Annala Luonnonmukaisen viljelyn keidas Helsingissä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

CAN-VÄYLÄ AUTOISSA.
Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
Tietotekniikka, sosiaalinen media ja liikunnan arvionti wikispaces.com/
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Teknologia ja liikunnanopetus oppimisympäristöhankkeissa
Internetin palvelut Matti Meikäläinen. Internet-sivut (WWW) •Internetin suosituin palvelu •Sivujen selailuun tarvitaan WWW-selain –Mozilla Firefox –Internet.
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn kehittäminen
Internet-hajatelmia Terveysala, Kuopio Seppo Räsänen
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Carpe Diem – suuntaa huomiseen Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Blogit ja RSS - verkko-oppimisen uusia mahdollisuuksiako? Juha Lång, Mindcom.
VAIHTOKOKOUS Esittäjä Harri Holm Suomen Rotary © 2008.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kahdet markkinat.
Saatavuus kilpailukeinona
WoSCos Work, Skills and Costs Yhteistyökumppanit kotimaassa CIMO Raahen tulevat ulkomaiset opiskelijat Vaihtoon lähtevät opiskelijat Yhteistyökumppanit.
III KANSAINVÄLISET SUHTEET (HI03)
Verkkotaitokoulutus Aloitus. Koulutuksen sisältö Verkonkäytön perustaitoja (3.11.) Tiedonhaku verkossa (10.11.) Työnhaku verkossa (17.11.) Asiointi ja.
TEAM työsuojeluviikko
MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)
Instagram Katariina Toivonen.
Yhdessä tehokkaampaa palvelua – yhteistyöllä uusia mahdollisuuksia Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus,
Protomo Uusi suomalainen innovaatioapparaatti Petri Räsänen Hermia Oy.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Sosiaalinen media opetuksessa Pirita Nurmi Miksi? Yleensä lisämauste – etä- vai monimuoto? Ajasta ja paikasta riippumaton Antaa uusia välineitä.
2. Markkinoiden käyttäytyminen
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Miira Suomi, Jenna Sangi ja Matilda Ristola LO-11c
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
Puhelintyöskentely.
OSAAMISEN KASVATTAMISTA YHTEISELLÄ KEHITTÄMISELLÄ - HYVINVOINTITOIMIALAN INFO /Eeva Nuottasaari.
Oodi-päivät Oodin käyttöönotto tiedekunnan näkökulmasta Tuija Komssi Eläinlääketieteellinen tiedekunta.
TAHTO-hankkeen Tanskan matka. Amager Faelled Skole, luokat 0-9 IT-strategian tavoitteena tietoyhteiskunnan aktiiviseksi jäseneksi kasvaminen Kolmea oppilasta.
Yhteystiedot LogoNavigaatio Banneri - Facebook - Mainoksia Mainoksia Video Haku Nostoku va Otsikko Kuva.
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Mukautuvat web-sivut Joni Korpi 01/20. Määritelmä Sivu, jonka asettelu – ja mahdollisesti sisältö – muuttuvat laitteen koon mukaan. 02/20.
Kaupunkiympäristöt tutuiksi tutkien BMOL syyspäivät Sibelius-lukio, Helsinki Workshopin vetäjät: Virpi Hirvensalo ja Krista Koskelo Maantieteen.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
LIIKUNTATAPAHTUMA LAPSILLE Iida, Katri, Roosa, Johanna, Marianne H, Marianne T, Katariina.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
Lähdekritiikki SÄRMÄ S Lähde - alkuperäinen ammennuspaikka.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Huomautus: Tämä esite on suunniteltu tulostettavaksi. Ennen kuin ryhdyt tulostamaan korttikartongille, tee koetulostus tavalliselle paperille ja varmista,
Järjestöverkoston tapaaminen
Finnan viestintäkatsaus
FINNA Etelä-karjalaAN -hanke
Smart Tampere Tero Blomqvist © SRV/Studio Libeskind.
VLK-toiminta Kaartin jääkärirykmentissä
Toimintamallien kuvaamisen ja esittämisen haaste Innokylässä
Tonni lähti Ryhmä 4.
Finnan viestintäkatsaus
Yritys ja markkinointi mediassa
MEGA -Suljetun suuren suosion saaneen megauploadin seuraaja
Mitä historia on?.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Litosfäärilaatat.
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Opettajan nimi | kurssin numero
Kokkola mes tuomari: Hannele Pirttimaa kr: koira makaa oikealla 3 min
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Monetising mobile customer’s perceived value
Eräänä päivänä kun aurinko oli piiloutunut pilvien ylle,
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
DIGITRAIL -hanke Kanta-Hämeen luontoreittien näkyvyyden ja saavutettavuuden lisääminen digitaalisuuden keinoin –
Esityksen transkriptio:

Annala Luonnonmukaisen viljelyn keidas Helsingissä Heidi Blomqvist, Jenny Montin, Josefine af Björksten & Malena Gustavsson

Projektin tavoitteet ja työtapa Ryhmämme tavoitteena on esitellä erilaisia ideoita ja ratkaisuja jotka toisivat Annalan ”kartalle” Mielestämme Annala ei tällä hetkellä yllä täyteen potentiaaliinsa eikä tavoita tavallista ”Matti Meikäläistä” Monipuolinen kävijäryhmä toisi kohteelle uusia ulottuvuuksia ja kasvattaisi mahdollisuuksia erilaisiin laajennuksiin (kannattavaa kehityskohde)

Haastattelu Anu Rannan kanssa Haastattelun puheenaiheita: Hyötykasviyhdistyksen toiminta Annalan historia Luonnonmukainen viljely Markkinointi Kehitysalueita Hyötykasviyhdistyksen toiminnanjohtaja Heidi o fia

Analyysi ja tuotekehitys Markkinoinnin täytyy olla jatkuvaa Oikeat markkinointikanavat Lehdet, artikkelit, mainokset Sosiaalinen media esim. Facebook, Google Kotisivun ehostus Uudet kyltit alueelle Kierrätys ja vapaaehtoistyö Toiminnassa aktiiviset valmiita auttamaan? alla Ongelmana: Rajalliset resurssit

KIITOS!