- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi sivu. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Kysely- tai ilmoittautumislomakkeen luominen Google Driveen
Matkalippujen tilaaminen internetin kautta
Tämän esityksen avulla osaat ladata PAF 5
Murtolukujen kertolasku
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Toimintaohjeet opelle
KyläNetti - sivun tekeminen • KyläNetti-sivustoon on luotu valmiiksi esimerkinomainen sivurakenne, jota voi vapaasti muokata • Kaikki sivut eivät ole näkyvissä.
Hetken kuluttua, sinulle avautuu taian maailma...
Yritysjohdon koulutuskeskus
Avainlippu- bränditutkimus Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,
TYÖHYVINVOINTI: MITÄ JA MIKSI?
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Mä mistä löytäisin sen aiheen?
Jäähonka 2000 Stars •Lasten jääkiekkoa Espoossa Matinkylässä •Joukkue perustettu •40-50 pientä 6-7 vuotiasta jääkiekkoilijaa •Neljä peliryhmää.
1. Tunnetko oman kotiseutusi kansallispuvun?
Microsoft® Lync™ 2010 Edustajien koulutus
TAUOLLA TYÖKAVEREIDEN KANSSA
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Yhteiskuntaoppi kunnialla läpi!
Luku- ja tenttivihjeet 4A Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
1. Avaa omat tiedostot Pakatut tiedostot vievät vähemmän tallennustilaa ja ne voi siirtää toiseen tietokoneeseen nopeasti. Pakattuja ja pakkaamattomia.
Prototyöskentely ja ideoiden kehittäminen
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Tietopalvelu verkkoympäristössä Nina Granlund 2006.
Oma riista -palvelu oma.riista.fi Saalisilmoituksen tekeminen
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Marjatilan sijaintipaikkakunta Marjabarometri 2013.
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Haastatteluun valmistautuminen
Kurssityön laatiminen Puolalanmäen lukio VA4 syksy 2006 Anne Lindholm.
Videopuhelun aloittaminen Osoita Yhteyshenkilöt-luettelossa yhteyshenkilön kuvaa ja napsauta kamerakuvaketta. Yhteyshenkilösi näyttöön ponnahtaa ilmoitus,
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa.
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
What to do next?. OPA1 = PAKOLLINEN KURSSI, josta 1. vuonna suoritettu1/3 kurssia, 2. vuonna 1/3 ja abivuonna suoritetaan 1/3 kurssia suoritusmerkintä.
Toimintaohjeet opelle
OneDrive -palvelussa Suoraan Office ohjelmasta Online
1 Mitä käyttäjäryhmää tutkitaan? -Pyritään haastatella mahdollisimman erilaisia ihmisiä (nuoria, vanhempia, etninen tausta, uskonto tausta) 2 Millainen.
ARKIELÄMÄN KEMIAA KOTKAN KESKUSKOULUSSA
Murtolukujen kertolasku Supistaminen ennen kertomista.
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Kyselylomakkeen tekeminen
Kysymysmallit Tämä esitys sisältää esimerkkikysymyksiä, joita voit kopioida omiin esityksiisi leikkaamalla ja liitämällä. Muokkaa kysymysmoduulin sisältö.
The 9 block vision processing model
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
OIVALTAVA LUKEMINEN: TENTTIIN LUKEMISEN HAASTEET
Korkeakoulukirjastojen tulokset
Mainostaminen ja tuote-esittely
Finnan käyttäjäkysely 2016
Yleisten kirjastojen tulokset
Finnan käyttäjäkysely 2016
Artikkelin rakenne Miettikää ryhmissä:
Kuvat ja teksti
ESSEE.
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Murtolukujen kertolasku
Ideaa lukemiseen Taina Kylmänen/OSAO
Kalvosarja on laadittu Global Meal –hankkeessa
Jangsterit- nuoret hoivaajat meillä ja muualla -hanke
Esityksen transkriptio:

- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä ILMOITUSTESTIT

TUTKITAAN AUTOMAATTISESTI Huomioarvo

Seuraavista viidestä vaihtoehdosta voitte valita kaksi kysymystä. Tai vaihtoehtoisesti voitte kysyä omat kysymyksenne, jos ei valmiista kysymyksistämme löydy sopivia.

VAIHTOEHTO 1 Lukuarvo

VAIHTOEHTO 2 Avoin kysymys "Mikä sai teidät pysähtymään tämän mainoksen kohdalla/ miksi aloitte lukea sitä tarkemmin?“ (avoin) Ihmettelin ensin, että… Jospa joskus kokeilisi. Kaikki arvokkaan näköinen pysähdyttää. Tuote kiinnostaa. Kuva pysäytti lukemaan. XXXXX

VAIHTOEHTO 3 Neljä väitettä mainos xx:stä Poikkeaa edukseen muista alan mainoksista Mainos sopii tälle tuotemerkille Mainos lisää kiinnostusta kokeilla tätä tuotemerkkiä Mainos on uskottava Miten hyvin seuraavat väittämät sopivat tähän ilmoitukseen?

VAIHTOEHTO 4 “Mikä seuraavista kuvaa suhdettanne tähän tuotemerkkiin?” Tunnen Xxin ja valitsen sen aina ensisijaisesti En ole aikaisemmin kuullutkaan Xxista En käytä tämän tuoteryhmän tuotteita, enkä ole kiinnostunut Tunnen Xxin, olen kokeillut ja voin valita sen joskus Tunnen Xxin vain nimeltä en ole kokeillutkaan Tunnen Xxin, olen kokeillut sitä, en valitse

VAIHTOEHTO 5 “Mitkä seuraavista sopivat tähän tuotemerkkiin?”