Ilmeuudistus & yritysyhteistyön käytännöt Mervi Perkinen, varainhankintajohtaja Roosa nauha kick off 20.3.2014
Suuri kiitos kumppaneille vuodesta 2013!
Ilmeuudistuksen tavoitteet Vahvistaa Roosa nauha -brändiä Yhdenmukaistaa visuaalista identiteettiä eri yhteyksissä Lisätä tunnistettavuutta ja erottautumista markkinoilla Vahvistaa Roosa nauhan yhteyttä Syöpäsäätiöön Tuoda ilme lähemmäs Syöpäsäätiön uudistunutta ilmettä Lisätä luotettavuutta Syöpäsäätiön asiantuntijuudella Ylläpitää ja lisätä kiinnostusta raikastamalla ja uudistamalla ilmettä
Yritysyhteistyön käytännöt
Sopimusehdot entisellään Yhteistyön perustana kirjallinen sopimus Yhteistyökumppanuuden minimilahjoitus 10 000 € +alv Pääyhteistyökumppanuuden minimilahjoitus 50 000 € + alv Kaikilla kumppaneilla oikeus käyttää Roosa nauha –tunnusta Pääasiallinen kampanja-aika syys-lokakuu, myyntiä voi jatkaa vuoden lopulle Pääkumppaneilla mahdollisuus kampanjoida ympäri vuoden Toiveena on, että lahjoitusosuus tuotteen hinnasta on kuluttajien selkeästi arvostama summa (n. 10%) Yritysten lahjoituskohteena syöpätutkimus, ensisijaisesti rintasyöpätutkimus, ja neuvonta
Miten yritykset voivat hyödyntää uutta ilmettä?
Roosat työkalut yrityksille Uusi logo (su & ru) Logon käyttöä koskevat graafiset ohjeet Ohjeet markkinointiviestintään Pantone sävy (674 65%) tuotteisiin mahdollisuuksien mukaan. Ilmoituspohjat Markkinointiviestinnän materiaalien tsekkaus Syöpäsäätiöllä ennen tuotantoa/ julkaisua. Materiaalit ja ohjeet 1.4.2014 alkaen osoitteessa: roosanauha.fi/toolkit
Yhteyshenkilöt Kaija Laitinen, yhteyspäällikkö, 1.4. lähtien paikalla kaija.laitinen@cancer.fi; 044 218 4331 yritysyhteistyö, sopimusasiat, materiaalien tarkistus Tuuli Lahti, keräyspäällikkö tuuli.lahti@cancer.fi; 040 558 0977 markkinointiviestintä, keräystoimet ja yritysyhteistyö Carita Åkerblom, varainhankintakoordinaattori carita.akerblom@cancer.fi; 050 567 6737 Nauhamyynti Mari Saari, markkinointikoordinaattori Mari.saari@cancer.fi; 050 544 6686 verkkosivut, some, logo yms. graafinen tuki
Suuri kiitos!