Ilmeuudistus & yritysyhteistyön käytännöt

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kausi Alustus ● Nokian Torpedo käynnistää kaudelle oman kuntourheilujaoston, jonka tavoitteena on liikkua iloisella ilmeellä yhteisissä.
Advertisements

Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
Panu Niemi Lahti Panu Niemi  TUPO:sta ei yksin ole pelastajaksi ◦ Tuonti jatkaa nousuaan ◦ Suomessa myydyistä huonekaluista noin 60% on tuontitavaraa.
Juha Ikäheimo Pohjois-Savon ELY-keskus
Varainhankinnan uusi aikakausi!
Arvonlisävero kirjanpidossa
Voimisteluliiton ilmeen uudistus
Tilannekatsaus.  Espoon kaupungin kanssa 15 vuoden sopimus Karakallion kentän käyttöoikeudesta. Sopimus alkaa  Perustettu Hornankattila Oy.
Asiakkaana sosiaalipalveluissa
TouNet – Tourism Development in co-opetition in Southern Finland and Baltic Region Projektikoodi: A32211 Karoliina Korpela.
Seurafoorumi Sivistystoimi Liikuntapalvelut.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?.
DIRECT TÄYDENTÄVÄT PALVELUT
Toimialakatsaus Optinen toimiala.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
TEM:n huonekaluteollisuuden toimialaraportin julistamistilaisuus , Lahti Yhteistyöllä lisää resursseja ja kilpailukykyä.
Sosiaalisen median hyödyntäminen nuorten parissa tehtävässä työssä
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Viveca-yksikkö 2014 Liikuntatieteellinen tiedekunta Jyväskylän yliopisto.
VIHREIDEN TYÖPAIKKOJEN MAHDOLLISUUKSIA Ville Niinistö
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
Suomi idän ja lännen solmupisteenä
Internetmarkkinointi Venäjällä – kotipesä kuntoon.
Digioppi Kick-off Yleistä:  Omnialle ja Varialle on myönnetty € käytettäväksi Digioppi- hankkeen kustannuksiin. Kokonaisbudjetti on.
Avainopistojen Lake-hanke ”Avainhanke II”
Tinja Saarela ja Virpi Pennannen: Koulutuksen merkitys asiantuntijuuden vahvistamisessa SoveLin 20-vuotisjuhlaseminaari Mikko Vähäniitty.
Päätoimittaja – sähköiset mediat Coronaria Oy
YK:n lapsen oikeuksien sopimus (LOS)
Roosa nauha -kampanja 2012.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Liikunnan ajankohtaistapahtuma
WorkPlace Pirkanmaa Kansainvälisiä osaajia korkeakouluista työelämään TraiNet-verkosto
*HARRASTUS, JOKA KOKOAA PERHEEN* Suomen Islanninhevosyhdistys ja yhteistyökumppanit.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Olet tehnyt 4 h töitä ja laskuttanut 100 € sis. alv 24%
Minne menet kansalaisopisto? Helsinki Jyrki Sipilä Helsingin aikuisopisto.
LEIJONA-KIEKKOKOULU. LEIJONA-KIEKKOKOULU – MISTÄ ON KYSE? Seuroille suunniteltu kiekko- ja luistelukoulun toteuttamismalli alle 8 -vuotiaille lapsille.
MuotoCon tavoitteena on luoda palvelu, josta pk-yritys saa kootusti tietoa muotoilun käytön hyödyistä, löytää tekijät ja saa tietoa rahoitusmahdollisuuksista.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
Leader-rahoitus Yhdistysten hanke- ja rahoitusinfo
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Ylempien toimihenkilöiden neuvottelutulokset Viestinvälitys- ja logistiikka-ala Informaatiologistiikka-ala.
Turhia töitä... Ylituotanto ja varastointi Odottaminen ja etsiminen
Vastavuoroinen tunnustaminen VANK syysseminaari Säätytalo Leila Vilhunen.
Piratismi Sanalla piratismi on nykyään kolme merkitystä. 1) Merirosvous. 2) Väärennettyjen merkki tuotteiden myynti. 3) Luvaton nettijakaminen.
ELY-keskusten palvelut kansainvälistyville yrityksille
Neuvo 2020 –maatilojen neuvontajärjestelmä
Tampereen kaupungin työllisyydenhoidon palvelut
Koe ja kansainvälisty Katja Kurasto 2011.
Tästä pois logo Koulutusorganisaatiot innovaatiojärjestelmän toimijoina -projekti Verkostotapaaminen Koulutuksen järjestäjien yhdistys KJY.
REILU KAUKOLÄMPÖ Mitä ja miksi?
Laitetaan syövälle piste. 1. Mikä on Syöpäsäätiö? Vuonna 1948 perustettu Syöpäsäätiö on osa Syöpäjärjestöjä. Syöpäsäätiö on suurin.
© Finland Events 2016 luottamuksellinen Tampereen Messut Oy / Finland Events
Luo(v)uutta puusta-Hiilinielu Design Studio TkT Ulla Häggblom, TAMK Biotalous Road , TAMK.
Roosa nauha Syöpäsäätiö on työskennellyt määrätietoisesti syövän nujertamiseksi jo vuodesta 1948 alkaen. Lahjoitusvaroin toimiva Syöpäsäätiö tukee.
Roosa nauha Syöpäsäätiö on työskennellyt määrätietoisesti syövän nujertamiseksi jo vuodesta 1948 alkaen. Lahjoitusvaroin toimiva Syöpäsäätiö tukee.
TYÖVOIMAKOULUTUS JA REFORMI
Ekonomi Summit 2016 Anne Korkiakoski
HIFK FOTBOLL Roosa nauha –teemaottelu
Roosa nauha.
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
Roosa Nauha Roosa, Eetu, Henri.
Mikä Change Day? Change Day on työkalu kohti parempia palveluita
Team Finland – palvelutarjonta
Tuuli Rantala, TTY/Verne ja Sara Lukkarinen, Motiva Oy
Tervetuloa! Äänikirjoja verkotta – kirjaston palveluita ikäihmisille
Heli Saari Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.
Esityksen transkriptio:

Ilmeuudistus & yritysyhteistyön käytännöt Mervi Perkinen, varainhankintajohtaja Roosa nauha kick off 20.3.2014

Suuri kiitos kumppaneille vuodesta 2013!

Ilmeuudistuksen tavoitteet Vahvistaa Roosa nauha -brändiä Yhdenmukaistaa visuaalista identiteettiä eri yhteyksissä Lisätä tunnistettavuutta ja erottautumista markkinoilla Vahvistaa Roosa nauhan yhteyttä Syöpäsäätiöön Tuoda ilme lähemmäs Syöpäsäätiön uudistunutta ilmettä Lisätä luotettavuutta Syöpäsäätiön asiantuntijuudella Ylläpitää ja lisätä kiinnostusta raikastamalla ja uudistamalla ilmettä

Yritysyhteistyön käytännöt

Sopimusehdot entisellään Yhteistyön perustana kirjallinen sopimus Yhteistyökumppanuuden minimilahjoitus 10 000 € +alv Pääyhteistyökumppanuuden minimilahjoitus 50 000 € + alv Kaikilla kumppaneilla oikeus käyttää Roosa nauha –tunnusta Pääasiallinen kampanja-aika syys-lokakuu, myyntiä voi jatkaa vuoden lopulle Pääkumppaneilla mahdollisuus kampanjoida ympäri vuoden Toiveena on, että lahjoitusosuus tuotteen hinnasta on kuluttajien selkeästi arvostama summa (n. 10%) Yritysten lahjoituskohteena syöpätutkimus, ensisijaisesti rintasyöpätutkimus, ja neuvonta

Miten yritykset voivat hyödyntää uutta ilmettä?

Roosat työkalut yrityksille Uusi logo (su & ru) Logon käyttöä koskevat graafiset ohjeet Ohjeet markkinointiviestintään Pantone sävy (674 65%) tuotteisiin mahdollisuuksien mukaan. Ilmoituspohjat Markkinointiviestinnän materiaalien tsekkaus Syöpäsäätiöllä ennen tuotantoa/ julkaisua. Materiaalit ja ohjeet 1.4.2014 alkaen osoitteessa: roosanauha.fi/toolkit

Yhteyshenkilöt Kaija Laitinen, yhteyspäällikkö, 1.4. lähtien paikalla kaija.laitinen@cancer.fi; 044 218 4331 yritysyhteistyö, sopimusasiat, materiaalien tarkistus Tuuli Lahti, keräyspäällikkö tuuli.lahti@cancer.fi; 040 558 0977 markkinointiviestintä, keräystoimet ja yritysyhteistyö Carita Åkerblom, varainhankintakoordinaattori carita.akerblom@cancer.fi; 050 567 6737 Nauhamyynti Mari Saari, markkinointikoordinaattori Mari.saari@cancer.fi; 050 544 6686 verkkosivut, some, logo yms. graafinen tuki

Suuri kiitos!