WE LOVE HELSINKI.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Advertisements

Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
INTERNET - kanava tavoittamiselle - internet on yksi päämedioista tällä hetkellä - sen avulla ihmiset etsivät asioita, hakevat tietoa ja tekevät päätöksiä.
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median mahdollisuuksia järjestö- ja.
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media. Timo Suvanto
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
TIETOTURVAPÄIVÄ 2011 Iivisniemen koulu. Videoita • Tietoturvapäivä 2011 – kampanjavideo >>>>>> • Lopeta nettikiusaaminen >>>>>> • Bulletin Board – kuvien.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Kulttuuri- ja nuorisoalojen kunta- ja järjestötoimijoiden koulutus- ja verkostoitumispäivä Yhteisöllisyys ja hyvinvointi Hannu Kareinen.
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Taiteen ja kulttuurin akvaario Kulttuuri Opinto-info Taide Oma juttu Aloitus Lähteet Linkkiapaja TAIKUAKVAARIOTAIKUAKVAARIO Ritva Somerma
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
TTL Sosiaalisessa mediassa
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
NIKO PARKKINEN & MATTI YLINIEMI SOSIAALISEN MEDIAN KÄYTTÖOHJEISTUS.
Sosiaalinen media on... “verkon avulla tapahtuvaa julkista keskustelua, tiedonrakentelua ja jakamista” 1 1) Kalliala & Toikkanen 2012: 18.
Maaseutu.fi on uudistunut -
Tietoverkot ja sosiaalinen media Nappulavallankumous Tampereen yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan täydennyskoulutusta opettajille , Päivi.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
Leader-rahoitus Yhdistysten hanke- ja rahoitusinfo
MEDIAVAIKUTTAMISEN MAHDOLLISUUDET RAUNA RAHJA KOORDINAATTORI MEDIAKASVATUSSEURA UUSI KOULU III -seminaari , Mikkeli.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
2000-luvun medialukutaito MikkoAleksiMatias.  Sosiaalisen median räjähdysmäinen kasvaminen nykymaailmassa on muuttanut merkittävästi perinteistä joukkoviestintää.
Miira Suomi, Jenna Sangi ja Matilda Ristola LO-11c
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Ahdistaako avoimuus? - sosiaalinen media projekti/hankeviestinnässä
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Mitä on kulttuuri?.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Kirjan tehtävien vastaukset s. 114 III Vaikuttamisen kanavat 10 Media on tärkeä mielipidevaikuttaja.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Youth Against Drugs & Internet. Sisältää päihdetietoa YAD:n verkkokaupan Yhteystietoja SIVUT UUDISTUVAT VUODEN 2011 AIKANA.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Aihe 1. 2 Turku Kähärin koulu & Sirkkala skola Kaarina Hovirinnan koulu & S:t Karins svenska skola Parainen Koivuhaan koulu & Malms skola Kemiönsaari.
Kirjaston seikkailut sosiaalisen median maailmassa Teemu Makkonen / Kirjasto
OPAS MEDIAKASVATTAJALLE Mediakasvatus esi- ja alkuopetusikäisten lasten arjessa Hanna Martinviita, Saara Pasanen ja Anna Ristaniemi.
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Jarkko Muhonen TeamProg
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Hakalan kouluyhdistys Pulsa ry
Yleistä tiedotettavaa
Yritys ja markkinointi mediassa
Mitä opettajan on hyvä tietää tekijänoikeuksista ja tietosuojasta
Lapset ja media Marianna Halonen
Oman alani blogit Onko minun alallani opiskelijoita, ammatinharjoittajia ja harrastajia, jotka bloggaavat? Millaisia oman alani blogeja netistä löytyy?
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
Tiedotusta, valistusta, yhteistyötä…
Jangsterit- nuoret hoivaajat meillä ja muualla -hanke
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Esityksen transkriptio:

WE LOVE HELSINKI

Roosa Murto Internet-politiikka VALTA2 Kansalaisjärjestö WLH: työvälineenä internet -kooste

Mikä?

We Love Helsinki: Kansalaisjärjestö, joka järjestää iskelmätansseja ja muita tapahtumia. Poliittiset tavoitteet: elävä kaupunkiympäristö ja asukkaiden hyvinvointi Vuoden 2010 kulttuuriteko.

Mitä?

Järjestää: Tanssia: juhannus, vappu, iskelmä, rokki Kulttuuria: yhteislaulukaraoke, katutaidekierros Yhteiskunnallista: flash mob, pyöräilypäivä, katutaide irrotettavalla teipillä Helsingin ulkopuolella: Kiss my Turku Lapsille: Lasten Helsinki ja Skidit-festari

Miten?

Internetissä: Sosiaalinen media: kävijöiden kerääminen ja yhteisöllisyyden tuottaminen Facebook: tapahtumakutsut, kuvien ja linkkien jako, keskustelu ja palaute Twitter: playlistit Youtube&Wikipedia: videot ja tiedot, mutta vanhentuneet Google: Google Docs ja Google Maps. Tietoa urbaaneilta sivuilta: Flow Festival, Radio Helsinki, Basso, Indiedays

Mitä uutta?

Erot perinteiseen kansalaisjärjestöön: Katsoo, ettei ole poliittinen ryhmä, vaan keskittyy enemmän kulttuuriin. Ei perinteistä työnjakoa. Ei kokouksia, tai pöytäkirjoja, ei jäsenlehteä tai ulkomainoksia. Kuitenkin tavoitteet, että tahdotaan tehdä kivempi kaupunki, lisätä ihmisten viihtyvyyttä ja hyvinvointia, ovat selkeitä poliittisia.

Tekijöiden kokemuksia

Tuomas Sarparanta tapahtumien valokuvaaja ”Netti on erinomainen kanava ottaa yhteyttä ihmisiin ja tiedottaa asioista, mutta kyllä ne suurimmat jutut tapahtuu kaduilla ja toreilla.”

Mirja Hämäläinen tapahtuma-aktiivi ”Sosiaalisella medialla on ollut WLH:lle ihan valtava merkitys. Se on jopa halunnut profiloitua mainostamaan nimen omaan sen kautta, koska sillä luodaan sellaista olet ystävien seurassa -mielikuvaa.”

Lähteet

Kiitos: Internet: We Love Helsinki-blogi, Yle, Helsingin Sanomat, Radio Helsinki, Facebook, Twitter, Youtube, Wikipedia Haastattelut: Timo Santala, Tuomas Sarparanta ja Mirja Hämäläinen Kuvat: Tuomas Sarparanta, Timo Santala ja Johannes Romppainen