiasentaja.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
URATAKOMON TOP-valmennus. Minkälaisia ongelmia TOP-jakson aikana voisi ilmetä? Opiskelijoiden vastauksia: • Teen virheen • En tule toimeen muiden työntekijöiden.
Advertisements

Lionsliiton aineistosta koonnut P.Siitonen 4/ KLUBISIHTEERI koulutus Pekka Siitonen Piirisihteeri
Projekti-ideoita Kemppi 1 • Energy harvesting. Nykyisillä lyhyen kantaman radiolaitteilla on energian kulutus todella pientä. Toisaalta on erilaiset.
Apua Averkey Pro:n mahdollisiin teknisiin ongelmiin Rami Rajala EP-Engineering Oy
Jos tarvitset opastusta, piirisi tunnuksen tai Sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä Merja Munkki, p Ongelmatilanteissa,
TOSIBOX LOCK Turvallisuusasetukset
Tolkkua työaikoihin – kampanjan lähtötasokyselyn tuloksia Tarja Arkio Asiantuntija.
Henkilökohtaisen avun keskus Pääkaupunkiseudulla
Lähetepohjat Tarvitaan useita eri lähetepohjia.
Suomalaisen Urbaanin unelman vaikutteet tulevat Englannin kirkon piirissä alkaneen uudistuksen parista luvulla kristityt totesivat heidän yrityksensä.
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti kuluttajalle
Tietoturvallisuuden huonetaulu
3 April, 2017 Sonera Multi-SIM Internal.
Neljännesvuosisata naisjäsenyyttä lionstoiminnassa Juhlistamme merkkivuotta.
Kielten etäopetuksen avustajien koulutus VIRTA-hanke
Klikkaa Työkalut ja Mobile Properties. Sender id = Puhelinnumero, jolta lähetetään ja jolle vastaussanoma palautuu. Password = Operaattorilta saatu palvelun.
Kandidaatintyö prosessimetallurgian laboratoriossa
Lions piiri 107 – D toimintasuunnitelma 2011 – 2012 We Serve – Me Palvelemme Olli Katila.
Ohjeita Oppimisympäristön WWW-osoite ja etusivu.
OHJELMAN OSITTAMINEN LUOKKA ATTRIBUUTIT METODIT. LUOKKA JAVA ohjelma koostuu luokista LUOKKA sisältää metodeja molemmat sisältävät attribuutteja eli muuttujia.
Veli-Matti Karppinen 2006 Nakertaja – Hetteenmäen kyläyhdistys ry.
Toimintajärjestelmän rakentaminen
KLUBIN JÄSENJOHTAJAN TEHTÄVÄT Virkailijakoulutus.
Jos jonain päivänä Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää...soita minulle. En lupaa, että saan sinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi.
Jouni Viuhko 2010 Pilkun käyttäminen.
KANSALAISEN ASIOINTITILI SOSIAALIASIAMIESPALVELUSSA.
Tärkeää tietoa punaisen ristin käytöstä
ID Point - Palvelumalli
YSE 1998 TALOYHTIÖN NÄKÖKULMASTA
LIONS-PERIAATTEET JA LIONS-ARVOT
KVV-maisteriohjelman HOPS-työskentely Miksi? Miten? Kuinka monelle?
PILKKU.
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Tärkeää tietoa punaisen ristin käytöstä
Hyrrä Sähköinen asiointi hanke-, yritys- ja rakennetuissa
Psykiatrian toimintasuunnitelmasta johtuvien henkilöstövaikutusten ratkaiseminen Henkilöstötoimikunta
Mikä HYRRÄ ? Anne Heikintalo, ProAgria Länsi-Suomi
Puhelintyöskentely.
5. Lineaarinen optimointi
Vaillinaiset apuverbit: may
HAKA-projekti VirtAMK-seminaari HAKA Käyttäjän tunnistus yli korkeakoulurajojen VirtuaaliAMK-seminaari Mikael Linden,
TAHTO-hankkeen Tanskan matka. Amager Faelled Skole, luokat 0-9 IT-strategian tavoitteena tietoyhteiskunnan aktiiviseksi jäseneksi kasvaminen Kolmea oppilasta.
CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy CSC – IT Center for Science Ltd. Federoidun identiteetin hyödyt Tieteen tietotekniikan keskus CSC.
Visual Basic -ohjelmointi
TEKNOPLUS-TOIMINTAMALLI. 1) PK-yritysten kehittämiseen tarkoitettu koulutusmalli.
ATM-LAN Teemu Reisbacka. Sisällys ATM lyhyesti ATM-LAN  LANE  Klassinen IP/ATM  MPOA Nykyisyys.
DHCP Antti Pöyhönen.
Tuloskirjeen yhteispostitus Opintopolun pääkäyttäjät Janne Santala.
Lähdekritiikki SÄRMÄ S Lähde - alkuperäinen ammennuspaikka.
Vertaiskoulutuksen suunnittelu ja toteutus. Mitä on vertaiskoulutus? Opettajille annettavaa yksilöllistä tvt-koulutusta, jossa otetaan huomioon opettajan.
Edellisen kerran yhteenveto: IAPP (Inter Access Point Protocol) –Announce protokolla kertoo välittää verkon tukiasemille kaikkialla tarvittavan tiedon.
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Valviran ja sairaaloiden lääkintälaitehuollon yhteistyön kehittäminen
PDG Maija-Liisa Heikkilä
Osaamisen näytön prosessi
YO-info Syksy 2017.
TYÖHARJOITTELU.
Miten hyödynnetään Keravalla?
Osaamisen näytön prosessi
Opettajan nimi | kurssin numero
Työnantaja: Näin haet korvausta työterveyshuollon kustannuksista verkossa 2018.
Sinulle – veroilmoitus verkossa
Syöpäilmoitus sähköisesti
Rautatiealan toimijoiden sidosryhmätilaisuus
Oodi-versio 5.2. yhteenveto
Tarjouspyynnön mallipohja
Opintopolku-info
Miten luon valtuuden uudistuneessa Valtuudet- käyttöliittymässä?
TIEDOTUSTILAISUUS toiminta-avustusten hakemisesta
Sähköinen välitysjärjestelmä
Esityksen transkriptio:

Lions digiasennuksen elementit Koulutus Palvelukeskus Digiboksin asennus Sosiaalinen yhteys Tunnistus Asentajakortti Henkilötodistus Avustettava Digiasentaja

Ottaa vastaan Asennustunnuksen Tarkistettava että tunnus on sama kuin asentajan antama. (Jos ei ole niin luurin voi laittaa asentajan korvaan) Tarkistaa yhdessä avustajan kanssa Osoitetiedot Laitetiedot Taloyhtiötiedot Sovittava yhdessä asennusajankohta Avustettava Avustaja Avustustapahtuman tarkempi sopiminen 1.Ilmoittaa saaneensa Call Center -keskuksesta digiavustuspyynnön. 2.Antaa saamansa asennustunnuksen ja pyytää avustettavaa tarkistamaan että hänen saamansa asennustunnus on sama kuin avustajan hänelle lukema asennustunnus! TÄRKEÄÄ tehdä näin päin! 3.Kun tunnus on tarkistettu, tarkistetaan tiedot jotka keskus on vastaanottanut liittyen avustettavan laitteisiin ja taloyhtiöön. 4.Sovitaan asennusajankohta sekä muut tarvittavat tiedot ( esim. alaoven lukituskoodit ym. ) Asennustunnuksen tarkistaminen Asennustunnuksen antaminen Digiasentajan yhteydenotto Avustustapahtumaan liittyvä yhteydenotto

Ottaa vastaan Asennustunnuksen Soittajan tiedot -Nimi -Osoite -Yhteystiedot Laitetiedot -Digiboxin tyyppi -Television tyyppi -Lisävarusteet jos niitä on -Oheislaitteet. (Antennikaapelit, scart- johdot) Taloyhtiön tiedot -Antenni- vai kaapelitalous -Talotyyppi ( Rivi / Oma /Erillis / Kerros) Digiavustaja Vastaanottokeskus Avustustapahtuman edelleen välittäminen Antaa avustajalle seuraavat tiedot Asennustunnuksen Avustettavan tiedot Nimi Osoite Puhelinnumero ja muut yhteystiedot Laitetiedot Digiboxin tyyppi Television tyyppi Lisävarusteet jos niitä on Oheislaitteet. (Antennikaapelit, scart-johdot) Taloyhtiön tiedot Antenni vai kaapelitalous Talotyyppi ( Rivi / Oma /Erillis- / Kerros) Asennustehtävän antaminen

Ottaa vastaan Asennustunnuksen Tarkistettava että tunnus on sama kuin asentajan antama. (Jos ei ole niin luurin voi laittaa asentajan korvaan) Tarkistaa yhdessä avustajan kanssa Osoitetiedot Laitetiedot Taloyhtiötiedot Sovittava yhdessä asennusajankohta Avustettava Avustaja Avustustapahtuman tarkempi sopiminen 1.Ilmoittaa saaneensa Call Center -keskuksesta digiavustuspyynnön. 2.Antaa saamansa asennustunnuksen ja pyytää avustettavaa tarkistamaan että hänen saamansa asennustunnus on sama kuin avustajan hänelle lukema asennustunnus! TÄRKEÄÄ tehdä näin päin! 3.Kun tunnus on tarkistettu, tarkistetaan tiedot jotka keskus on vastaanottanut liittyen avustettavan laitteisiin ja taloyhtiöön. 4.Sovitaan asennusajankohta sekä muut tarvittavat tiedot ( esim. alaoven lukituskoodit ym. ) Asennustunnuksen tarkistaminen Asennustunnuksen antaminen Digiasentajan yhteydenotto Avustustapahtumaan liittyvä yhteydenotto

Me palvelemme – We Serve Digiboksin asennus Sosiaalinen yhteys Avustettava = lähimmäinen Digiasentaja = leijona Paikallinen ratkaisu, miten sosiaalinen yhteys rakennetaan