Asiakaspalvelu verkossa

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Kartat Ilkka Kauppinen
Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Matkailun myynti- ja jakeluprosessien johtaminen Internet-markkinointi & hakukoneoptimointi LAMK Kirsi Mikkola.
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Verkkokaupan asiakaspalvelu kuntoon Kirsi Mikkola
Kalastuslupien sähköinen kuittivihko on nopein ja helpoin tapa saada yhdellä tilauksella kalastusluvat suurellekin ryhmälle.
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
Verkkokauppaan nyt, mars, mars!
Internetin palvelut Matti Meikäläinen. Internet-sivut (WWW) •Internetin suosituin palvelu •Sivujen selailuun tarvitaan WWW-selain –Mozilla Firefox –Internet.
Sosiaalisen median käyttö kieltenopetuksessa Proflangin kevätpäivät Rovaniemellä (c) Outi Kähkönen1.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kelan organisaatio ja viestinnän palvelut toimittajille
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Portfolio Valitsin suosikki tehtäväkseni ”omat kirjanmerkit” tehtävän. (Ohessa omia suosikki sivustoja)
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kotisivujen tehokkuuden kasvattaminen -Enemmän irti verkosta
Sosiaalinen media.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
Matkailun myynti- ja jakeluprosessien johtaminen
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
Internetmarkkinointi Venäjällä – kotipesä kuntoon.
Sosiaalisen median perusteet Ivalo Ilkka Kauppinen.
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
Internet  Lingua Franca, kaikkien ymmärtämä yhteinen kieli: TCP/IP tai UDP/IP. ”Kaikki maaiman tietokoneet, liittykää yhteen”.  Suomeen 1990-luvun alussa.
Kysy kirjastonhoitajalta -uudistus Vastaamisen konsepti • Kirjasto • Muut vastaajat • Kommentointi.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Netvibes henkilökohtaisena oppimisympäristönä Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Sosiaalisen median perusteet Rauma Ilkka Kauppinen.
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
1.Miten muodostetaan hyvä salasana ja miten sitä säilytetään? Vaikka esim. iertqio296598jkdfg378 ei kerro kenellekkää.
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
Muuttuva viestintä yhdistyskentän tukena
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Jowain Niko setämaa.
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Rekisteröidy jäseneksi Rekisteröitymissivu Kirjautumattomille käyttäjille Sähköpostiosoite (toimii käyttäjätunnuksena) Salasana Salasana uudelleen Nimi.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Sosiaalinen media ja rotarytoiminta
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
PKKY ja sosiaalinen media Janne ”Rysky” Riiheläinen Copy Mainostoimisto Fabrik Oy
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Sosiaalinen media & työnhaku
Jarkko Muhonen TeamProg
Viini-lehden liiketoiminta printin ulkopuolella

Yleistä tiedotettavaa
Tavoitteeni verkossa vaikuttamiselle
Historia Postilla on takana lähes 400 vuotinen historia, kaikki osakkeet omistaa Suomen valtio.  Nimenmuunnokset: Postilaitos –1927 Posti- ja lennätinlaitos.
Kysy kirjastonhoitajalta
Esityksen transkriptio:

Asiakaspalvelu verkossa Kirsi Mikkola

“Meidän asiakkaat ei käytä sosiaalista mediaa.”

Tripadvisorissa 50 miljoonaa kävijää kuukausittain YouTubella kuukausittain noin 490 miljoonaa käyttäjää Facebookissa käyttäjiä 750 miljoonaa Eiköhän teidänkin asiakkaat mahdu tähän joukkoon?

Asiakaspalvelu verkossa / vaihtoehtoja - kanavia Asiakaspalvelumuodot – mitä pitää valita? Miten huomioin esim. erityisryhmät? Kuvallinen asiakaspalvelu http://bit.ly/asiakaspalvelu1 Pikaviestimet; Windows Messenger, Skype http://bit.ly/asiakaspalvelu4 http://bit.ly/asiakaspalvelu5 Sosiaalinen media Twitter, Facebook http://on.fb.me/asiakaspalvelu8 Tiedotus RSS http://www.heureka.fi/portal/

Asiakaspalvelu verkossa Kysy kaverilta toiminnot http://bit.ly/asiakaspalvelu9 Vertailu ja suosittelupalvelut http://bit.ly/asiakaspalvelu10 Keskustelupalsta http://bit.ly/asiakaspalvelu6 http://bit.ly/asiakaspalvelu12 Asiakkaiden suositukset http://bit.ly/asiakaspalvelu11 FAQ eli usein kysytyt kysymykset http://bit.ly/asiakaspalvelu2 http://bit.ly/asiakaspalvelu3

Asiakaspalvelu verkossa 3.4.2017 Asiakaspalvelu verkossa Youtube -video asiakaspalvelun yleisimmin kysytyissä kysymyksissä http://bit.ly/nPOjjY Video, ääni ja ohjattu esitys Esim. http://www.movenote.com/ Asiakaspalvelusta vastaavien henkilöiden nimet ja puhelinnumerot, sähköpostiosoite ja kuvat! http://bit.ly/asiakaspalvelu13 Online puhelinvideopalvelu http://bit.ly/asiakaspalvelu14

Asiakaspalvelu verkossa 3.4.2017 Asiakaspalvelu verkossa Sähköpostiosoitteet http://bit.ly/npJ1Kg Kivijalkamyymälän tiedot Nauhoitettu asiakaspalvelutiedote Ääniohjattu asiakaspalvelu Teksti- tai multimediapalauteviestit Mitä muuta? Pikku kevennys: http://bit.ly/nV1N2l

Kiitos! Kirsi Mikkola Kirsi.mikkola@liiketoiminta.info www.liiketoiminta.info