Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki 6.11.2013.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
Advertisements

Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
HRD-Kunto – tuotteen markkinointi -markkinoinnin kohderyhmät -myyntimenetelmät -myynnin välineet.
Yritysviestinnän ja internet-palveluiden asiantuntija.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Ikäihmisten hyvinvointipalvelut nyt ja tulevaisuudessa vanhustyön johtaja Anna Haverinen
BYOD-strategia - Tuo oma laitteesi BYOD-strategian tavoitteet Aikuislukiot tarjoavat oppimisympäristön, jossa opiskelijat voivat työskennellä.
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
RISKIENHALLINNAN MALLEJA TTM 21 | YHTEISTYÖSSÄ.
6AIKA-OHJELMAN TILANNE JulkICT-ohjausryhmälle Ville Meloni – 6Aika-toimisto.
Ammatillisen koulutuksen kysymykset ja silta työelämään VAMPO toimenpiteet 64, 65, 66 Opiskelijoille suunnatut tukitoimet ja erityisopetus yleisissä ammatillisissa.
KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN HYÖDYNTÄMINEN NEUVONTAPALVELUIDEN UUDISTAMISESSA Asiakaslähtöinen kunta, Heli Rantanen,
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
Jouni Paakkinen Perusopetuksen päätelaiteprojekti.
© Finland Events 2016 luottamuksellinen Tampereen Messut Oy / Finland Events
HYVINVOINNIN PALVELUTARJOTIN Kuva: Esko Pääskylä Kotiin tilattavat palvelut kaiken ikäisille Hyvinvoinnin.
Opintojen ohjaus –kehittämishanke Oulun yliopiston kirjastossa Jani Sassali, informaatikko Oulun yliopiston kirjasto
Tervetuloa Free from IDEAFLOW – työpajaan kehittämään vientituotteita!
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020: NEUVONTA
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Verkkokauppa ja sähköinen asiointi Suomessa
Uusi aika, uudet haasteet - tieto- ja viestintä-tekniikan käytön vajeet ja miten niitä poistetaan Online ITK-puheenvuoro Marja-Liisa Viherä, FT.
Hallinnonalakohtaisten hankkeiden nimeäminen ( mennessä)
Järjestöverkoston tapaaminen
Finnan viestintä ja markkinointi
Hangon kansallisen kaupunkipuiston hoito- ja käyttösuunnitelman luonnos Verkostotapaaminen
Kaikille avoimet tilauskoulutukset 2014
Finnan viestintäkatsaus
Sähköisen hyvinvointikertomus hyvinvointiklinikalla
Inspa yrittäjyyden uusi oppimisympäristö sataedussa
Sote-järjestöt osana sosiaali- ja terveydenhuollon uudistumista
Finna.fi:n somemarkkinointi
Riskien arviointi, Oulun eteläinen osakokonaisuus
Järvikalan jäljet: saalistietoa ja kestävyyttä
Tieto tutkijan työpöydälle
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Henkilöstö kilpailutekijänä
Terhi Maskonen Riia Palmqvist Hämeenlinna
Datan avaamisen ohjeistus
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
EDELLYTYKSET AVOIMEN DATAN HYÖDYNTÄMISELLE LIIKETOIMINNASSA
Mielekäs oppiminen verkkoympäristössä | Jaakko Naakka
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Janne Hyvärinen Pohjois-Savon Reserviupseeripiiri ry
Verkoston toiminta kehittyy – missä mennään?
Verkkosivujen julkaisualustojen vertailu
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Venäjä-markkinointi
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Viestinnän työkalupakki
Levävahti Maria Kämäri, Juha-Markku Leppänen, SYKE
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Viestintäsuunnitelma
Koulutuskeskus Salpauksen tavoitteet
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
Tervetuloa työelämätoimikuntatyöhön
POTKA-verkoston arviointi - kyselyn tulokset
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Arvokas-aloitusseminaarin pienryhmät Jaana Joutsiluoma
Lahden Judoseura Valmennus 2019
Uusi tuotantomuoto metsänomistajalle
Kunnallisen nuorisotyön osaamiskeskus Kanuuna
Research Data Management Agents
Pienin askelin kohti parempaa työhyvinvointia – yrittäjien näkemyksiä keinoista edistää hyvinvointiaan Y-Foorumi Salla Ahola & Kirsi Heikkilä-Tammi.
Strategiset painopisteet Strategiset tavoitteet
Esityksen transkriptio:

Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki 6.11.2013

Yritysnäkyvyydet 4 eri tason paketit Laaja, keskikokoinen, pieni sis. esite, netti, some ja mobiili / fi, ru, eng Sisältöerot: ilmoituskoko, mahdollisuus yksilölliseen tukeen hakukone- ja FB-markkinoinnissa, uutiskirje- ja tiedotusjärjestelmän hyödyntäminen Mini vain nettinäkyvyyttä / fi, ru, eng Päänäkyvyyden lisäksi mahdollisuus muiden kohteiden lisänäkyvyyteen alennettuun hintaan Ilmoittautumiset 20.11. mennessä! 2.7.2019 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Keskeiset toimenpiteet verkko ja sähköinen markkinointi Asiakaslähtöisyys Tehostettu hakusanamainonta + hakukone- ja mobiilioptimointi Seurannan ja mittarien kehittäminen Kausikohtaiset kampanjat ja kuukausittaiset uutiskirjeet Facebook ja Vkontakte Kaakko vastaa tiedottamisesta, yrityksiltä toivotaan aktiivisuutta Kuukausittainen blogi, mobiilireittikartat, youtuben, nettispottien tehostaminen ym. 2.7.2019 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Keskeiset toimenpiteet esitteet Matkailijan opas / fi, ru, eng / 35 000, 35 000, 10 000 kpl (tiivistelmä ger, sve) tapahtumat, QR-koodit, kohteiden ja palvelunäkyvyyksien eriyttäminen City Opas -kartta / fi, ru, eng / 70 000 kpl Ryhmämatka-esite / fi / 10 000 kpl Retkeilykartta / fi, ru Itäisen Suomenlahden venesatamat / fi, sve, ru / 10 000, 2 000, 4 000 kpl Venäläisille kausiflyerit, muut teemaflyerit Sähköinen mobiilireittiopas 2.7.2019 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Messut MATKA 2014 -messut 16.-19.1., tapahtumateema Venemessut 7.-16.2., Itä-Uusimaa -yhteistyössä GoExpo 2014 –messut 7.-9.3. Kongressimessut 26.-27.3. Suomen matkailumessut Tampereella 11.-13.4. Useampia ryhmämyyntitapahtumia Venäläisille markkinointi-iskut Vaalimaalla sesongeittain 2.7.2019 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Printtimainonta Pääosin ennakkoilmoittautumisten mukaan – toteutetaan jos riittävä määrä osallistujia Painopiste enemmän sähköisessä markkinoinnissa + media- ja sidosryhmäyhteistyössä! 2.7.2019 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko