Asiakaspalvelu verkossa Kirsi Mikkola
“Meidän asiakkaat ei käytä sosiaalista mediaa.”
Tripadvisorissa 50 miljoonaa kävijää kuukausittain YouTubella kuukausittain noin 490 miljoonaa käyttäjää Facebookissa käyttäjiä 750 miljoonaa Eiköhän teidänkin asiakkaat mahdu tähän joukkoon?
Asiakaspalvelu verkossa / vaihtoehtoja - kanavia Asiakaspalvelumuodot – mitä pitää valita? Miten huomioin esim. erityisryhmät? Kuvallinen asiakaspalvelu http://bit.ly/asiakaspalvelu1 Pikaviestimet; Windows Messenger, Skype http://bit.ly/asiakaspalvelu4 http://bit.ly/asiakaspalvelu5 Sosiaalinen media Twitter, Facebook http://on.fb.me/asiakaspalvelu8 Tiedotus RSS http://www.heureka.fi/portal/
Asiakaspalvelu verkossa Kysy kaverilta toiminnot http://bit.ly/asiakaspalvelu9 Vertailu ja suosittelupalvelut http://bit.ly/asiakaspalvelu10 Keskustelupalsta http://bit.ly/asiakaspalvelu6 http://bit.ly/asiakaspalvelu12 Asiakkaiden suositukset http://bit.ly/asiakaspalvelu11 FAQ eli usein kysytyt kysymykset http://bit.ly/asiakaspalvelu2 http://bit.ly/asiakaspalvelu3
Asiakaspalvelu verkossa 3.4.2017 Asiakaspalvelu verkossa Youtube -video asiakaspalvelun yleisimmin kysytyissä kysymyksissä http://bit.ly/nPOjjY Video, ääni ja ohjattu esitys Esim. http://www.movenote.com/ Asiakaspalvelusta vastaavien henkilöiden nimet ja puhelinnumerot, sähköpostiosoite ja kuvat! http://bit.ly/asiakaspalvelu13 Online puhelinvideopalvelu http://bit.ly/asiakaspalvelu14
Asiakaspalvelu verkossa 3.4.2017 Asiakaspalvelu verkossa Sähköpostiosoitteet http://bit.ly/npJ1Kg Kivijalkamyymälän tiedot Nauhoitettu asiakaspalvelutiedote Ääniohjattu asiakaspalvelu Teksti- tai multimediapalauteviestit Mitä muuta? Pikku kevennys: http://bit.ly/nV1N2l
Kiitos! Kirsi Mikkola Kirsi.mikkola@liiketoiminta.info www.liiketoiminta.info