- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä ILMOITUSTESTIT
TUTKITAAN AUTOMAATTISESTI Huomioarvo
Seuraavista viidestä vaihtoehdosta voitte valita kaksi kysymystä. Tai vaihtoehtoisesti voitte kysyä omat kysymyksenne, jos ei valmiista kysymyksistämme löydy sopivia.
VAIHTOEHTO 1 Lukuarvo
VAIHTOEHTO 2 Avoin kysymys "Mikä sai teidät pysähtymään tämän mainoksen kohdalla/ miksi aloitte lukea sitä tarkemmin?“ (avoin) Ihmettelin ensin, että… Jospa joskus kokeilisi. Kaikki arvokkaan näköinen pysähdyttää. Tuote kiinnostaa. Kuva pysäytti lukemaan. XXXXX
VAIHTOEHTO 3 Neljä väitettä mainos xx:stä Poikkeaa edukseen muista alan mainoksista Mainos sopii tälle tuotemerkille Mainos lisää kiinnostusta kokeilla tätä tuotemerkkiä Mainos on uskottava Miten hyvin seuraavat väittämät sopivat tähän ilmoitukseen?
VAIHTOEHTO 4 “Mikä seuraavista kuvaa suhdettanne tähän tuotemerkkiin?” Tunnen Xxin ja valitsen sen aina ensisijaisesti En ole aikaisemmin kuullutkaan Xxista En käytä tämän tuoteryhmän tuotteita, enkä ole kiinnostunut Tunnen Xxin, olen kokeillut ja voin valita sen joskus Tunnen Xxin vain nimeltä en ole kokeillutkaan Tunnen Xxin, olen kokeillut sitä, en valitse
VAIHTOEHTO 5 “Mitkä seuraavista sopivat tähän tuotemerkkiin?”