Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJere Hakola Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)
2
Mitä? Midttrafik on tanskalainen julkisen liikenteen yhtiö Mainostoimisto Midttrafik Kommunikation & Thomas Falkenbergh Tuotantoyhtiö M2Film Mainos julkaistu syyskuussa 2012
3
Sisältö Mainoksessa kuvataan julkisen liikenteen käyttäjiä, jotka ovat tyytyväisiä ja yllättyneitä Midttrafikin tarjoamista laadukkaista palveluista Mainos käsittelee arkista tapahtumaa uudesta näkökulmasta Mainoksessa on hyödynnetty elokuva- ja TV-tuotannosta tuttuja tekniikoita ja kerronnanvälineitä
4
Kohderyhmä Sukupuoli Stereotypioita ja vastakkainasettelua Ikäjakauma Kaikenikäisiä, mutta käyttäytyvät lapsekkaasti Kansallisuus ja kulttuuri Paljon viitteitä länsimaiseen populaarikulttuuriin ja eurooppalaisuuteen
5
Tuotanto Intressit Bussiyhtiön taloudellisen voiton kasvatus Pienempi hiilijalanjälki M2Filmin motiivit Imagon kasvattaminen positiivisena ja nuorekkaana Yeah it’s street. Coool. Mainoksen tyyli nojaa vahvasti erikoisefekteihin, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta
6
Markkinointi ja levitys Suppea oma levitys Kuluttajien ja fanien internetlevitys Nyt jo yli 350 000 osumaa googlessa Vertailukohtana express bus (n. 3000 osumaa)
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.